2011-03-31, 16:49
Medlem
IvanDFs avatar
Ivan Den Förskräcklige blev Ivan Den Söte

Eller i alla fall Den Sötsugne. Jag som aldrig är sugen på godis, kakor, chocklad etc har under tre dygn knappt kunnat tänka på någonting annat.

Fast det är bekant. Så blir det varje gång under de första dygnen i början av deffen, när jag skär ner på kolhydraterna. Suget har redan börjat lägga sig och i morgon räknar jag med att det mer eller mindre helt har lagt sig.

Men dj*vlar! vad sugen jag har varit på havrebollar, geléråttor, skumgodis, äppelpaj med vaniljsås, munkar, wienerbröd, araxbollar, kokosbollar osv.

Är det så här du alltid känner dig, Heavy?

//Ivan
Citera
2011-03-31, 16:54
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF

Eller i alla fall Den Sötsugne. Jag som aldrig är sugen på godis, kakor, chocklad etc har under tre dygn knappt kunnat tänka på någonting annat.

Fast det är bekant. Så blir det varje gång under de första dygnen i början av deffen, när jag skär ner på kolhydraterna. Suget har redan börjat lägga sig och i morgon räknar jag med att det mer eller mindre helt har lagt sig.

Men dj*vlar! vad sugen jag har varit på havrebollar, geléråttor, skumgodis, äppelpaj med vaniljsås, munkar, wienerbröd, araxbollar, kokosbollar osv.

//Ivan
Haha de där känner man igen
Men köp chrom tabbar kostar typ 70-80kr de tar bort sötsuget o håller sockernivån stabil o fu kar klockrent
Citera
2011-03-31, 17:06
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Haha de där känner man igen
Men köp chrom tabbar kostar typ 70-80kr de tar bort sötsuget o håller sockernivån stabil o fu kar klockrent

Tack för ännu ett bra tips! Körde alltid med chromisar under deff tidigare. Hade faktiskt helt glömt bort dem.
Citera
2011-03-31, 22:28
Medlem
Här är en till 40-plussare som just tagit sitt första stick med testo. Tack för tråden!!!

Nog tyckte jag att det gjorde lite ont. Jag tryckte in nålen långsamt. Vågade inget annat. Men det är väl jag som är mesig.

Vad händer förresten om sticker ända in i ett skelettben? Gör det ont då? Jag tyckte det känndes lite läskigt att kanske träffa ett ben.

Nåväl, några större problem var det inte och det känns mycket bättre än att ta orala. Problemet med injicering är nog det som tidigare sagts i den här tråden. Man associerar det med heroinister.
Citera
2011-04-01, 10:40
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mulan31415
Här är en till 40-plussare som just tagit sitt första stick med testo. Tack för tråden!!!

Nog tyckte jag att det gjorde lite ont. Jag tryckte in nålen långsamt. Vågade inget annat. Men det är väl jag som är mesig.

Vad händer förresten om sticker ända in i ett skelettben? Gör det ont då? Jag tyckte det känndes lite läskigt att kanske träffa ett ben.

Nåväl, några större problem var det inte och det känns mycket bättre än att ta orala. Problemet med injicering är nog det som tidigare sagts i den här tråden. Man associerar det med heroinister.

Hej Mulan, kul att du gillar min rapport!

Personligen tycker jag att ett långsamt injects framstår som mer obehagligt. Lite som att långsamt dra av ett plåster. Jag tar sats och hugger till lite lätt. Så är det avklarat på en tiondels sekund.

Sätter du sticket i en stor muskel som tex rumpan och använder rätt nål så tror jag inte att du kan träffa skelettet, ens om du försökte. Däremot kan du komma åt en nerv. Det har jag lyckats med en 3-4 ggr. Jag har nog haft turen att bara snudda vid nerven istället för att pricka den. Jag har inte upplevt smärta utan att det mer obehagligt och ofrivilligt spritter till. Men det är inte hela världen. Bara på't igen, liksom.
Citera
2011-04-01, 10:49
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:

//Ivan

haha.. japp. Thats my life. Ja skulle köpa en dammsugare igår tänkte jag på ett fik. Tror du inte dom är slut.. eller dom kanske inte sålde såna. Lägg ägg liksom.. trordde ja skulle få ett spel Kunde inte ta mig t nåt annat ställe heller för ja hade bråttom. Gick hem riktigt slokörad och med ledsna ögon.

mvh
Citera
2011-04-01, 10:50
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Hej Mulan, kul att du gillar min rapport!

Personligen tycker jag att ett långsamt injects framstår som mer obehagligt. Lite som att långsamt dra av ett plåster. Jag tar sats och hugger till lite lätt. Så är det avklarat på en tiondels sekund.

Sätter du sticket i en stor muskel som tex rumpan och använder rätt nål så tror jag inte att du kan träffa skelettet, ens om du försökte. Däremot kan du komma åt en nerv. Det har jag lyckats med en 3-4 ggr. Jag har nog haft turen att bara snudda vid nerven istället för att pricka den. Jag har inte upplevt smärta utan att det mer obehagligt och ofrivilligt spritter till. Men det är inte hela världen. Bara på't igen, liksom.

True word!

mvh
Citera
2011-04-01, 11:17
Medlem
IvanDFs avatar
Fredagen började med en skön liten seger...

Minus 1.9 kg
Minus 2 cm i midjan

Nu är merparten av viktnedgången vätska men oavsett så är det alltid skönt men en psykologisk vinst.

Om min kropp reagerar som den brukar så kommer jag ha gått också nästa vecka. Följt av 1-2 veckor när inget händer på vågen. Sen brukar det lossna och minskar 0.5-0.7 kg/ vecka.

Ska bli intressant om testo påverkar denna deff!
Citera
2011-04-01, 12:42
Medlem
hopphopp123s avatar
Helt missat denna tråden,jag är en bit över 30 och har nyligen oxå börjat kura på mer allvar,denna tråden får jag läsa igenom noggrant när jah får tid,men kommer följas from nu; ) chrome tabbar?! Tell me.....kör eph effar när suget blir ohållbart,men dessa är kke mer skonsamma? Mvh
Citera
2011-04-01, 12:50
Medlem
IvanDFs avatar
Tack för det!

Kromtabletter hittar du i alla hälsokostbutiker och är ett naturligt kosttillskott. De har en dämpande effekt på hungern mm, precis som Zippo skriver. Inga underpiller men de har effekt. Sen kan det vara psykologiskt också. Man vet att man äter dem och då känns det också lite bättre. Placebo är faktiskt en rätt fin effekt

Kostar inte speciellt mycket och väl värt att testa!

Fredagshälsningar // Ivan
Citera
2011-04-01, 13:11
Medlem
hopphopp123s avatar
Citat:
Tack för det!

Kromtabletter hittar du i alla hälsokostbutiker och är ett naturligt kosttillskott. De har en dämpande effekt på hungern mm, precis som Zippo skriver. Inga underpiller men de har effekt. Sen kan det vara psykologiskt också. Man vet att man äter dem och då känns det också lite bättre. Placebo är faktiskt en rätt fin effekt

Kostar inte speciellt mycket och väl värt att testa!

Fredagshälsningar // Ivan
Lagliga tabbar som funkar: :: kan det stämma? Haha, ska ge dem en chans! Kör hårt nu,själv har man 39graders feber: (
Citera
2011-04-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
True word!

mvh

Ja motivationen var det inget fel på. Det var lite obehagligt med sprutan, men om testo bara gick att injicera med pennkniv så hade jag nog stått ut med det med. Den som vill vara fin får lida pin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in