2009-08-26, 21:55
Bannlyst
Är han begravd än ?
Citera
2009-08-26, 21:57
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoeh
Att hålla sitt barn ovanför balkongräcket? Inte det smartaste.. men de föräldrar som slänger sina ungar i luften och fångar dom sen? Är det inte ungefär samma sak?

Nä det är det inte.

Djävla pappskalle. Sluta besudla denna tråd med dina kamratposteninlägg
Senast redigerad av Chamoniard 2009-08-26 kl. 22:07.
Citera
2009-08-26, 22:06
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoeh
Kombinationen av dessa droger låter mer som en avrättning ÄN behandling för insomnia.

Sky News rapportera även att polisen ser detta som HOMICIDE (mord).
Får vänta och se om det är så eller inte.. men fyfan.

Återigen är du en förbannad klåpare. Du tror dig kunna utläsa något som helst av doserna av anestesimedel? dom doserna 'låter' inte som ett förbannat dugg för dig eftersom du knappast är läkare eller sjuksköterska ellers ambulansarbetare.

25 mg är en ofarlig skitdos som dom flesta bara slumrar till ngn minut på om ens det.

Däremot hos en annars övernmedicinerad eller narkotikapåverkad person eller med en pågående allvarlig cirkulationssvikt kan det vara en letal dos. Personbligen tror jag att MJ var bra mycket sjukare än vad allmänheten kännt till.

Vet du ens vilka av ovanstående läkemedel som ackumuleras i kroppen?

Att läkaren, som inte ens var anestesiläkare, klantat sig, tagit stora risker och bidragit till MJs död är självklart men att prata om mord eller avrättning är bara trams och bevisar bara hur naiv du är. Glöm heller inte MJs eget ansvar.
Citera
2009-08-26, 22:21
Medlem
MJ var ingen doktor, så det är inte hans ansvar. Doktorn ska göra det som behövs och inte exprimentera med 10 olika droger. Även om MJ skulle ropa efter en drog ska "läkaren" inte ge honom den, för då begår han brott. Vilket han nu gjort, så han kan ruttna i ett fängelse, det finns säkert finns många som vill välkommna honom. Hur som helst kommer han få det liv han nu förtjänar, antingen fängelse eller så blir han jagad och eller mördad förr eller senare. Men det kan han ha, bara rättvisan vinner.

Förstår inte hur ni kan försvara en mördare? Försvarar ni turkar som våldtar flickor också eller? Blir ju rädd för vissa personer här. Hur instängda kan man vara?
Senast redigerad av Konika 2009-08-26 kl. 22:23.
Citera
2009-08-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Nej, tyvärr det gör han inte. Även om jag så mycket önskar att så är fallet. Man får ju inte ens se hans ansikte! Sen så ser det inte ut som hans kropp, vad jag kan se. Jag tycker att han eller hon ser lite kortare ut. Av det lilla man fick se.

Det skriker fake!
Nä, jag har fått det bekräftat av en pålitlig källa! MJ lever och frodas.
Citera
2009-08-26, 22:48
Medlem
Nedomanskys avatar
Fy fan, det är ju så man blir mörkrädd närman läser vad en del i MJ:s fanclub skriver i sina inlägg. Att man inte kan ha allt för stora krav på vad "bra" musik är, är ju alldeles uppenbart. Men att man dessutom saknar allt det som brukar känneteckna ett sunt förnuft o lite vanligt förstånd är ju helt uppenbart bland dem som inte vill förstå att MJ var en människa som liksom alla oss andra luktade skit i röven, han var varken förmer än du eller jag.

Den stora skillnaden var ju att MJ hade bra mkt mer psykiska problem/störningar än vad folk i allmänhet är behäftade med. Problem som han hanterade genom att använda div. medikamenter i så stora doser att det bara kan tolkas som ett missbruk.

Han var helt enkelt en knarkare...
Citera
2009-08-26, 23:01
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bt23
Nä, jag har fått det bekräftat av en pålitlig källa! MJ lever och frodas.

