2010-02-13, 18:33
Medlem
marlicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Värt att notera är att det även står svart på vitt att han faktiskt led av vitiligo. Detta borde ju ändå ta död på ryktena att han ville vara vit.

Utdrag:

Ja, fast alla som tvivlade på hans sjukdom förr kan väl knappt läsa så vad gör det... Om man bara lagt ner lite ansätrnging på att antingen försöka befästa eller bestrida ryktena så kan man på många bilder fån 80-talet se hur fläckig han var på sina ställen. Jävla idioter som trott något annat, verkligen.
Citera
2010-02-19, 18:17
Medlem
temps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlica
Ja, fast alla som tvivlade på hans sjukdom förr kan väl knappt läsa så vad gör det... Om man bara lagt ner lite ansätrnging på att antingen försöka befästa eller bestrida ryktena så kan man på många bilder fån 80-talet se hur fläckig han var på sina ställen. Jävla idioter som trott något annat, verkligen.

Grejen är att för det mesta är det yngre människor som växt upp med en "vit" Michael som tror på dessa ryktena om att han skulle gjort sig vit. De vet inget annat och har hört om ryktena ända sen barnsben. De har svårt att ta in något annat.
Ändock blir jag alltid lika förvånad när nån äldre person kommer och är stensäker på att ryktet stämmer. Allt som behövs är lite eftertänksamhet så förstår vem som helst att man inte "gör" sig vit när man står på toppen av världen och det inte kan gå någon annan väg än nedåt. Hur fan opererar man sig kritvit överhuvudtaget.
Citera
2010-02-19, 23:22
Medlem
Davvo84s avatar
Michael Jackson Lever!!

Har ni hört det senaste??
Jag är nyfiken på om någon vet mer om följande:

"Michael Jackson, poplegenden som sägs ha dött i hjärtstillestånd sommaren 2009, sägs ha påträffats i Saudiarabien. Enligt uppgifter, som jag ännu inte har fått konfirmerade, hålls detta hemligt för att inte orsaka för mycket rabalder. Även p.g.a. någon annan orsak, som är okänd."

Jackson ska ha betalat amerikanska och Saudiska myndigheter en
stor summa pengar för att hållas gömd på hemlig ort, med ett annat alias.

Någon som vet mer? Det här kan bli tidernas största scoop!!
Citera
2010-02-19, 23:25
Medlem
Liberaliss avatar
Länk?
Citera
2010-02-19, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Davvo84

"Michael Jackson, poplegenden som sägs ha dött i hjärtstillestånd sommaren 2009, sägs ha påträffats i Saudiarabien. Enligt uppgifter, som jag ännu inte har fått konfirmerade, hålls detta hemligt för att inte orsaka för mycket rabalder. Även p.g.a. någon annan orsak, som är okänd."

Diktade du upp det där precis nyss eller? Källa? Inte första gången, och heller inte den sista, någon påstår att Jacko fejkat sin död. Michael Jackson är stendöd - inget snack om saken!
Citera
2010-02-19, 23:27
Medlem
Citat:

Grattis till första posten idiotjävel.
Citera
2010-02-19, 23:28
Medlem
Fenrers avatar
Självklart, Elvis lever också, och trotts åldern så lever självaste Adolf Hitler i Brasilien. Så varför skulle inte peddo-MJ leva?
Citera
2010-02-19, 23:29
Bannlyst
Väldigt många människor har såna här konspirationsteorier. Jag tror, och är rätt så säker, på att även denna är falsk.
Och MJ är nog inte personen som skulle lämna sina barn och familj i ett sånt skick utan att säga farväl. Och jag tror att det krävs en helvetes mycket pengar för att arrangera nåt sånt med båda regeringarna, och MJ var långt ifrån den miljardär han ansåg sej vara.

Edit: Grattis till ett jäkla misslyckande till första inlägg
Citera
2010-02-19, 23:30
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:

Fan jag hade en stor rulle folie här precis, det är inte så att du har snott den och gjort dig själv en hatt?
Citera
2010-02-19, 23:31
Medlem
DanteAlighieris avatar
Euhm, finns det inte redan en tråd i konspirationsforat?
Citera
2010-02-19, 23:35
Medlem
Klart det stämmer..
Citera
2010-02-19, 23:39
Medlem
Davvo84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenrer
Självklart, Elvis lever också, och trotts åldern så lever självaste Adolf Hitler i Brasilien. Så varför skulle inte peddo-MJ leva?

Det gör en vaken analys av vårat problem här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in