2009-06-30, 12:03
Medlem
wehrmachts avatar
Jag är fascinerad att så många bryr sig om denna människa och har så starka känslor för honom. Han var dock duktig på att spela genomsnäll och pojkaktig för att väcka sympatier.

Man ser förövrigt klart och tydligt att kroppen inte rör sig.

Det är vinden som blåser så skynket rör sig och när helikoptern roterar för landning så lyser solen upp det gula delen bredvid kroppen. Den lyfter inte.
Citera
2009-06-30, 12:05
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Jag är fascinerad att så många bryr sig om denna människa och har så starka känslor för honom. Han var dock duktig på att spela genomsnäll och pojkaktig för att väcka sympatier.
Det kanske är just "vara snäll mot barn"-genen som han väcker hos folk?
Citera
2009-06-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Jänkarna har en speciell stil att överkonsumera som tär hårt på miljön. Det är mycket slit och släng (nja, kanske inte så mycket slit) och vrålåk till bilar.

En europé som lyfts ur fattigdomen genom ett gynsamt öde använder däremot sina pengar till dyra viner och konst.

Ja och Jackson var en stor spender på vrålåk, är det det du säger?
Citera
2009-06-30, 12:13
Bannlyst
Citat:
Det är vinden som blåser så skynket rör sig och när helikoptern roterar för landning så lyser solen upp det gula delen bredvid kroppen. Den lyfter inte.
Jag ser tyvärr inte samma sak... Att vinden skapar vågor på skynket ser jag, men jag vill ändå få det till att kroppen reser sig.

Nåväl, jag nöjer mig med att det är en synvilla. Det kan ju knappast vara något annat.
Citera
2009-06-30, 12:14
Medlem
Citat:

Man ser förövrigt klart och tydligt att kroppen inte rör sig.

Nämn någon människa som är lika genomsnäll som michael. Han var som en Dalai Lama fast nådde ut till så många fler eftersom han inte hade religionen i ryggen.
Citera
2009-06-30, 12:15
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Nåväl, jag nöjer mig med att det är en synvilla.
Ja, eller önsketänkande.
Citera
2009-06-30, 12:22
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Nämn någon människa som är lika genomsnäll som michael. Han var som en Dalai Lama fast nådde ut till så många fler eftersom han inte hade religionen i ryggen.

MJ fans är helt klart av det naivare slaget.
Citera
2009-06-30, 12:23
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Det kanske är just "vara snäll mot barn"-genen som han väcker hos folk?

Jovisst är det så, vilket är fruktansvärt sjukt när man tänker efter. Det enda som gör att han kommer undan med det är för att han är den han är och att han ser ut som han gör. Han var ju så liten och patetisk efter alla operationer.

"Åh, han var så känslig" "Å, han fick aldrig vara ett barn som liten" är bortförklaringarna från inbitna fans som vägrar se det sjuka i det hela. En vuxen man som spelar ett barn är sjukt

Kolla in denna: http://www.tlcreativedesign.com/michael-jackson.jpg Han har ju inge hår under heller. En mycket sjuk pedofil man.
Citera
2009-06-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName

MJ fans är helt klart av det naivare slaget.

Jag är som tidigare sagt inget stort fan av jackson, jag gillar typ 10 av hans låtar. På vilket sätt blundar jag för verkligheten? Och nämn fan inte pedofilianklagelserna för det har ingen någon aning om om dom är sanna eller inte.
Citera
2009-06-30, 12:29
Medlem
Citat:
Jovisst är det så, vilket är fruktansvärt sjukt när man tänker efter. Det enda som gör att han kommer undan med det är för att han är den han är och att han ser ut som han gör. Han var ju så liten och patetisk efter alla operationer.

"Åh, han var så känslig" "Å, han fick aldrig vara ett barn som liten" är bortförklaringarna från inbitna fans som vägrar se det sjuka i det hela. En vuxen man som spelar ett barn är sjukt

Kolla in denna: http://www.tlcreativedesign.com/michael-jackson.jpg Han har ju inge hår under heller. En mycket sjuk pedofil man.

Du verkar tro att bara för att man är "sjuk" så är man en dålig människa? Han blev inte så frivilligt om du trodde det. har du haft en far som våltagit dina systrar, siktat pistol mot ditt huvud, retat dig för någon kroppsdel och spöat skiten ur dig? Nej han fick inte vara ett barn som liten och det märktes av hans beteende eller hur? Han kände sig aldrig rikitgt vuxen och ville omge sig med barn och hade behövt hjälp för SIN EGEN SKULL, inte för att det såg olämpligt ut i media att han brann för barn.
Senast redigerad av menapilo 2009-06-30 kl. 12:31.
Citera
2009-06-30, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Alltså... Först trodde jag att det är en synvilla pga vinkeln. Men man ser ju faktiskt att kroppen rör sig - höger arm/axel lyfter från bristen. Vad fan kan det bero på?

ps. Nej, jag tror inte att han lever, men rör sig, det gör kroppen i helikoptern.

De kanske höjer upp britsen lite i huvudändan?
Citera
2009-06-30, 12:34
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Du verkar tro att bara för att man är "sjuk" så är man en dålig människa? Han blev inte så frivilligt om du trodde det. har du haft en far som våltagit dina systrar, siktat pistol mot ditt huvud, retat dig för någon kroppsdel och spöat skiten ur dig? Nej han fick inte vara ett barn som liten och det märktes av hans beteende eller hur? Han kände sig aldrig rikitgt vuxen och ville omge sig med barn och hade behövt hjälp för SIN EGEN SKULL, inte för att det såg olämpligt ut i media att han brann för barn.
Men är man inte längre barn så kan man ta ansvar som en vuxen människa för sin psykiska ohälsa.

Han borde ha sökt hjälp, gått hos de bästa psykoterapeuterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in