2017-10-07, 22:42
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanMatta
De hade någon lättöl med smak av apelsin tror jag det var när jag var där senast. Någon som vet vilken jag menar och om den är god?

Men før helvete: Pa-na-ché. Trådens ikon, trådens pièce de résistance, trådens kärna! 1 gillar den inte (Dotarent), resten aaaaaavgudar den.

Skärp dig! Lâttøl liksom.
Citera
2017-10-07, 22:43
Medlem
JohanMattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Men før helvete: Pa-na-ché. Trådens ikon, trådens pièce de résistance, trådens kärna! 1 gillar den inte (Dotarent), resten aaaaaavgudar den.

Vad heter skitet då? Jag dricker inte öl men hade velat testa denna jag nämnde lättöl för ni skulle förstå vad jag menar.
Citera
2017-10-07, 22:47
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Vad heter skitet då? Jag dricker inte öl men hade velat testa denna jag nämnde lättöl för ni skulle förstå vad jag menar.

Panaché.

Skriv det i søkrutan och søk i den här tråden.

Och det är inte skit. Har dock bara 40 flaskor kvar och det är skit.
Citera
2017-10-07, 22:48
Medlem
JohanMattas avatar
Citat:
Panaché.

Skriv det i søkrutan och søk i den här tråden.

Och det är inte skit. Har dock bara 40 flaskor kvar och det är skit.
Ska göra det tack. Om du får jämföra smaken med en annan dryck vilken skulle det vara?
Citera
2017-10-07, 22:52
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ska göra det tack. Om du får jämföra smaken med en annan dryck vilken skulle det vara?

Svårt. Det är ju radler/shandy men møjligen lite søtare.

Det är väl i stort sett bara i Norden den inte slagit igenom fullt ut ännu faktiskt.
Citera
2017-10-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfamats
Tyckte den var vidrig, gjorde stroganoff på den. Korven är torr på nått vis. Vet inte, men jag tänkte på lever när jag åt den och det är det värsta jag vet.

Köpte en och stekte upp i skivor och kan ärligt talat inte märka någon större skillnad mot vanlig falukorv förutom lite mer tuggmotstånd men det tycker jag bara är trevligt. Med tanke på det låga kaloriinnehållet jämfört med vanlig falu så blir det denna i fortsättningen
Citera
2017-10-11, 22:21
Medlem
filurenss avatar
Är det någon som hunnit med och testa sötpotatis-pommesen, som annonseras i reklambladet under denna vecka med "amerikanskt tema"? Blir de lika krispiga som de på diverse restauranger som erbjuder denna variant av potatis, eller krävs det fritering för att uppnå detta ?

29 kr (750g) / påsen, billigare än konkurrenterna som säljer sina frysta varianter för samma pris men med mindre innehåll!
Citera
2017-10-12, 13:53
Medlem
gato12s avatar
Tänkte slå till på ett par vinterkängor för 200 spänn, de var inte alltför fula. Kom in till min lokala hökare två timmar efter öppningsdags, helt urplockat...hade varit en folkhop där vid tio, rena rockkonserten. Hyenor.
Nästa gång är jag där med tält å grejer kvällen före.

Även de amerikanska cookiesarna för tio spänn paketet var slut.

Fick iaf en falukorvsring för 22 och en ostbit.
Senast redigerad av gato12 2017-10-12 kl. 14:00.
Citera
2017-10-12, 14:03
Medlem
Carl Serungs avatar
Köpte Mcennedys Cookie dough dricka.
Den var väldigt god!
Citera
2017-10-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tänkte slå till på ett par vinterkängor för 200 spänn, de var inte alltför fula.

Min bror köpte en sån känga förra hösten och de har hållt oerhört bra. Synd de var slut.

På mitt lidl finns i regel prylar kvar minst en dag, men vissa nedsatta matvaror ryker direkt när restaurangägare kommer dit och fyller en minibuss...
Citera
2017-10-13, 13:40
Medlem
Hicoxs avatar
Mcennedy Cruspies med Sour cream-smak var faktiskt helt ok! Kryddningen kunde dock fått ha lite mer sting i sig, men väl värt ett köp!
Citera
2017-10-13, 15:20
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:

Haha. Skriv upp mig också på den korta listan med Panaché-hatare.
Jag tycker att drycken är för söt. Dricker för övrigt inte läsk heller.

Vi fick en fritös i present nyligen. Nu har vi testat Lidls olika friterbara produkter.
Den färdiga Fish-And-Chips blandningen var ok. Fisken var rätt så bra men chipsen var lite för mjuka/stora.
De glutenfria kycklingnuggetsarna var goda mht köttet. Dock var paneringen lite för tjock och hård för barnen. Ska testa de vanliga nuggetsarna snart.
Pommes fritten (den med bild av solrosblomma) är riktigt goda om man dubbelfriterar dom.
Barnen älskade de glutenfria fiskpinnarna.

Till allt friterat så kan jag även rekommendera Lidls majonäs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in