Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Allan vad gör du här? Hur kan du för övrigt ha den där äckliga kärringen nicole smith som avatar? Det är lite sjukligt, eller har du köpt något av hennes barn?
Du vet inget om vem som är barnens riktige pappa, det vet bara Michael. Och han kommer aldrig berätta det för dig. Blanket tror jag är Michaels riktige son, prince och paris vet jag inte.. Debbie Rowe är mamman, vet inte om MJ är pappan. Men det kommer nog fram någon gång ska du se. Sköt dig själv nu, för har man nicole smith som förebild är det något som inte står rätt till.
Det är INTE Nicole Smith som är på Allans bild. o vadå att Allan skulle ha köpt något av hennes barn? Allan har själv skrivit tidigare, tror det var i denna tråd, vem det är på bilden. jag minns dock inte vem det var.. Någon som varit med i en dokusåpa har jag för mig. Paradise hotel lr så.. Möjligtvis att jag blandar ihop Allan med en annan.
Men det med att köpa nåt av hennes barn? Du vet inte mkt om henne du! Nicole Smith hade två barn, varav ena är död och det andra bara är dryga två år.
O att hon skulle vara äcklig? Ge dig! Nu börjar ju du hålla på PRECIS som Allan och några andra gjorde ang MJ i början här.
Nu är det faktiskt du och inte Allan som går för långt.
Nej, jag försvarar inte Allan nu.