2009-06-26, 01:48
Medlem
Nu har dom coronern på telefon
Citera
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Menar du inte "vann"?

(Jag är trött, just nu..)

Så fattade det också. Klockan börjar väl bli mycket.
Citera
Medlem
drdracula141s avatar
kan inte hjälpa det... men fick en bisarr tanke. I Southern Vampire Mysteries böckerna (de som True Blood är baserad på) så finns Elvis med fast de kallar honom Bubba. Han blev "turned" på bårhuset av en vampyr som råkade vara ett fan... tänk om samma sak skulle hända med Michael?

Jaja, bara en bisarr tanke som sagt. Det är sent. Jag vet att vampyrer inte existerar i verkligheten....
Citera
2009-06-26, 01:49
Medlem
strugglingfrees avatar
Okej nu börjar folk bekräfta att han är död, då kan vi konstatera det. End of story (?)

Då har jag en fråga, någon som vet vad som händer med alla hans pengar och materialistiska egendom ?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gusteno8
Menar du att han alltså blev av med att tampas med cancer, och blev frisk. Eller att han förlorade matchen och avled?
För det kändes väldigt fel skrivet om han överlevde
Nej men ärligt talat nu.

Datumet är från när FB "raidade" FB(FACEBOOK)

Min pappa har inte cancer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Har du inte någon respekt så ska du inte heller sitta här och kasta sten i glashus.
Jajajajajajajajajaja
Citera
Medlem
klos_s avatar
Tomtespel? XD Är du seriös?
Citera
Medlem
_Jago_s avatar
Aftonbladet tar i så det sprutar ur rövhålet, och kallar MJ för "En av världens största popstjärnor"...
Citera
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strugglingfree
Okej nu börjar folk bekräfta att han är död, då kan vi konstatera det. End of story (?)

Då har jag en fråga, någon som vet vad som händer med alla hans pengar och materialistiska egendom ?

Fodringsägarna?
Citera
2009-06-26, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
kan inte hjälpa det... men fick en bisarr tanke. I Southern Vampire Mysteries böckerna (de som True Blood är baserad på) så finns Elvis med fast de kallar honom Bubba. Han blev "turned" på bårhuset av en vampyr som råkade vara ett fan... tänk om samma sak skulle hända med Michael?

Jaja, bara en bisarr tanke som sagt. Det är sent. Jag vet att vampyrer inte existerar i verkligheten....
HUr vet du det?
Citera
Medlem
Liberations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afugglas
Var har du hört detta?

I den här tråden tror jag. För typ en kvart sen. Ganska många sidor tillbaka alltså. Källan sa att det var "starka källor" som påstod detta.
Ville därför höra om det är någon som har en konkret källa att hänvisa till eller om det bara är bullshit.
Citera
Medlem
temps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strugglingfree

Skulle gissa på att mycket utav hans saker kommer att auktioneras ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in