2009-06-30, 12:40
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Du verkar tro att bara för att man är "sjuk" så är man en dålig människa? Han blev inte så frivilligt om du trodde det. har du haft en far som våltagit dina systrar, siktat pistol mot ditt huvud, retat dig för någon kroppsdel och spöat skiten ur dig? Nej han fick inte vara ett barn som liten och det märktes av hans beteende eller hur? Han kände sig aldrig rikitgt vuxen och ville omge sig med barn och hade behövt hjälp för SIN EGEN SKULL, inte för att det såg olämpligt ut i media att han brann för barn.

Finns det liksom något bevis för det där? Har pappan blivit dömd?

En sådan psykiskt sjuk man ska inte omge sig med barn utan snarare omringas av psykiatriker eller stängas in i ett litet vadderat rum. Han är väl då egentligen den typiska pedofilen? Traumatiserad som liten av en våldsam fader som våldtog systrarna, slog och tryckte ned honom.

Eftersom jag tror MJ verkligen var en pedofil så tycker jag att han var en dålig människa ja.
Citera
2009-06-30, 12:43
Medlem
Nedomanskys avatar
Tankvärt från Gardell, något för alla naiva fans att fundera över, kanske?

http://www.expressen.se/kultur/1.1623868/varfor-vi-alskar-att-hata-jackson
Citera
2009-06-30, 12:44
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Eftersom jag tror MJ verkligen var en pedofil så tycker jag att han var en dålig människa ja.
Ja, just därför att han levde ut sin pedofili.

Hade han däremot haft ett moraliskt samvete, borde han sökt hjälp hos terapeuter och/eller psykiatriker för att komma över sin sexuella avvikelse.
Citera
2009-06-30, 12:48
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Ja, just därför att han levde ut sin pedofili.

Hade han däremot haft ett moraliskt samvete, borde han sökt hjälp hos terapeuter och/eller psykiatriker för att komma över sin sexuella avvikelse.

Jag hoppas verkligen att du utsätts för det han utsatts för. Anklagad och friad och sen när du dör så ska folk säga att du är pedofil. Låter hur bra som helst!!!
Citera
2009-06-30, 12:49
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Jaha, det var ju väntat från Gardell. Avvikaren måste accepteras. Avvikaren var bara sig själv.

Jag undrar om Gardell skulle vilja ha låtit sina egna barn leka med MJ.
Citera
2009-06-30, 12:51
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:

Vad då att pedofili är bra?
Citera
2009-06-30, 12:53
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Anklagad och friad och sen när du dör så ska folk säga att du är pedofil. Låter hur bra som helst!!!
Pff, att frias betyder bara att man inte kunnat bevisats skyldig bortom allt rimligt tvivel. För övrigt är det inte det amerikanska rättsystemet så mycket att hänga i julgranen, när kändisar sitter bakom skranket.

De sammantagna beläggen, genom MJ:s vuxna liv, är överväldigande för att han faktiskt led av pedofili.
Citera
2009-06-30, 12:54
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Vad då att pedofili är bra?

Nä, att det finns de som bara ser det de vill av MJ:s personlighet, speciellt vad han en gång var o inte vad han blev.
Citera
2009-06-30, 12:58
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Pff, att frias betyder bara att man inte kunnat bevisats skyldig bortom allt rimligt tvivel. För övrigt är det inte det amerikanska rättsystemet så mycket att hänga i julgranen, när kändisar sitter bakom skranket.

De sammantagna beläggen, genom MJ:s vuxna liv, är överväldigande för att han faktiskt led av pedofili.

Är man friad i en rättegång så är man. Man ska inte behöva höra det senare utan man ska egentligen få en ursäkt för att dom hade fel. Jag tror på rättsystemet och om du kollar in i fallet så ser du klart och tydligt att detta var ett christalclear case som bara MJ kunde vinna...

Berätta gärna om dom är överväldigande beläggen istället för att bara ordbajsa...
Citera
2009-06-30, 12:59
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Nä, att det finns de som bara ser det de vill av MJ:s personlighet
Ja, så är det väl alltid -- och speciellt när denna gått bort.

När Bergman gick bort härmoåret var det fagert tal men inget om hans notoriska otroher och frekventa svinighet mot kvinnor.
Citera
2009-06-30, 13:02
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Är man friad i en rättegång så är man.
Men det är inget moraliskt fribrev.
Citera
2009-06-30, 13:04
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Men det är inget moraliskt fribrev.

Moraliskt fribrev? Fan inse att ni hade fel istället för att hålla på och förtala döda människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in