2013-10-02, 19:45
  #3241
Medlem
ikaros2008s avatar
Lidl's mazariner är helt okej. Bland de man kan köpa i mataffärerna är de bäst. Dryga tio spänn för en fin fika...
Citera
2013-10-02, 19:45
  #3242
Bannlyst
Deras nya räfflade potatis är grymt gott. Köp och testa det. Rekommenderas varmt. Goo kryddat och helt underbart gott. Lägg in de i ugnen och ta ut de och njut. Passar bra till stek eller burgare istället för pommes( eller så har man pommes också gärna deras jumbo pommes). En ny favorit som alltid kommer finnas i mitt frys. En påse kostar ca 12kr.
Citera
2013-10-02, 20:13
  #3243
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Lidl's mazariner är helt okej. Bland de man kan köpa i mataffärerna är de bäst. Dryga tio spänn för en fin fika...


Bara för det så har de 5st mazariner för 11kr nästa vecka

Deras punchrullar och chokladbollar rekommenderas.



Nästa vecka har de xxl vecka på några varor.Deras maskindiskmedel tex.

http://www.lidl-pageflip.com/se.html?kid=zguoUo
__________________
Senast redigerad av Penkas 2013-10-02 kl. 20:18.
Citera
2013-10-03, 12:53
  #3244
Medlem
ikaros2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkas
Bara för det så har de 5st mazariner för 11kr nästa vecka

Deras punchrullar och chokladbollar rekommenderas.



Nästa vecka har de xxl vecka på några varor.Deras maskindiskmedel tex.

http://www.lidl-pageflip.com/se.html?kid=zguoUo

XXL? Hittade två paket spagetti i skåpet, från Lidl. Identiska men på den ena fanns texten XXL. Och ja, det skiljde 100gr. Ena var på 500 gr och den andra på 600 gr. Tycker inte den ökningen borde kallas för XXL! Visst, det är 20% mer men XXL? Njae...
Citera
2013-10-03, 17:12
  #3245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
XXL? Hittade två paket spagetti i skåpet, från Lidl. Identiska men på den ena fanns texten XXL. Och ja, det skiljde 100gr. Ena var på 500 gr och den andra på 600 gr. Tycker inte den ökningen borde kallas för XXL! Visst, det är 20% mer men XXL? Njae...
Vad är det för skåp du köpt på Lidl, denna vecka eller är det gammalt?
Jag visste inte att de ibland saluför möbler!
Citera
2013-10-03, 17:25
  #3246
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av National..Acrobat
Vad är det för skåp du köpt på Lidl, denna vecka eller är det gammalt?
Jag visste inte att de ibland saluför möbler!

Jodå, har sålt diverse skåp, hyllor och byråer
Citera
2013-10-03, 19:23
  #3247
Bannlyst
Deras chips är god
Citera
2013-10-03, 20:05
  #3248
Medlem
ikaros2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av National..Acrobat
Vad är det för skåp du köpt på Lidl, denna vecka eller är det gammalt?
Jag visste inte att de ibland saluför möbler!

Syftade lite fel där kanske... Skåpet är skafferiet här hemma. Det var där jag hittade de två spagettipaketen.
Citera
2013-10-03, 22:20
  #3249
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Någon som smakat sniglarna eller krustaderna på nuvarande franska vecka? Jag är nyfiken men samtidigt lite skeptisk.
Citera
2013-10-04, 01:59
  #3250
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Någon som smakat sniglarna eller krustaderna på nuvarande franska vecka? Jag är nyfiken men samtidigt lite skeptisk.

Sniglarna är goda! Krustaderna har jag inte testat.
Citera
2013-10-07, 15:55
  #3251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Någon som smakat sniglarna eller krustaderna på nuvarande franska vecka? Jag är nyfiken men samtidigt lite skeptisk.
Det fanns krustarder med sniglar och vitlök och de var riktigt goda! Den andra sorten med nån brunröd fyllning var OK men inte mer.
Citera
2013-10-07, 16:02
  #3252
Medlem
Lidl har EMV Kvarnvingen för bröd och sånt. Jag tror att det är olika bagerier som levererar olika sorters bröd under det märket. Någon som vet vilket bageri som bakar Lidls kanelbullar?
(Att uppge ett bageri som inte existerar som producent är bedrägeri, tycker jag.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in