2009-06-26, 22:40
Medlem
addims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Tack för länken!

Ska bli intressant att följa.

(10 min har gått, och den har inte börjat ännu...)

"Delayed 1½ - 2 hours".. Helvete.

Polisen nu sa 1-1½ timmar. Det är försenat ett tag iallafall.
Citera
2009-06-26, 22:41
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addim
"Delayed 1½ - 2 hours".. Helvete.

Japp, hörde det nyss.

Citat:
Ursprungligen postat av vonHammersmark
Läkarna bytte ut hans benmärg så ofta och omfattande att hans dna gradvis förändrades till en vit mans.. Sen när dna´t ändrats gjorde dom en testikeltransplantation med kulor som producerade vit spegga.. Volia, en genetiskt vit man..

Du måste skämta...
Citera
2009-06-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det finns jävligt många barn i värden!

du kan ju inte mena att du menar att det är världens barn och efterblivna som gjort MJ till stjärna.. ha ha du måste vara helt borta ...
Citera
2009-06-26, 22:45
Medlem
rangels avatar
Jag blir mer och mer övertygad om att han inte var ett peddo. Känns snarare som att han var ett barn i vuxenkläder som kort och gott gillade barn men inte på ett sexuellt sätt. Får forska vidare......
Citera
2009-06-26, 22:47
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rangel
Jag blir mer och mer övertygad om att han inte var ett peddo. Känns snarare som att han var ett barn i vuxenkläder som kort och gott gillade barn men inte på ett sexuellt sätt. Får forska vidare......

Bara intresserad... vad menar du med att "forska vidare". Kolla på intervjuer med MJ, eller?
Citera
2009-06-26, 22:51
Medlem
aprikosias avatar
Klart han inte var peddo.

Han var ett barn i ett vuxen mans kropp, han levde ut sin barndom som han INTE fick göra när han va barn..

Sen att giriga människor tog tillfället i akt att mjölka denna man på pengar är vidrigt. Jag hoppas dom får sina straff när dom står framför pärleporten och ska få herrens dom
Citera
2009-06-26, 23:05
Medlem
rangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Bara intresserad... vad menar du med att "forska vidare". Kolla på intervjuer med MJ, eller?
Kolla lite allt möjligt. Läsa om rättegången, om Macaulay Culkin som sade att hela saken var helt absurd, kolla videoklipp där han bara verkar allmänt barnslig (vilket ju inte säger nånting) men iallafall...samt recensionerna på amazon av denna bok http://www.amazon.com/Michael-Jackson-Conspiracy-Aphrodite-Jones/dp/0979549809/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1246050230&sr=8-1 och kolla youtubeklipp mer författaren där hon påstår sig ha varit anti-jackson under rättegången men efter att lite senare ha tittat noggrannare, därav boken också, dragit slutsatsen att han var oskyldig och en i grunden fin men missförstådd människa.
Citera
2009-06-26, 23:07
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halib
Hur kommer det sig att en svart man har ljusa barn med ljust hår? Och så säger de att man nog aldrig kommer att få veta ifall det är hans biologiska. Svårt att lista ut lixom.

Nu kan ju en vit och en svart människa få ett vitt barn ihop, men att det sker tre gånger verkar osannolikt. Nä så svårt att lista ut är det inte, samtidigt kan väl inte media skriva vad som är mest sannolikt utan håller sig på den mer finkänsliga sidan.
Det mest intressanta är väl varför han valde en vit donator och inte en svart, även om han förmodligen ville att barnen skulle vara vita som han nu är, så hade ju iaf inte ryktena om donator varit så ihärdiga.
Citera
2009-06-26, 23:12
Medlem
William Hainess avatar
Är Michaels första två barn speciellt ljushåriga eller till och med helt "vita" dock? (känner som jag bör citera Black & White, men ja, ja)

http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/02/paris_jackson_prince_michael.jpg
Citera
2009-06-26, 23:14
Medlem
twoeggss avatar
Michael var inte något peddo, bara inskränkta mobbare som tror det. Michael var en mycket tillbakadragen och känslig man privat. Han gillade barn så tillvida att barn inte har samma cynisism som äldre. Han ville ge barn chansen att få den barndom han själv aldrig fick uppleva. Men det är ju såklart att många ska börja spekulera när han umgicks med främmande barn privat, det är ju liksom inte vad som normalt (de flesta har egna familjer). Hursomhelst så blev ju Michael friad i rätten och jag ser ingen som helst anledning till varför endel ska bedriva någon häxjakt bara för att man inte gillar honom av nån anledning.

Michael Jackson var en musikaliskt mycket begåvad och en spektakulär artist. Det borde nog de flesta kunna förstå med tanke på hans genomslag. Jag tänker iaf hedra honom nu när han är död och lyssna på hans MUSIK och inte några falska anklagelser.
Senast redigerad av twoeggs 2009-06-26 kl. 23:17.
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Att syrgastältet är fejkad av han själv har varit känt länge.

HÖR HANS MER NORMALA RÖST:

http://www.youtube.com/watch?v=nTpSxrk7XM8

@ 4:06 - Det är Michael i utklädnad.

Han går ju in för rollen och pratar mer som en tjock gubbe. Kallas skådespeleri..eller har jag missat något? Låter mest ansträngt när han försöker snacka "manligt". Han pratar ju lika ljust som vanligt annars som sig själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Är Michaels första två barn speciellt ljushåriga eller till och med helt "vita" dock? (känner som jag bör citera Black & White, men ja, ja)

http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/02/paris_jackson_prince_michael.jpg

MJ var en NEGER från början. Och en relativt svart sådan. Alltså borde hans barn, även om han ligger med den vitaste kvinnan norr om ekvatorn vara någorlunda svarta. Dessa är inte ett dugg svarta.
Adopterade, visst. Hans egna avkomma? Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in