Gjorde snabbt några pizzor- Slängde på tomatsås, vitlök, fefferoni, oregano, getost, starksås, och quattro formagiosåsen samt riven cheddarost 15månaders och 9 månaders.
Blev gott och formagioosten blev krämig under cheddarosten.
Tsatsiki chipsen är helt okej. Känns som en mildare variant av dillchips. Kände av dillsmak och en touch av vitlök.
Dillchips är inte en favorit men den här skulle jag kunna/kan äta utan problem, fast nu heter den tsatsiki men för mig blir det dill
Edit
Tranbären är mycket god och faller mig i smaken. Syrlig men man har sötat till de så de är ätliga

Mycket goda.
Drack lite av deras julmust precis och den är helt okej. Den är kolsyrad nästan lika mycket som deras cola men kolsyre bubblorna känns som småbubblor men massor
Men smaken kunde vara en aning mer för att falla mig i smaken mer.
Måste dock tillägga att jag har ätit som en kossa idag så smaklökarna nu när jag drack julmusten kanske inte befann sig på topp
Noblissma valnötsglassen är bra den med. Rikligt med valnötter som är söta och lite kolaaktiga. Glassen var fylld ända upp till locket.
Noblissma Jordgubbsglassen innehåller riktiga jordgubbar. Det som skulle göra den top of the line är att de borde haft en aning jordgubbssylt som remsor lite här och var. Men det kan man lägga till själv. Kan rekommendera den till att göra milkshakes. Själv hällde jag på lite vispgrädde och blandade det hela och åt.