2009-06-30, 00:05
Medlem
Gothicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Pengar pengar pengar - så kom igen när en riking kommer med peddoanklagelser!

Men är ju rätt många här på FB som inte verkar fatta varför en fattig jävla unges föräldrar stämmer en riking på pengar

Jävla idioter som anklagar MJ för pedofili, när det är ni själva som verkar ha såna tankar!

så skicka era adresser så ska jag snällt vidarebefodra dessa till polisens pedofilutredare!

Gothica och Nedomansky är ju definitivt peddo, så hårt som de drar det här!

Jag sover inte i samma säng som småbarn så som din kära förebild gjorde...
Citera
2009-06-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Våldtog verkligen "farsan" döttrarna?
Hur kan då döttrarna ens umgås med "farsan" i dag? Varför tar inte hela familjen avstånd? Han må ha varit snäll, men han verkar varit mjäkig också.

Ja han våldtog dom, hur dom kan umgås med honom? Hur kan en kvinna stanna hos en man som slår henne? Räkna in att dom har samma blod och att farsan var en riktig manipulatör så har du svaret. Inte tror jag dom har en särskilt bra relation heller.
Citera
2009-06-30, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gothica

Lär du ju göra ja..
Citera
2009-06-30, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Om du hade haft lite koll på läget så hade du vetat att det var vid den första anklagelsen om pedofili som MJ betalade 150 000 000 dollar för barnens tystnad, detta för att han inte hade rent mjöl i påsen.

Vid det andra tillfället är han kanske oskyldig och utsatt för golddiggers o låter det därför gå till rättegång där han blir frikänd. Altenativet är att han inte har några pengar att tysta barnen med.

En oskyldig man betalar inte för någons tystnad utan han rentvår sitt namn i en rättssal..

Du tror inte att ryktet redan var förstört redan sekunder efter anklagelserna då?
En våldtagen pojkes föräldrar tar inte emot några jäkla pengar i världen, den vill få upprättelse!
Citera
2009-06-30, 00:10
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Du tror inte att ryktet redan var förstört redan sekunder efter anklagelserna då?
En våldtagen pojkes föräldrar tar inte emot några jäkla pengar i världen, den vill få upprättelse!

Folk är villiga att "glömma" allt bara de får tillräckligt betalt. Allt kan köpas för pengar...
Citera
2009-06-30, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ändå betalar han 150 000 000 dollar för några barns tystnad, inte något en helt oskyldig man skulle göra. Varför kämpade han inte med näbbar o klor för att rentvå sitt namn o varumärke? Varför lät han sitt namn dras i ner i skiten om han var oskyldig?

Tror du verkligen att pedofili är något man gör helt öppet och dessutom berättar detta hos Oprah, vafan är du 12 och/eller efterbliven?!?

Jag ställer mig helt opartisk i frågan om va MJ gjorde angående sexuella övergrepp. Men det var hans försäkringsbolag som betalade ut pengarna, inte MJ´s egen idé, enligt information jag fått.
Citera
2009-06-30, 00:13
Medlem
Citat:
Folk är villiga att "glömma" allt bara de får tillräckligt betalt. Allt kan köpas för pengar...

Kan inte allt säljas för pengar då? Är du så dum att du inte tror att det funkar the other way around oxå? Och lägg här till Michael som person.
Citera
2009-06-30, 00:14
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliaFleur
Jag ställer mig helt opartisk i frågan om va MJ gjorde angående sexuella övergrepp. Men det var hans försäkringsbolag som betalade ut pengarna, inte MJ´s egen idé, enligt information jag fått.

Du får väldigt gärna komma med en källa till det påståendet. Kanske hade han pedotillägg på sin hemförsäkring? Vad låg självrisken på, tro?
Citera
2009-06-30, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Gav han runt 1 miljard kronor.. Det där tror jag inte på..

Han lade 10 miljoner på bara wish fondation för sjuka barn för att hålla igång tivolit, per år. Han hade ironiskt nog även projekt mot droger för ungdomar och andra projekt också. Men om det går upp till en miljard vet jag inte...
Citera
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Kan inte allt säljas för pengar då? Är du så dum att du inte tror att det funkar the other way around oxå? Och lägg här till Michael som person.

Ja han säger ju emot sig själv...
Citera
Bannlyst
Citat:

Jävlar att du inte ger dej

Men dina ungar e väl bortresta inatt gissar jag....

Som man säger: den som skriker högst är oftast den som är mest skyldig
Citera
2009-06-30, 00:16
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothica

Det gjorde inte MJ heller. Han sov på golvet medan barnen sov i sängen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in