Hahaha. Ge oss då källan!
Citera
2009-08-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Återigen är du en förbannad klåpare. Du tror dig kunna utläsa något som helst av doserna av anestesimedel? dom doserna 'låter' inte som ett förbannat dugg för dig eftersom du knappast är läkare eller sjuksköterska ellers ambulansarbetare.

25 mg är en ofarlig skitdos som dom flesta bara slumrar till ngn minut på om ens det.

Däremot hos en annars övernmedicinerad eller narkotikapåverkad person eller med en pågående allvarlig cirkulationssvikt kan det vara en letal dos. Personbligen tror jag att MJ var bra mycket sjukare än vad allmänheten kännt till.

Vet du ens vilka av ovanstående läkemedel som ackumuleras i kroppen?

Att läkaren, som inte ens var anestesiläkare, klantat sig, tagit stora risker och bidragit till MJs död är självklart men att prata om mord eller avrättning är bara trams och bevisar bara hur naiv du är. Glöm heller inte MJs eget ansvar.

Skönt att man funnit sig en vapendragare här inne. Både detta samt ditt föregående inlägg ska du ha cred för.
Citera
2009-08-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Fy fan, det är ju så man blir mörkrädd närman läser vad en del i MJ:s fanclub skriver i sina inlägg. Att man inte kan ha allt för stora krav på vad "bra" musik är, är ju alldeles uppenbart. Men att man dessutom saknar allt det som brukar känneteckna ett sunt förnuft o lite vanligt förstånd är ju helt uppenbart bland dem som inte vill förstå att MJ var en människa som liksom alla oss andra luktade skit i röven, han var varken förmer än du eller jag.

Den stora skillnaden var ju att MJ hade bra mkt mer psykiska problem/störningar än vad folk i allmänhet är behäftade med. Problem som han hanterade genom att använda div. medikamenter i så stora doser att det bara kan tolkas som ett missbruk.

Han var helt enkelt en knarkare...

Enig i allt du skriver. Önskar eder en riktigt god natts sömn. Snygg avatar, btw.
Citera
2009-08-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konika

Förstår inte hur ni kan försvara en mördare? Försvarar ni turkar som våldtar flickor också eller? Blir ju rädd för vissa personer här. Hur instängda kan man vara?

Är läkaren dömd för mord? Inte? Då kan du väl inte skriva 'mördare'? Det blir ju helt fel. Jag, personligen, försvarar ingen som begår brott.

Tror att farbror doktorn kommer att dömas, oavsett om han har gjort sig skyldig till dråp elr ej. Påtryckningarna fr pedofilens fans & media kommer vinkla precis allt som bara går mot farbror doktorn. Faktisk bevisning, vittnesmål etc.

Ta fallet O.J. som exempel. Var det många, förutom U.S.A;s alla afroamerikaner, som ansåg honom oskyldig?
Citera
2009-08-26, 23:31
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassemaja80
Är läkaren dömd för mord? Inte? Då kan du väl inte skriva 'mördare'? Det blir ju helt fel. Jag, personligen, försvarar ingen som begår brott.

Tror att farbror doktorn kommer att dömas, oavsett om han har gjort sig skyldig till dråp elr ej. Påtryckningarna fr pedofilens fans & media kommer vinkla precis allt som bara går mot farbror doktorn. Faktisk bevisning, vittnesmål etc.

Ta fallet O.J. som exempel. Var det många, förutom U.S.A;s alla afroamerikaner, som ansåg honom oskyldig?

I detta fall så har det ju kommit fram att det var Murray som gav MJ drogerna. Han var helt oacceptabelt försumlig. Han hanterade det inte som han skulle ha gjort och gav MJ mer och mer och mer tills det sa stop. Allt inom loppet av ca 12 timmar.

Har polisen sagt att han kommer åtalas för dråp/mord så har dom säkerligen starka bevis för att ens kunna göra det.

Detta säger jag ju inte nu bara för att jag är ett MJ fan utan det är mer fakta.
Citera
2009-08-26, 23:32
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassemaja80
Enig i allt du skriver. Önskar eder en riktigt god natts sömn. Snygg avatar, btw.

Man får tacka, avataren föreställer valfri albans morsa!!
Senast redigerad av Nedomansky 2009-08-27 kl. 00:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in