2009-07-21, 22:21
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Köpte MJ sina barn? Antar från blocket.se eller någon budgivningssite från som tradera. Eller?
Han betalade Debbie Rowe för att föda barn till honom och han betalade treans surrogatmamma för att föda barn till honom. Alltså köpte han barnen...
Citera
2009-07-21, 22:24
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Läs inläggen du svarar på innan du postar så slipper du göra bort dig på det viset. För om du hade läst inlägget ordentligt hade du förhoppningsvis sett att jag skrev att de inte är Michael Jacksons BIOLOGISKA barn. Och det är precis det som diskussionen gäller eftersom Konika med en dåres envishet fortsätter hävda att Michael Jackson är barnens biologiske far.

Men rent juridiskt var Michael Jackson givetvis deras far, på samma sätt som en adoptivpappa är adoptivbarnets juridiske far, något annat har jag aldrig påstått...

Mina ögon ger mig problem ibland när dom är trötta så det blir lite fel. Det plus att jag tänkte på dina andra hatiska inlägg så blev det så som det blev.

Now nuff said.
Citera
2009-07-21, 22:35
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Mina ögon ger mig problem ibland när dom är trötta så det blir lite fel. Det plus att jag tänkte på dina andra hatiska inlägg så blev det så som det blev.

Now nuff said.
OK.
Citera
2009-07-21, 23:26
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Han betalade Debbie Rowe för att föda barn till honom och han betalade treans surrogatmamma för att föda barn till honom. Alltså köpte han barnen...

Vilken underbar logik. Debbie Rowe var MJ:s fru och han behövde inte betala den subban. Det tredje barnet kom mycket riktigt, från en surrogatmamma - men jag har inte hittat uppgifter på att betalat surrogatmamman. Dessutom, vad spelar det för roll - när han är pappan i dem tre fallen?
Citera
2009-07-21, 23:35
Medlem
Allan vad gör du här? Hur kan du för övrigt ha den där äckliga kärringen nicole smith som avatar? Det är lite sjukligt, eller har du köpt något av hennes barn?

Du vet inget om vem som är barnens riktige pappa, det vet bara Michael. Och han kommer aldrig berätta det för dig. Blanket tror jag är Michaels riktige son, prince och paris vet jag inte.. Debbie Rowe är mamman, vet inte om MJ är pappan. Men det kommer nog fram någon gång ska du se. Sköt dig själv nu, för har man nicole smith som förebild är det något som inte står rätt till.
Citera
2009-07-21, 23:42
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Allan vad gör du här? Hur kan du för övrigt ha den där äckliga kärringen nicole smith som avatar? Det är lite sjukligt, eller har du köpt något av hennes barn?

Du vet inget om vem som är barnens riktige pappa, det vet bara Michael. Och han kommer aldrig berätta det för dig. Blanket tror jag är Michaels riktige son, prince och paris vet jag inte.. Debbie Rowe är mamman, vet inte om MJ är pappan. Men det kommer nog fram någon gång ska du se. Sköt dig själv nu, för har man nicole smith som förebild är det något som inte står rätt till.

Det är INTE Nicole Smith som är på Allans bild. o vadå att Allan skulle ha köpt något av hennes barn? Allan har själv skrivit tidigare, tror det var i denna tråd, vem det är på bilden. jag minns dock inte vem det var.. Någon som varit med i en dokusåpa har jag för mig. Paradise hotel lr så.. Möjligtvis att jag blandar ihop Allan med en annan.

Men det med att köpa nåt av hennes barn? Du vet inte mkt om henne du! Nicole Smith hade två barn, varav ena är död och det andra bara är dryga två år.

O att hon skulle vara äcklig? Ge dig! Nu börjar ju du hålla på PRECIS som Allan och några andra gjorde ang MJ i början här.

Nu är det faktiskt du och inte Allan som går för långt.

Nej, jag försvarar inte Allan nu.
Citera
2009-07-21, 23:42
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Allan vad gör du här? Hur kan du för övrigt ha den där äckliga kärringen nicole smith som avatar? Det är lite sjukligt, eller har du köpt något av hennes barn?.... Sköt dig själv nu, för har man nicole smith som förebild är det något som inte står rätt till.

Det är inte "Nicole Smith", din dumme fan.

Det är inte ens Anna Nicole Smith.
Citera
2009-07-21, 23:50
Bannlyst
Det är Michaels barn även om de inte är tillverkade av hans spermier. Punkt slut. Debbie är mamman och jag hoppas hon får vårdnaden om barnen nu och leva ett lugnt och fridfullt liv. Kommer de till Janet då blir det jagandes journalister vart de än går.
Citera
2009-07-21, 23:59
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Det är inte "Nicole Smith", din dumme fan.

Det är inte ens Anna Nicole Smith.
Det är Olinda Borggren som var med i Paradise Hotel 2005. Bilden, vilken är något modifierad i Photoshop, är dock inte från PH.
Citera
2009-07-22, 00:01
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Det är Michaels barn även om de inte är tillverkade av hans spermier. Punkt slut. Debbie är mamman och jag hoppas hon får vårdnaden om barnen nu och leva ett lugnt och fridfullt liv. Kommer de till Janet då blir det jagandes journalister vart de än går.

Kan du säga mig varför Debbie ska ha barnen då hon inte ens varit en del av deras liv? Tydligen visste barnen inte ens att hon är deras mamma utan Michael har presenterat henne som en bekant för dom.

Även om man är biologisk mamma/pappa så innebär inte det automatiskt att man får vårdnaden. Det ska ju nu tas upp i rätten vem som ska få vårdnaden.

Det återstår att se. Det enda viktiga är att dom får det bra vart dom än hamnar.
Citera
2009-07-22, 00:04
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Det är Olinda Borggren som var med i Paradise Hotel 2005. Bilden, vilken är något modifierad i Photoshop, är dock inte från PH.

Ja just det ja. Jag hade alltså rätt ang din bild.

Jag ser ingen likhet mellan den tjej du har på bilden o anna nicole smith.

Nog sagt. Nu återgår vi till ämnet och slutar komma med massa skitsnack om varandra. Eller vad säger ni?
Citera
2009-07-22, 00:06
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:

Ja precis.

Att adoptera är ju att köpa med. Men adoptera är ett finare ord. Man betalar ju för att få barnen då med.

Men ja, han var deras far men inte deras biologiska.

Min bror kallar morsans nya man för sin pappa, fastän han har en pappa i livet redan. Min bror har vuxit upp mest hela livet med morsans nya . Eller ja nya och nya.. Ni förstår nog vad jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in