2022-12-29, 19:09
Medlem
Är det någon som har köpt någon av mobilladdarna på LIDL denna vecka?
Undrar om både Tronic Nano-USB-laddare med Power Delivery Funktion, 20 w, om den funkar för snabbladdning och så?
och även om Tronic Qi-laddare 20w, hur snabb laddning den ger och så.

Funderar på om dom är värda, om någon vet, eller om man ska satsa på originalgrejer istället.
Citera
2022-12-31, 20:07
Medlem
papegojagojagojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
I afrika eller sverige ?

Var också på Lidl idag och kollade å struts och känguru köpte inte.
Inte heller lammrostbiffen på tok konstig detalj hos lammet.
En restaurang i sverige. Käkade black Merlin stek där, den smakade mer rött än fisk också.
Citera
2023-01-01, 15:59
Medlem
2n00b4Us avatar
Nästa vecka har Lidl Alfredo stenugnspizza för 49 kronor, verkar finnas tre olika varianter men jag funderar på att köpa den med bara ost, hur smakar den?
Citera
2023-01-02, 12:59
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Nästa vecka har Lidl Alfredo stenugnspizza för 49 kronor, verkar finnas tre olika varianter men jag funderar på att köpa den med bara ost, hur smakar den?

Jag brukar köpa mozzarella varianten och lägga på några egna favoriter.
Citera
2023-01-02, 20:18
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Jag brukar köpa mozzarella varianten och lägga på några egna favoriter.

Tack det jag också tänkte göra

Har Lidl bra pris på bananer den här veckan? Såg inget i reklambladet men såg att flera som handlade där köpte bananer.
Citera
2023-01-07, 00:40
Medlem
Citat:

Lidls pizzor har verkligen blivit sämre ock sämre tyckte de var ganska okey för 10 -15 år sen men sen har det bara gått utför
Citera
2023-01-07, 00:42
Medlem
funderar på att köpa mig en sån där dramaten som de har den här veckan nån som provat den eller köpt?
Citera
2023-01-07, 01:07
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:

De är okej men inget att hurra för. Priset är bra och väldigt skönt att kunna ha något i frysen liggandes. Köp 1 paket men köp inte på dig orimliga mängder.
Citera
2023-01-07, 11:07
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
Lidls pizzor har verkligen blivit sämre ock sämre tyckte de var ganska okey för 10 -15 år sen men sen har det bara gått utför
Jag gillar Italiamo-pizzorna men de dyker ju bara upp under Italien-veckorna. Nån som vet ifall det finns pizzor i det vanliga utbudet som håller samma kvalitet?
Citera
2023-01-07, 13:13
Medlem
[quote=carlv0nlinne|83025661]Jag gillar Italiamo-pizzorna men de dyker ju bara upp under Italien-veckorna. Nån som vet ifall det finns pizzor i det vanliga utbudet som håller samma kvalitet?[/QUj

japp jag menade alfredo pizzorna men länge sen jag köpte italiamo pizzan den kanske är lite bättre

för 15 år sen brukade de ha en alfredo pizza med fisk ock skaldjur ibland den var väldigt god men kostade lite mera 49,90 för en 2 pack
Citera
2023-01-07, 16:21
Medlem
carlv0nlinnes avatar
[quote=diseledvin|83027258]
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Jag gillar Italiamo-pizzorna men de dyker ju bara upp under Italien-veckorna. Nån som vet ifall det finns pizzor i det vanliga utbudet som håller samma kvalitet?[/QUj

japp jag menade alfredo pizzorna men länge sen jag köpte italiamo pizzan den kanske är lite bättre

för 15 år sen brukade de ha en alfredo pizza med fisk ock skaldjur ibland den var väldigt god men kostade lite mera 49,90 för en 2 pack

Gillar botten på Italiamo, har nog aldrig hittat en fryspizza som blir så bra som dom. Antingen brukar det vara för mycket och svampig deg eller för tunn och hård botten. Men Italiamo har nån helt annan deg som är lagom seg och så är det bra topping också.
Citera
2023-01-07, 17:04
Medlem
Isnatts avatar
Jag köpte en liten kartong dadlar, trodde dom var torkade men dom var färska på nåt vis, mjuka med fruktkött och saftiga, söta och väldigt goda!
Perfekt som ett litet mellanmål, 4-5 stycken så står man sig en timme till.
Finns vid frukten på mitt Lidl.
https://world-sv.openfoodfacts.org/p...ium-quality-rm

Dessutom har jag köpte kläder i höst som varit väldigt sköna, långärmade t-tröjor och vanlig tröja i nåt slags fleecematerial. Prisvärt och hållt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in