2009-06-26, 12:13
Medlem
Xpers avatar
Ser dem skillnad på hans hy nu när han är död? Så jävla blek som den nollan var/är.
Citera
2009-06-26, 12:17
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Glömde han lägga sig i syrgasbehållaren igår? För han sov väl i nån specialtillverkad syrgasbehållare on and off?

Det var bara fejk. Pr trick med andra ord. Flera andra som lade sig i den, men det sas det inget om då det var MJ . Det är ju samma som med Madonna och Britney- kyssen ni vet. Christina A och Mads kysstes ju också på samma uppträdande men det är den största av dom man minns.

Det finns flera andra saker som bara varit prtrick från MJ och hans stabs sida. Man ska ta mkt av det som skrivs om kändisar med en nypa salt. Spec då MJ. För gång på gång så kommer det fram att det som sagts inte stämmer. Men gång på gång går folk på det..
Citera
2009-06-26, 12:22
Medlem
SweetAsss avatar
Alla har nog en eller fler låtar dom gillar med MJ. Men vågar inte säga det. Mkt trist tycker jag.

Och om musiken inte ens är bra, hur fan har han då kunnat sälja så mkt och ha så mkt fans som han har?
Citera
2009-06-26, 12:22
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Ställer denna frågan igen då jag inte hittar något svar bland alla inlägg..

Som alla vet var Michael Jackson en fullblodsneger. Den näsan han hade som liten täckte nästan hela ansiktet.

Hur kommer det sig då att hans barn saknar tydliga negroida drag? Är han verkligen den riktiga fadern?

Bild på äldsta flickan
http://img341.imageshack.us/img341/8092/article11907210533d2d00.jpg

Äldsta pojken
http://img72.imageshack.us/img72/8287/article11907210533d2920.jpg

En bild på Michael Jackson som barn
http://hd.se/multimedia/archive/00233/k-Jackson_5_jpg_233244d.jpg

http://www.rodeo.net/uploads/images/10667.jpg

Förstår inte vad du menar... de där barnen har ganska tydliga negrioda drag...
Citera
2009-06-26, 12:27
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Ja, samma som dom som kommer med förtal. Varför kalla någon som inte ens är dömd för pedofil? Nej. orkar inte med massa mer om detta att han ska vara pedofil,

det enda jag kan hålla med om att han är konstig. Men det har nog sin förklaring. bla om man tänker efter om allt han fått stå ut med vad gäller skriverier, stämningar o massa annat. Jag skulle då bli konstig själv av det.

Nej han blev aldrig dömd, men istället gjorde hans advokater upp med barnens föräldrar i godo. De blev ekonomiskt ersatta istället för rättegång.
Citera
2009-06-26, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Förstår inte vad du menar... de där barnen har ganska tydliga negrioda drag...

Ja, de ser verkligen ut som Barack Obama t ex

De barnen har han fått genom spermadonation, sägs det.

Killen likar dock Michael på nåt sätt, detta är ett mysterium. Precis som allt annat som rör Michael.
Senast redigerad av Nimrer 2009-06-26 kl. 12:32.
Citera
2009-06-26, 12:32
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Nej han blev aldrig dömd, men istället gjorde hans advokater upp med barnens föräldrar i godo. De blev ekonomiskt ersatta istället för rättegång.

Vilken menar du nu? Det som var nu på 2000talet eller 90talet? 90talet VET jag han han gjorde upp i godo. Men inte den sista gången. Sista gången valde han att låta det bli rättegång, så det inte skulle bli samma som första gången med all skitsnack efteråt. Men, det är ju också så att första blev nöjd med pengarna. Hade han verkligen förgripit sig på ungen så skulle ju föräldrarna göra allt, ja precis allt för att sätta dit honom. Men så var inte fallet nu.
Citera
2009-06-26, 12:34
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Ställer denna frågan igen då jag inte hittar något svar bland alla inlägg..

Som alla vet var Michael Jackson en fullblodsneger. Den näsan han hade som liten täckte nästan hela ansiktet.

Hur kommer det sig då att hans barn saknar tydliga negroida drag? Är han verkligen den riktiga fadern?

