2009-07-22, 00:11
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Allan vad gör du här? Hur kan du för övrigt ha den där äckliga kärringen nicole smith som avatar? Det är lite sjukligt, eller har du köpt något av hennes barn?

Du vet inget om vem som är barnens riktige pappa, det vet bara Michael. Och han kommer aldrig berätta det för dig. Blanket tror jag är Michaels riktige son, prince och paris vet jag inte.. Debbie Rowe är mamman, vet inte om MJ är pappan. Men det kommer nog fram någon gång ska du se. Sköt dig själv nu, för har man nicole smith som förebild är det något som inte står rätt till.

Hmmm....
och du måste vara Reproachs andra avatar här på FB.
Citera
2009-07-22, 00:24
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Hmmm....
och du måste vara Reproachs andra avatar här på FB.

Kan inte du vara med och sluta med skitsnacket du med och börja igen och prata om ämnet ist för offtopic?

Vad säger ni om alla som börjar sälja saker med MJ? Privatpersoner alltså. Jag tycker det är så trist och hemskt att folk vill tjäna pengar på en som nyss dött! Jo, man kan få en himla massa pengar beroende på vad det är man säljer..Men en del tar bara för mkt. Jag såg en på tradera som försökte sälja thriller lp för 6000spänn. Tror inte att den blev såld.

Det är även så sjukt att vilken artist/kändis and so on det än är ska bli så mkt mer uppskattad då dom är död än då dom var i livet. Deras verk blir så mkt mer värda..Jag vet om flera som börjat lyssna på mj nu. till o med köpt albumen!! Fel att uppskatta innan dom dör.

Vad säger ni?
Citera
2009-07-22, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Kan du säga mig varför Debbie ska ha barnen då hon inte ens varit en del av deras liv? Tydligen visste barnen inte ens att hon är deras mamma utan Michael har presenterat henne som en bekant för dom.

Även om man är biologisk mamma/pappa så innebär inte det automatiskt att man får vårdnaden. Det ska ju nu tas upp i rätten vem som ska få vårdnaden.

Det återstår att se. Det enda viktiga är att dom får det bra vart dom än hamnar.

Michael har ju förbjudit sina barn att träffa Debbie kanske inte så konstigt. Kanske på tiden nu.
Citera
2009-07-22, 00:35
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Michael har ju förbjudit sina barn att träffa Debbie kanske inte så konstigt. Kanske på tiden nu.

Åh suck! Du verkar inte förstå riktigt!! Läs några ggr till det jag skrev.

Tack!
Citera
2009-07-22, 00:36
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Helt fel. Debbie Rowe hade umgängesrätt och träffade regelbundet barnen.
Citera
2009-07-22, 09:12
Medlem
jarlens avatar
Vad tror ni om Omer Bhatti då?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5543990.ab

Är han Michaels son?

Jag har för mig att jag sett en intervju med Grace Rwaramba där hon säger att Michael var homosexuell och hade en relation med en 25-årig dansare som bodde i L.A.

Är han är Michaels son som (inte ens) Grace visste om, eller försöker dom dölja att Michael hade en älskare och kallar honom nu son istället?
Citera
2009-07-22, 11:30
Medlem
"Omer Bhatti, Norwegian boy. I work with he`s cousines friend... He is NOT MJs unknown son... His mother is Norwegian and father from Tunisia ore something. They first met MJ in 1993 in Tunisia :0) Spread the word, i only wish the press would get it right...."
Citera
2009-07-22, 12:25
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Enligt branschtidningen Variety betalar Sony nästan 60 miljoner dollar, motsvarande 460 miljoner kronor, för filmen som spelades in när Jackson repeterade inför sina comebackkonserter i London, bara dagarna innan hans död den 25 juni.

Filmen blir en kassako för Michael Jacksons efterlevande. 90 procent av intäkterna kommer att tillfalla stjärnans dödsbo sedan turnéarrangören AEG täckt sina kostnader.
"High school musical"-regissören Kenny Ortega klipper ihop filmen från 80 timmar inspelat material.

http://www.dn.se/kultur-noje/musik/jacksonfilm-pa-bio-i-oktober-1.916189

MJ:s barn blir knappast panka. Myten att barnen skulle så småningom bli panka - knäckte vi och nu har vi MJ-fans starkare argument.
Citera
2009-07-22, 12:58
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
MJ:s barn blir knappast panka. Myten att barnen skulle så småningom bli panka - knäckte vi och nu har vi MJ-fans starkare argument.
Du missade tydligen biten om "...sedan arrangören AEG täckt sina kostnader". Det är med andra ord inte säkert att det blir en enda cent över till MJ:s efterlevande med tanke på att AEG först skall täcka alla kostnader för utlägg, återbetalda biljetter med mera som de har haft och kommer att få på grund av de inställda konserterna i London. Först efter det att AEG täckt alla sina kostnader kan det bli pengar till MJ:s efterlevande.
Citera
2009-07-22, 14:18
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Du missade tydligen biten om "...sedan arrangören AEG täckt sina kostnader". Det är med andra ord inte säkert att det blir en enda cent över till MJ:s efterlevande med tanke på att AEG först skall täcka alla kostnader för utlägg, återbetalda biljetter med mera som de har haft och kommer att få på grund av de inställda konserterna i London. Först efter det att AEG täckt alla sina kostnader kan det bli pengar till MJ:s efterlevande.

Jaså? Jag uppfattade det som om AEG redan har täckt sina kostnader:
[..] sedan turnéarrangören AEG täckt sina kostnader.
Citera
2009-07-22, 14:35
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jaså? Jag uppfattade det som om AEG redan har täckt sina kostnader:
[..] sedan turnéarrangören AEG täckt sina kostnader.
Du är tydligen inte så bra på svenska...
Citera
2009-07-22, 15:02
Medlem
bob-marerlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarlen
Vad tror ni om Omer Bhatti då?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5543990.ab

Är han Michaels son?

Jag har för mig att jag sett en intervju med Grace Rwaramba där hon säger att Michael var homosexuell och hade en relation med en 25-årig dansare som bodde i L.A.

Är han är Michaels son som (inte ens) Grace visste om, eller försöker dom dölja att Michael hade en älskare och kallar honom nu son istället?

Såg den här länken i kommentarerna på AB. Han har dragen om inte annat (om det nu är han på bilden).
http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2006/07/14/1152886996250_969.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in