2009-06-30, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Ähh, det blåser lite på skynket bara samtidigt som helikoptern roterar en aning.
I slutet av rotationen så ser man nånting gult under kroppens högra skuldra (1.06 på Aftonbladets film), trots att vyn pga av rotationen borde göra att detta gula snarare täcks.

Jag är sen i denna diskution. Vad är den allmänna åsikten om detta? Att kroppen inte rör sig?
Citera
2009-06-30, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Alltså... Först trodde jag att det är en synvilla pga vinkeln. Men man ser ju faktiskt att kroppen rör sig - höger arm/axel lyfter från bristen. Vad fan kan det bero på?

ps. Nej, jag tror inte att han lever, men rör sig, det gör kroppen i helikoptern.
OK? Han rör sig men lever inte. Smart tänkt...
Citera
2009-06-30, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
OK? Han rör sig men lever inte. Smart tänkt...
Idiot.

Jag menar att kroppen i helikopten av någon anledning rör sig, men det betyder inte att Michael Jackson lever. Precis som jag skrev.....

Det är inte vinden och MJ lever inte. Detta kan vi nog utesluta. Kan det inte vara så enkelt att ambulanspersonalen rättar till kroppen?
Citera
2009-06-30, 10:33
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lu-Pin
Jag kan inte låta bli att undra här vem som är korkad. , i princip all konsumtion är belastande för miljön, för att inte då tala om M.J överkonsumtion.
Och hur kan bortskänkandet av pengar väga upp det hans överkonsumtion förstör miljömässigt?

kanske finns annat som är mer belastande än extrem livsstil, extrem familj tillexempel eller lura staten på10 000, nä nu det tar vi i politik
Citera
2009-06-30, 10:45
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Ähh, det blåser lite på skynket bara samtidigt som helikoptern roterar en aning.
Är nog så

Dom tror att o2 arena kommer att invaderas av fans den 13 juli
Citera
2009-06-30, 11:23
Medlem
Sanctuss avatar
Det är klart att han rör sig i helikoptern, nu har dom fått erkänna att han levde under färden. Han bor på någon avskärmad söderhavsö nu, kanske tillsammans med Elvis.
Citera
2009-06-30, 11:26
Bannlyst
Aah fyfan. Förvånar mig inte ifall MJ gör comeback i sommar..
Citera
2009-06-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Precis! Dessutom skänka bort gjorde han nog bara i syfte att höja sin image men det kanske de flesta artister gör. Men hans livsstil var en stor belastning på miljön...

höja sin image? Du har alltså ännu inte fattat att michael jackson brann för barnen i världen?
Citera
2009-06-30, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lu-Pin
Jag kan inte låta bli att undra här vem som är korkad. , i princip all konsumtion är belastande för miljön, för att inte då tala om M.J överkonsumtion.
Och hur kan bortskänkandet av pengar väga upp det hans överkonsumtion förstör miljömässigt?

Det är knappast 1 som är skyldig till detta, konsumtionen är så pass hög för att hela västvärlden konsumerar mycket. Visst, skyll på michael jackson bara. Dessutom så tog jag ju upp att han hade en otoligt fattig barndom och med 100% säkerhet kunde han inte hantera pengar p.g.a det.

Fattar du?
Citera
2009-06-30, 11:38
Medlem
lol. tror knappast någon skänker så mycket pengar och går på så många olika välgörenhetsmöten bara för att höja sin image. Jag förstår att man kan skänka pengar för att man vill att folk ska tycka bra om en, det är nog rätt naturligt men när det blir så omfattande och mycket och ofta som mr jackson så känns det som att han kunde lika gärna skänka mindre och mer sällan och ändå få cred. Känns som att han inte brydde sig så mycket utan han mådde bra av att skänka. Tror han aldrig fått någon kärlek och för att känna någon form av kärlek så försökte han ge väldigt mycket. Kanske det som blev hans räddning att han klarade sig så länge som han ändå gjorde.
Citera
2009-06-30, 11:54
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Är Joe Jackson kapabel till att få vårdnaden om Michaels barn?
Med tanke på att han är relativt sjuk i huvudet?

Undrar fortfarande varför inte Michaels mamma och resten av familjen har bett honom fara.

Indeed. Tydligen testamenterade MJ till sin mor men inte till sin far.
Citera
2009-06-30, 12:00
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Det är knappast 1 som är skyldig till detta, konsumtionen är så pass hög för att hela västvärlden konsumerar mycket. Visst, skyll på michael jackson bara. Dessutom så tog jag ju upp att han hade en otoligt fattig barndom och med 100% säkerhet kunde han inte hantera pengar p.g.a det.
Jänkarna har en speciell stil att överkonsumera som tär hårt på miljön. Det är mycket slit och släng (nja, kanske inte så mycket slit) och vrålåk till bilar.

En europé som lyfts ur fattigdomen genom ett gynsamt öde använder däremot sina pengar till dyra viner och konst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in