Bild på äldsta flickan
http://img341.imageshack.us/img341/8092/article11907210533d2d00.jpg

Äldsta pojken
http://img72.imageshack.us/img72/8287/article11907210533d2920.jpg

En bild på Michael Jackson som barn
http://hd.se/multimedia/archive/00233/k-Jackson_5_jpg_233244d.jpg

http://www.rodeo.net/uploads/images/10667.jpg

Mm, de har säkert samma "hudsjukdom" som far deras fick i vuxen ålder.
Citera
2009-06-26, 12:36
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimrer
Ja, de ser verkligen ut som Barack Obama t ex

De barnen har han fått genom spermadonation, sägs det.

Killen likar dock Michael på nåt sätt, detta är ett mysterium. Precis som allt annat som rör Michael.

De två äldsta barnen, Michael Prince Jr och Paris Catherine är hans biologiska barn tillsammans med Debbie Row, men yngsta sonen har en surrogatmamma (dock fortfarande M.J som pappa).

Jag sitter inte och försvarar M.J's beteende eller pedofildrag men innan allt detta kom fram hade han redan påverkar mitt liv och mina musikinfluenser i ganska så många år, vilket inte går att ha ogjort. Oavsett vad man tycker om honom så har han gjort rent fantastisk musik och hans 80-tals moves går fan inte av för hackor. Han var, och förblir, King of Pop, och hans musik kommer (tack o lov) leva vidare.
Citera
Medlem
drdracula141s avatar
Till er som anklagar Kungen av pop att vara pedofil bör läsa detta noga han blev friad.

Det ända som fanns var familjens vittnesmål, en familj som var känd för att lura pengar av folk. Samt några anställda på Neverland som blivit sparkade och sökte hämnd. Det ända som fanns var en massa oärliga människor som var ute efter pengar och som alla berättade olika berättelser, vissa ändra också sina berättelser regelbundet. Michael Jackson må vara naiv som tror att folk kommer tro honom när han säger att han sover med barn men inte förgriper sig på dom, världen ska alltid tro det värsta, men faktum påstår, ändast två personer har drivit sådana här anklagelser, Jordie Chandler och Gevin Arvizo, bådas anklagelser är lätta att se igenom. Varför har man aldrig hittat några DNA spår som bevisar övergrepp, varför har inte alla andra barn som sovit med Michael anklagat honom för övergrepp? Varför låter folk ens sina barn sova med honom? Eftersom han är en god människa som är ett barn i hjärtat. För honom är det naturligt att sova tillsammans med barn och på ett plan vad är det för skillnad att sova med ett barn än att sova med än vuxen om ändå inget händer. Barnet kanske tom känner sig tryggare. Juryn ville verkligen fälla Michael, det skulle nog de flesta velat men det fanns inga bevis och när rättegången var slut var ju även de tvungna att inse att mannen är oskyldigt och har alltid varit. Efter rättegången har dock juryn också förblindats av pengar och flera stycken säger nu att de ångrar att de inte dömde Michael och att de tror att han är skyldig, konstigt hur folk kan ändra sina åsikter så fort någon kommer med ett erbjudande om lite pengar i utbyte mot en smaskig berättelse. Domen föll den 13 Juli 2005 och då var Michael oskyldig på alla tio punkter och det är det som spelar någon roll.
Citera
Medlem
ideations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Vilken menar du nu? Det som var nu på 2000talet eller 90talet? 90talet VET jag han han gjorde upp i godo. Men inte den sista gången. Sista gången valde han att låta det bli rättegång, så det inte skulle bli samma som första gången med all skitsnack efteråt. Men, det är ju också så att första blev nöjd med pengarna. Hade han verkligen förgripit sig på ungen så skulle ju föräldrarna göra allt, ja precis allt för att sätta dit honom. Men så var inte fallet nu.

Eller så kommer man från USA där pengar är större än rättvisa... Fast det är dom här med iofs.
Citera
2009-06-26, 12:37
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonHammersmark
Få se nu, vem mer stämmer det in på.. Jo, MJ!!!

Vad kul man kan vara då.
Men jo jag håller med eg. Men jag tror det ligger mkt bakom till att han är som han är. Något psykiskt. Han har ju/hade ju problem med massa saker. Shopping som det verkar och att hålla i pengar. Att han hellre umgås med barn har nog sin förklaring i att han har mkt svårt, efter en massa omständigheter, att lita på vuxna.

Fast , hade man en farsa som Joe så kan man ju förstå lite ändå att han var som han var. MJ mådde nog väldigt dåligt psykiskt och det yttrade sig i att han var som han var. Operationerna gissar jag är en del av det.

Fast, man kan eg bara spekulera. Det är bara hans närmaste som vet hur det ligger till med mkt kring honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in