2011-01-19, 19:36
Medlem
DJdarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Nå, gick det bra?
Gick helt ok, rätt skakis i början när jag tog i å svettades mer än vanligt samt tappat massa styrka dock men de känns idag så otroligt skönt att vara back on track så nu blir de att fortsätta planerna å slänga in lite mer godis så jag hinner växa ifatt de jag tappat å få lite mer massa innan diet

Hur rullar de på för dig då?

Mvh
Citera
2011-01-19, 21:15
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-wolf-fan
Intressant läsning är själv +40 och precis dragit igång efter många års uppehåll.

Kört ren i 2.5 år och tyckte det planade ut så nu kör jag 350mg Susta e4d och 25mg Winstrol ed.

Är inne på vecka 3 så nu J_A börjar det hända saker, Helt underbart tryck med lite huvudvärk som det ska vara. Inget mer planande här inte.he..he..

Följer din rapport

Tack, det värmer!

Tredje och fjärde veckan med ASS var allt lite magiska! Dj*klar vilken skillnad. Jag har mindre tid än jag skulle önska och bara hinner inte följa allas rapporter. Har du en egen (ska kolla nu efter jag har svarat dig)?

MVH // Ivan
Citera
2011-01-19, 21:17
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Hur går det med snoret Ivan,hoppas verkligen att du snart är tillbaka och kan figthas igen.

Tack!

Jodå, snoret är besegrat. Tror jag. Sedan i morse kan jag i alla fall andas genom näsan och febern är helt borta. Så känner jag mig lika pigg när jag vaknar i morgon så blir det äntligen ett pass!

Själv då, blivit kvitt sviterna av din magsjuka?
Citera
2011-01-19, 21:20
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
Gick helt ok, rätt skakis i början när jag tog i å svettades mer än vanligt samt tappat massa styrka dock men de känns idag så otroligt skönt att vara back on track så nu blir de att fortsätta planerna å slänga in lite mer godis så jag hinner växa ifatt de jag tappat å få lite mer massa innan diet

Hur rullar de på för dig då?

Mvh

Styrkan tappar man rätt snabbt och lätt. Tur i oturen är att man vinner tillbaka den hyggligt snabbt och lätt. Det är i alla fall min erfarenhet. Hur har det gått för din massa under dina 7 veckor när du inte har kunnat träna?

När kör du igång din diet?

För mig så verkar det äntligen som förkylningen har givit med sig!
Citera
2011-01-19, 21:50
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Tack!

Jodå, snoret är besegrat. Tror jag. Sedan i morse kan jag i alla fall andas genom näsan och febern är helt borta. Så känner jag mig lika pigg när jag vaknar i morgon så blir det äntligen ett pass!

Själv då, blivit kvitt sviterna av din magsjuka?
Börjar stabilisera sig riktigt bra tycker jag,så det ska bli riktigt nice att gå ner på gymmet och köra imorgon,se bara till att starta lugnt nu när du varit borta.
Citera
2011-01-19, 21:54
Medlem
bob_lars avatar
Citat:
Styrkan tappar man rätt snabbt och lätt. Tur i oturen är att man vinner tillbaka den hyggligt snabbt och lätt. Det är i alla fall min erfarenhet. Hur har det gått för din massa under dina 7 veckor när du inte har kunnat träna?

Fan va skönt! Kör hårt nu!!
Citera
2011-01-19, 22:48
Medlem
DJdarknesss avatar
Citat:

Har tappat en del massa men mest vätska som de verkar, men när man tappar trycket i kroppen så känner man sig bara fet men komiskt nog så fick jag mycke mer ådror över kroppen vilket jag gillar hade gått ner 6 kilo på tiden jag inte kunnat träna. Diet var först tänkt i mars men efter detta uppehåll så får de bli omkring maj så jag hinner bygga på mig mer. Tanken är att tävla i -90 i år men med lite otur så kanske de blir -80 vilket jag helst vill slippa då jag är 1,79 lång.

Börjar med Deca i slutet av januari också i ca 16-20 veckor beroende på hur de känns så då blir de 600 mg testo EW samt 400 mg deca EW, hoppas de hinner ge en del innan de är dags för diet.

Mvh
Citera
2011-01-19, 22:55
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Börjar stabilisera sig riktigt bra tycker jag,så det ska bli riktigt nice att gå ner på gymmet och köra imorgon,se bara till att starta lugnt nu när du varit borta.

Det där är ett bra råd. Det borde vara självklart men man är så ofantligt puckad mellan varven. Det är så svårt att låta bli att lassa på när det är roligt och rullar på bra. Det går emot allt förnuft man har men ändå...

Minns en gång, då hade jag inte kört på länge. Jag var borta ett åtskilliga veckor efter en ljumskskada som jag åkte på under ett kampsportspass. Då tänkte jag ge kroppen ett lugnt helkroppspass. Några få övningar för varje muskelgrupp, lätta vikter. Mest för att få känslan av att vara igång.

Om jag höll mig till lätta vikter och få övningar?
Så klart jag inte gjorde.

Dagen efter var jag tvungen att undvika rondeller. För jag hade sådan träningsvärk att jag inte kunde vrida ratten mer än några centimeter. På fullt allvar. Fick inte på mig säkerhetsbältet heller. Fixade inte att lyfta vänster hand i axelhöjd.

Puckad är bara förnamnet.
Citera
2011-01-19, 22:56
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob_lar
Fan va skönt! Kör hårt nu!!

Tack och jajamänsan, ÄNTLIGEN!!

Ps. Läste i Heavys tråd att du hade kanonvärden, grattis!
Citera
2011-01-19, 22:59
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
Har tappat en del massa men mest vätska som de verkar, men när man tappar trycket i kroppen så känner man sig bara fet men komiskt nog så fick jag mycke mer ådror över kroppen vilket jag gillar hade gått ner 6 kilo på tiden jag inte kunnat träna. Diet var först tänkt i mars men efter detta uppehåll så får de bli omkring maj så jag hinner bygga på mig mer. Tanken är att tävla i -90 i år men med lite otur så kanske de blir -80 vilket jag helst vill slippa då jag är 1,79 lång.

Börjar med Deca i slutet av januari också i ca 16-20 veckor beroende på hur de känns så då blir de 600 mg testo EW samt 400 mg deca EW, hoppas de hinner ge en del innan de är dags för diet.

Mvh

Det där med att bara känna sig fet när man tappar trycket och hårdheten känner jag igen. Upplever jag på bara en veckas frånvaro. Barbapappa och jag, liksom.

Spännande med tävlingsplaner, håller tummarna!
Citera
2011-01-19, 23:28
Medlem
Heavy-Powers avatar
Citat:
Det där med att bara känna sig fet när man tappar trycket och hårdheten känner jag igen. Upplever jag på bara en veckas frånvaro. Barbapappa och jag, liksom.

Spännande med tävlingsplaner, håller tummarna!

Följt din tråd sedan första inläggget nu. Du verkar mindre lycklig, din kropp talar om att något inte riktigt stämmer osv. sedan du började dra i dig G, eller är det bara jag som inbillar mig?
Citera
2011-01-19, 23:37
Medlem
Kör hårt! Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här