2009-06-26, 17:11
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskeltroll
någon som vet hur han dog? var det hjärtattack?

han kanske dog av coca överdos. höll han på med sånt?
Hjärtattack orsakad av efidrin hörde jag nånstans.
Citera
2009-06-26, 17:12
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Den sovjetiska agronomen Trofim Lysenko uppfann en ärftlighetslära baserat på lamarckismen. Hans grundtes var att förvärvade egenskaper kunde ärvas. Lysenko var en riktig barfotaforskare. Michaels vita hy beror på egenskaper som inte kan ärvas.

Jjag hade en annan mening här men jag insåg själv det dumma jag skrev så jag rättar mig själv då med.

Lite väl pretentiöst ordval för denna tråd.
Citera
2009-06-26, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer

Troligtvis Demerol enligt senaste rapporterna.
Citera
Medlem
I Got Erections avatar
På tal om hudfärgen på hans ungar. Jag kände en kille vars farsa var svart, och morsa vit. Killen själv var lika vit som jag, men han hade ett afroliknande hår. Så nog kan Jacksons ungar vara vita, om de nu är hans ungar.

Tragiskt att han gått bort. Han var en riktig barndomsidol!
Citera
Medlem
Man är inget annat än en idiot om man smutskastar honom. Hans musikframgångar talar för sig själv. Jag är mer glad över den glädje han spridit i världen, jag tror inte det finns många superfans av michael som är brottslingar. Jag tror däremot att det finns väldigt många fans av 50 cent och vikingmusik som är brottslingar. Han har skänkt ofantliga summor till välgörenhet. Han blev som sagt friad i rätten vilken han inte skulle ha blivit om det fanns konkreta bevis. Förmodligen stod ord mot ord och man är ej skyldig tills det bevisats.

Det är väldigt enkelt att bara säga "michael hade ett konstigt förhållande till barn" ´för att dra slutsatsen om att han var pedofil men det finns så väldigt mycket mer bakom det. Jag vet att han älskade barn/djur och allt på denna jord, det fanns inget ont i den människan, alla ni som klagar på honom däremot, i er finns det faktiskt en gnutta ondska och det skrämmer mig.
Citera
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
" A close member of Michael Jackson's family has told us Jackson received a daily injection of a synthetic narcotic similar to morphine -- Demerol -- and yesterday he received a shot at 11:30 AM. "

Haha, ofta han skulle få in kokain i sin näsa
Citera
2009-06-26, 17:16
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroenen
Troligtvis Demerol enligt senaste rapporterna.
Vet du varför han tog det? Var det utskrivet på recept?
Citera
2009-06-26, 17:17
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder84
Hur kan man "uppfinna" en lära som tydligen skall vara genetisk?
Lite väl pretentiöst ordval för denna tråd.

Jag glömde situationstecknet kring uppfann. Såhär tänkte jag mig:

Den sovjetiska agronomen Trofim Lysenko "uppfann" en "teori kring" ärftlighetslära baserat på lamarckismen. Hans grundtes var att förvärvade egenskaper kunde ärvas. Lysenko var en riktig barfotaforskare. Michaels vita hy beror på egenskaper som inte kan ärvas. (kanske inte världens bästa språkbruk)

Hursom helst så kan inte MJ s barn bli vita om inte vitheten beror på någon slags sjukdom. Naturligtvis kan de bli ljusa i hyn om mamman var vit. En mycket vanlig situation.
Citera
2009-06-26, 17:19
Bannlyst
Citat:
Vet du varför han tog det? Var det utskrivet på recept?

Här har du info.

Citat:
A close member of Michael Jackson's family has told us Jackson received a daily injection of a synthetic narcotic similar to morphine -- Demerol -- and yesterday he received a shot at 11:30 AM.

Family members are saying the dosage was "too much" and that's what caused his death.

Story developing...

Citat:
We've learned law enforcement is looking for a doctor who lived at Michael Jackson's home -- and the doctor is nowhere to be found.

Law enforcement sources tell us a BMW belonging to the doctor was towed from Jackson's home last night.

Cops are looking to interview the doc.

A law enforcement source says the doctor gave Jackson an injection before he died.

Jackson reportedly may have OD'd on Demerol. As we first reported, family members were concerned that Jackson was taking too much morphine.

http://www.tmz.com/
Citera
2009-06-26, 17:19
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Jag glömde situationstecknet kring uppfann. Såhär tänkte jag mig:

Den sovjetiska agronomen Trofim Lysenko "uppfann" en "teori kring" ärftlighetslära baserat på lamarckismen. Hans grundtes var att förvärvade egenskaper kunde ärvas. Lysenko var en riktig barfotaforskare. Michaels vita hy beror på egenskaper som inte kan ärvas. (kanske inte världens bästa språkbruk)

Hursom helst så kan inte MJ s barn bli vita om inte vitheten beror på någon slags sjukdom. Naturligtvis kan de bli ljusa i hyn om mamman var vit. En mycket vanlig situation.
Jag insåg själv det enfaldiga i mitt påhopp och som du nu kan se är det omformulerat. Men tack för förklaringen.
Citera
2009-06-26, 17:21
Medlem
watcher1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
Nej för fan, de kör på som planerat, killen har ju sett ut som ett lik i 20 år så ingen märker nog nån skillnad. bara att hänga upp honom i rep och köra lite dockteater uppifrån ljusrampen

Först garvar man åt den befängda tanken, sedan börjar fundera om det kanske skulle kunna stämma.. Elvis "tunerar" ju fortfarande med sitt gamla band.. de spelar live och Elvis "uppträder" på filmduken.. kanske kan man utveckla konceptet ytterligare och köra liveorkester med en sprattlande Micke Jönsson.. Helt otroligt är det nog inte.. Allt för pengarna...
Citera
2009-06-26, 17:22
Medlem
Slave Marks avatar
Han föredrog att injicera Demerol för att snabbare bli hög och drack ofta whiskey för att öka effekterna av ruset. Han har tidigare däckat på den kombinationen bla i Bharein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in