2009-06-26, 20:45
Medlem
TKD_1337s avatar
Det sägs att Madonna kan tänka sig adoptera MJ:s barn. Någon som vet mer?
Citera
2009-06-26, 20:48
Medlem
Manco Capacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Det sägs att Madonna kan tänka sig adoptera MJ:s barn. Någon som vet mer?
Finns det något hon inte kan tänka sig att adoptera?
Citera
2009-06-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Ok så du är ingen hatare då, bara hobby-cyniker. Har inte minne av vad du skrivit men mitt inlägg är antagligen relevant för 86% av hatarna i denna tråd i alla fall.

MJ kanske var en clown eller ett psyko eller peddogubbe....

Men beakta att han var oxå ett enmansföretag med dålig ekonomi som stod på gränsen till att totalt kollaps rent ekonomiskt, hur många personer var inte rent ekonomiskt beroende av MJ, han måste dra in pengar för att dessa personer inklusive hans syskon och föräldrar, livvakter,osv osv skulle kunna ha ett bra liv
inte konstigt att det den kommande upphosade 50 st uppträdnaden långa turnen blev hans död.

Jag tror han försökte leva upp till dom höga krav som var ställda av dom som var beroende av hans pengar tog hans liv helt enkelt, att förstå den pressen är omöjlig för oss vanliga människor.

Sen var han nog sin egen största fiende när det gällde privatlivet vilket oxå var en bidragande orsak.

Finns bara en sak att säga ... tragiskt och än är det inte slut nu väntar gamarna på att slakta liket och få dom sista dollarna i sin ficka..
Xirc är uppkopplad nu Rapportera inlägget Svara med citat

För att du ska se postar jag om min inledande tanke .. den kan ju inte ses som så jävla pubertal iallafall eller ???
Citera
2009-06-26, 20:53
Medlem
William Hainess avatar
Lisa Marie Presley uttalar sig i ett långt blogginlägg:
http://blogs.myspace.com/lisamariepresley

Citat:
I can't recall the exact subject matter but he may have been questioning me about the circumstances of my Fathers Death.

At some point he paused, he stared at me very intensely and he stated with an almost calm certainty, "I am afraid that I am going to end up like him, the way he did."
[...]
Our relationship was not "a sham" as is being reported in the press. It was an unusual relationship yes, where two unusual people who did not live or know a "Normal life" found a connection, perhaps with some suspect timing on his part. Nonetheless, I do believe he loved me as much as he could love anyone and I loved him very much.
Citera
2009-06-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Verkar som om man sammanfatta tråden och de två sidorna som står mot varandra med tre ord

Den bäste pedofilen

MJ var ett offer för prestationer och därigenom pengar till mänskorna runtomkring honom... därav hans död ...
Citera
2009-06-26, 21:00
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Oj! Hallå där! Det där var ju intressanta grejer från henne. Låter till och med som hon skrivit det själv. Läsvärt faktiskt. Annat citat:
"I became very ill and emotionally/ spiritually exhausted in my quest to save him from certain self-destructive ..."

Tack för länken!
Citera
2009-06-26, 21:00
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
text...
För att du ska se postar jag om min inledande tanke .. den kan ju inte ses som så jävla pubertal iallafall eller ???
Ok nej det var ju blandat ris och ros där. Kan mycket väl vara så att pressen inför kommande turne´n spelade in. När det gäller det ekonomiska så hade han ju dock väldigt mycket resurser i form av rättigheter till musik som nämndes innan i tråden. Tror inte det var ekonomiska bekymmer var någon avgörande faktor.
Citera
2009-06-26, 21:09
Bannlyst
Citat:
Jag tror du (och många andra) här är för ung för att ha varit inne på Michael Jackson så därför känner du dig utanför och förstår inte det samband folk som växt upp med hans musik känner. Det enda du kan göra är därför att ansluta dig till hatarna, då tillhör du i alla fall en grupp... Sorgligt att folk inte kan stå upp för sig själva.

Det beror inte på ålder utan IQ. Jag är 20 år gammal och Michael Jackson var redan avdankad när jag började bli intresserad av musik. Jag har inte heller efter det varit ett fan av honom men jag erkänner att han är en av historiens största artister och att han hade ett minst sagt tragiskt liv.

En epok är nu slut, eller den har egentligen varit det i ca 10 år men nu är det officiellt. Michael Jackson är död, borta, försvunnen, precis som Presley, Mozart, Beethoven osv. Frågan är om vi i vår livstid kommer se en lika stor artist igen, därför är Jacksons död sorglig. En av de största någonsin har lämnat världen, tycka vad man vill om honom men dessa faktum måste erkännas. Om 500 år kommer han vara med i historieböckerna, precis som Mozart är med i dagens, "artister" som Basshunter, Britney Spears, 50-cent glömms så fort man bestämmer sig för att gå ut och ta en cigg när en av deras låtar börjar spelas på krogen.

Att han var psykisk sjuk går dock inte att förneka, men det beytder inte automatiskt att han var pedofil. Ett otroligt liv med mycket framgångar men trots det ett väldigt tragiskt, ja misslyckat ur hans perspektiv, liv.
Citera
2009-06-26, 21:11
Medlem
singularitets avatar
Det är svårt att veta om Michael Jackson var svart eller vit? Mycket tyder på att han var svart. Mången vita flickor kommer att vilja söka upp en svart idiot, Av den anledningen att det känns tryggt när en svart idiot gråter ut på deras axlar. När dem inte vill tänka om vare sig en eller två gånger får dem finna sig i att deras status sjunker!
Citera
2009-06-26, 21:12
Medlem
911 call: http://www.aolcdn.com/tmz_audio/062609_michael_2.mp3
Citera
2009-06-26, 21:13
Bannlyst
Citat:
Jo jag tror du inte vill att han skall vara en förebild eftersom män kan få för sig att gilla yngre tjejer och du börjar känna dig gammal.

Jag har inte läst hela artikeln du postade men ett tips kan vara att inte tro på allt du läser. Media är sensationsskapare, de vill skapa kontrovers, även om det inte finns någon. Att sidan heter "smoking gun" känns heller inte så seriöst som källa. Det jag skummade igenom är ju grymt vinklat, det borde du inse:

Han blev friad på alla punkter.

Läser du allt så ser du att de även tar upp punkter som talar till MJ´s fördel.

Han blev friad utan rättegång ja. När det gäller ålder så har jag inga ambitioner att se ut som jag är en trettonårig pojke, vilket väl är vad Jackson föredrog, inte yngre tjejer?

F.ö. har jag inga åldersnojor, vad nu det har med saken att göra, och skulle gissa på att du är äldre än vad jag är.
Citera
2009-06-26, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nimrer
911 call: http://www.aolcdn.com/tmz_audio/062609_michael_2.mp3
Ahh, doktorn gjorde det!
Senast redigerad av PlatinumGold 2009-06-26 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in