2009-07-09, 01:19
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
"Republikanen Pete King säger att kongressen inte kan hylla en ”pervers pedofil"

http://www.dn.se/nyheter/varlden/hyllning-till-michael-jackson-politisk-stridsfraga-1.907783

Den där killen kom på att han kunde samla på sig några rednecks-poäng:
"may have been a good singer and did some dancing," Hahaha!

Den här frågan kunde han ju ställt direkt till MJ:s morsa,Katherine Jackson, istället
"would you let your grandchild be in the same room as Michael Jackson?"

http://www.foxnews.com/politics/2009/07/06/new-york-congressman-blasts-jackson-pervert-low-life/
Citera
2009-07-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Japp äntligen en som vågar säga sanningen, all heder åt honom..

Han vågade slänga skit på konstitutionen också.

"Multiple calls placed to King on Monday were not returned. In a telephone interview with The Associated Press, King defended his comments, saying Jackson had "admitted to sleeping with young boys, traveling with young boys ... That's the definition of pedophilia."

Där ser man.
Senast redigerad av menapilo 2009-07-09 kl. 01:26.
Citera
2009-07-09, 01:28
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Han vågade slänga skit på konstitutionen också.

"Multiple calls placed to King on Monday were not returned. In a telephone interview with The Associated Press, King defended his comments, saying Jackson had "admitted to sleeping with young boys, traveling with young boys ... That's the definition of pedophilia."

Där ser man.
Citat:
Congressman Pete King Says Don't Mourn Pedophile Michael Jackson
http://www.youtube.com/watch?v=1cMyD7Kdv4A
Och inte fan är det normalt att en vuxen man delar säng med småpojkar och apor..
Senast redigerad av Kenty-59 2009-07-09 kl. 01:31.
Citera
2009-07-09, 01:37
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Och inte fan är det normalt att en vuxen man delar säng med småpojkar och apor..

onormalt är inte detsamma som pedofili
Citera
2009-07-09, 01:42
Medlem
Citat:

Nej det händer inte varje dag men betyder det att han automatiskt är pedofil?
Den största anledningen att vi tycker som vi gör är att vi har satt den normen själva. Det är egentligen inget fel med att ligga isamma säng som ett annat barn, dock så kan det ju vara svårt för en helt vanlig svenson att finna en situation där det skulle ske, mycket svårt.

I MJ's fall skedde det mer per automatik.

MJ hävdade att de lekte hela dagarna och att ungarna följde efter honom vart han än gick, t.o.m på toaletten (i media skrevs det tvärtom, att MJ följde med pojkarna på toaletten, mycket snyggt gjorde om man vill utmåla MJ som pedofil)

Detta kan jag mycket väl förstå att barnen gjorde, se bara på Mac Culkin, han lekte och stojade med MJ mycket. Enligt Michael kom barnen och lade sig i sängen själva, och tänk nu att detta var en stor säng (det som han som gick in i hans hus ifrån nbc), han sa att sängen var väldigt stor, och vilka barn gillar inte att hoppa i en stor mjuk säng.

Vi får aldrig veta om MJ var pedofil men detta betende ser inte jag som felaktigt, jag ser det som kärleksfullt (minus eventuella sexuella handlingar)
Citera
2009-07-09, 01:47
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Nej det händer inte varje dag men betyder det att han automatiskt är pedofil?
Den största anledningen att vi tycker som vi gör är att vi har satt den normen själva. Det är egentligen inget fel med att ligga isamma säng som ett annat barn, dock så kan det ju vara svårt för en helt vanlig svenson att finna en situation där det skulle ske, mycket svårt.

I MJ's fall skedde det mer per automatik.

MJ hävdade att de lekte hela dagarna och att ungarna följde efter honom vart han än gick, t.o.m på toaletten (i media skrevs det tvärtom, att MJ följde med pojkarna på toaletten, mycket snyggt gjorde om man vill utmåla MJ som pedofil)

Detta kan jag mycket väl förstå att barnen gjorde, se bara på Mac Culkin, han lekte och stojade med MJ mycket. Enligt Michael kom barnen och lade sig i sängen själva, och tänk nu att detta var en stor säng (det som han som gick in i hans hus ifrån nbc), han sa att sängen var väldigt stor, och vilka barn gillar inte att hoppa i en stor mjuk säng.

Vi får aldrig veta om MJ var pedofil men detta betende ser inte jag som felaktigt, jag ser det som kärleksfullt (minus eventuella sexuella handlingar)

Väl talat där.

Sen har jag tänkt på detta, han såg inte att det var fel att dela säng . När han sagt nåt om detta så vet han inte själv att det är fel eller ja att världen tar det på fel sätt. Han tycker att det är helt normalt.

Eller ja, han var naiv och visste inte att du kunde tas på fel sätt helt enkelt.
Citera
2009-07-09, 02:01
Medlem
Varför hade han en vit hanske på sin ena hand?
Stog det för något?
Kommer ihåg att sen första gången jag såg den där handsken så började jag ochså använda en vit hanske på min ena hand
Citera
2009-07-09, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glassboy
Stog det för något?
Kommer ihåg att sen första gången jag såg den där handsken så började jag ochså använda en vit hanske på min ena hand

Det kan bero på att hans pigment började försvinna därifrån. Jag ser ingen annan anledning.
Citera
2009-07-09, 02:08
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Det kan bero på att hans pigment började försvinna därifrån. Jag ser ingen annan anledning.
Eller för att han ville att vi skulle tro att pigment försvann därifrån . Jag tror fortfarande inte på hans sjukdom. Har sett bilder på folk som har den sjukdommen, och MJs fall var lite väl extremt.
Citera
2009-07-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Eller för att han ville att vi skulle tro att pigment försvann därifrån . Jag tror fortfarande inte på hans sjukdom. Har sett bilder på folk som har den sjukdommen, och MJs fall var lite väl extremt.

Om han hade fått sjukdomen är det inte speciellt konstigt att han började bleka sig, att stå på scenen med 2 föärger i ansiktet hade sett ännu konstigare ut än med ett helvitt ansikte.
Citera
2009-07-09, 02:13
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glassboy
Stog det för något?

Det kan ha varit för att han ville ha ett kännetecken. Det kan även ha varit för att han hade bacillskräck. Vem vet?
Jag kommer ihåg på åttiotalet när han skakade hand med dåvarande presidenten utan att ta av sig handsken. Det blev en massa skriverier om det. Jag tycker det var jävligt coolt gjort
Citera
2009-07-09, 02:17
Medlem
Citat:
Han sminkade väl bort det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in