2009-07-13, 18:01
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Han lärde barnen att läsa väldigt tidigt

Det kan det väl inte varit nån större glädje med - Michael Jackson var ständigt påtänd och själv stavade han ju som en åttaåring!

Bedrövligt att han ansåg att ungarna skulle "hemskolas" istället för att få gå i riktig skola och skaffa sig vänner istället för att totalisolera dem..

Beverly Hills & L.A. är fullt av svindyra privatskolar där kändisarnas ungar går, så hans ungar hade bara varit 3 i mängden. Big fucking deal, liksom.
Citera
2009-07-13, 18:03
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Lyssna nu här, tusentals barn har varit på neverland (både flickor och pojkar), en handfull har sovit i hans säng.

Det är väl för fan illa nog!!
Citera
2009-07-13, 18:04
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Klart det finns. Men lyssnar man på vad du säger så tror man ju att han gick runt hög mest hela tiden. Men du tror inte att du hade mått dåligt om du var oskyldigt anklagad till pedofili, om han nu var oskyldig.

Det är lite grann så det fungerar när man är beroende/knarkar, man är påtänd i princip hela tiden. Ett beroende är inget man styr över själv, man blir styrd av sitt beroende/knarkande. Det är så det fungerar för alla knarkare oavsett vem man är.....

En påtänd förälder är en frånvarande o dålig förälder, men det är naturligtvis annorlunda med MJ, han var inte som andra knarkare...
Senast redigerad av Nedomansky 2009-07-13 kl. 18:06.
Citera
2009-07-13, 18:08
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humor-me
En medelåldersman som fastnat i ett barnasinne...

Det är väl för fan ingen ursäkt?

Är man så jävla dum att man fortsätter att ha småpojkar i sängen efter att man redan gått igenom en rättegång, trots att hans advokater bönade att han skulle sluta, förtjänar man att folk misstänker att han helt enkelt inte kan låta bli!

De allra flesta pedofiler har f.ö. haft hemska barndomar, skulle alla de ursäktas också?
Citera
2009-07-13, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA

Är man så jävla dum att man fortsätter att ha småpojkar i sängen efter att man redan gått igenom en rättegång, trots att hans advokater bönade att han skulle sluta, förtjänar man att folk misstänker att han helt enkelt inte kan låta bli!

De allra flesta pedofiler har f.ö. haft hemska barndomar, skulle alla de ursäktas också?

Eftersom du sexualiserar barn så betyder det helt enkelt att du är en pedofil,
så var smart och kontakta polis och psykiatrin så de kan hjälpa dej!

I övrigt så har du inget kunskap i varken MJ eller LA-kultur så sluta låtsas tramsmaja!

Om du söker uppmärksamhet så gör det jag skrev först i inlägget
Citera
2009-07-13, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Det är lite grann så det fungerar när man är beroende/knarkar, man är påtänd i princip hela tiden. Ett beroende är inget man styr över själv, man blir styrd av sitt beroende/knarkande. Det är så det fungerar för alla knarkare oavsett vem man är.....

En påtänd förälder är en frånvarande o dålig förälder, men det är naturligtvis annorlunda med MJ, han var inte som andra knarkare...

MJ knarkade inte,
Att missbruka mediciner är INTE att knarka
och fortsätter du den jämförelsen så räknas väl alla som röker och dricker sprit som knarkare i din värld

Är övertygad om att MJ, barnflickan och de närmast honom skötte allt bra
och kan t o m sätta min sista tia på att ungarna har haft det underbart hos honom.
Citera
2009-07-13, 18:18
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
La Toya säger ju att hon vet vem det är. "Ni kommer bli chockade" ska hon ha sagt.

Jag tror att hon snackar skit. Det är inte första gången...
Citera
2009-07-13, 18:21
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
MJ knarkade inte,
Att missbruka mediciner är INTE att knarka
och fortsätter du den jämförelsen så räknas väl alla som röker och dricker sprit som knarkare i din värld

Är övertygad om att MJ, barnflickan och de närmast honom skötte allt bra
och kan t o m sätta min sista tia på att ungarna har haft det underbart hos honom.

Vad är det då, i din värld? Han missbrukade legala substanser till skillnad från tex Pundarpelle som använder illegala substanser, men båda är de knarkare...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Knarkare
Senast redigerad av Nedomansky 2009-07-13 kl. 18:24.
Citera
2009-07-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
La Toya säger ju att hon vet vem det är. "Ni kommer bli chockade" ska hon ha sagt.

Antagligen de goda gossarna i Nation of Islam. De hade skaffat sig en ganska duktig kontroll över Michael och hela hans tillvaro, om man ska tro på skvallret.
Senast redigerad av bob75 2009-07-13 kl. 18:29.
Citera
2009-07-13, 18:30
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA

Jag säger bara så som jag tror att det var. Ett barn förstår inte konsekvenser av ett visst handlande. Jag tror inte att Michael Jackson förstod att folk i den här jävla störda världen skulle tro att det var något konstigt, om inget konstigt skedde.

Det var inte heller så att han tvingade in barnen i hans säng, utan att de själva la sig där, efter all lek på Neverland.
Citera
2009-07-13, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Vad är det då, i din värld? Han missbrukade legala substanser till skillnad från tex Pundarpelle som använder illegala substanser, men båda är de knarkare...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Knarkare

Tjomenhej du länkar till wiki?

Då kan du räkna halva Sveriges befolkning som knarkare
och har fan inte hittat såna artiklar i media och jag lovar, de skulle inte missa sånt
Citera
2009-07-13, 18:36
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag såg precis detta på Passagen...

Kan det stämma eller är det bara sladder och önsketänkande? Någon som hört något liknande?

// Roger P.

Klart han tog sitt liv, sen om indirekt eller medvetet, det är frågan.
Han började väl ta sitt liv redan när han som liten upptäckte att han va neger..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in