Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Ok så du är ingen hatare då, bara hobby-cyniker.

Har inte minne av vad du skrivit men mitt inlägg är antagligen relevant för 86% av hatarna i denna tråd i alla fall.
MJ kanske var en clown eller ett psyko eller peddogubbe....
Men beakta att han var oxå ett enmansföretag med dålig ekonomi som stod på gränsen till att totalt kollaps rent ekonomiskt, hur många personer var inte rent ekonomiskt beroende av MJ, han måste dra in pengar för att dessa personer inklusive hans syskon och föräldrar, livvakter,osv osv skulle kunna ha ett bra liv
inte konstigt att det den kommande upphosade 50 st uppträdnaden långa turnen blev hans död.
Jag tror han försökte leva upp till dom höga krav som var ställda av dom som var beroende av hans pengar tog hans liv helt enkelt, att förstå den pressen är omöjlig för oss vanliga människor.
Sen var han nog sin egen största fiende när det gällde privatlivet vilket oxå var en bidragande orsak.
Finns bara en sak att säga ... tragiskt och än är det inte slut nu väntar gamarna på att slakta liket och få dom sista dollarna i sin ficka..
Xirc är uppkopplad nu Rapportera inlägget Svara med citat
För att du ska se postar jag om min inledande tanke .. den kan ju inte ses som så jävla pubertal iallafall eller ???