Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Och inte fan är det normalt att en vuxen man delar säng med småpojkar och apor..

Nej det händer inte varje dag men betyder det att han automatiskt är pedofil?
Den största anledningen att vi tycker som vi gör är att vi har satt den normen själva. Det är egentligen inget fel med att ligga isamma säng som ett annat barn, dock så kan det ju vara svårt för en helt vanlig svenson att finna en situation där det skulle ske, mycket svårt.
I MJ's fall skedde det mer per automatik.
MJ hävdade att de lekte hela dagarna och att ungarna följde efter honom vart han än gick, t.o.m på toaletten (i media skrevs det tvärtom, att MJ följde med pojkarna på toaletten, mycket snyggt gjorde om man vill utmåla MJ som pedofil)
Detta kan jag mycket väl förstå att barnen gjorde, se bara på Mac Culkin, han lekte och stojade med MJ mycket. Enligt Michael kom barnen och lade sig i sängen själva, och tänk nu att detta var en stor säng (det som han som gick in i hans hus ifrån nbc), han sa att sängen var väldigt stor, och vilka barn gillar inte att hoppa i en stor mjuk säng.
Vi får aldrig veta om MJ var pedofil men detta betende ser inte jag som felaktigt, jag ser det som kärleksfullt (minus eventuella sexuella handlingar)