2014-08-01, 22:58
  #3841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Peanutbutter är rätt god faktiskt. Dock lite låg halt av grädde (9%) jämfört med resten av sortimentet som ligger på 29%. Säkert pga. höga andelen peanuts. Gillar blandningen av sältan från jordnötterna och sötman från gräddglassen. Bra kombo!
Ja, den är toppen!

Jag är överlag jättenöjd med Lidl, jag handlade allt till dotterns student där; fetaost och chevre bland annat, folk trodde att jag tagit en vända till nån speciell ostbutik.

De har jättebra blöjor också förresten. Ibland kan man köpa ett paket för 20 spänn, normalpris är 68. Jämfört med pampers o libero som kan kosta en hundring mer per paket.
Kvalitetsmässigt är blöjorna minst lika bra om inte bättre än klassiska märken.
Citera
2014-08-03, 16:22
  #3842
Medlem
Sereenas avatar
Deras "pringles" variant med Tzatziki smak var riktigt goda.
Citera
2014-08-09, 21:00
  #3843
Medlem
Racerbyces avatar
Har hittat en ny favorit till ostmackorna på Lidl. Det är den där färdigskivade osten som heter Tilsiter och den är riktigt god, rejäla skivor dessutom. Rekommenderas skarpt för er som gillar ost.
Citera
2014-08-10, 21:28
  #3844
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udd3n
Burksåserna som dom börjat med nu är kalasbra.
Testat bearnaise, mangosås(toppen till kyckling), hollandaise och pepparsås.
Alla håller riktigt bra kvalité, bearnaisen är den bästa burkbean jag provat och samtliga kostade 9,95kr.

Mangosåsen är jag beroende av! Så sjukt jävla god!
Citera
2014-08-10, 21:35
  #3845
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Har hittat en ny favorit till ostmackorna på Lidl. Det är den där färdigskivade osten som heter Tilsiter och den är riktigt god, rejäla skivor dessutom. Rekommenderas skarpt för er som gillar ost.
Instämmer, ruggigt god!
Citera
2014-08-11, 16:38
  #3846
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Eftersom lidl ligger på fel sida av stan.. så de var nog ett år sedan jag var där.

Iaf fick regeringskansliet för sig att vi skulle dit och handla lite...awesome tänkte jag - då jag lätt handlar matvaror för 200-300 extra av "oj det här såg kul ut det vill jag ha" allt från godis till fryst.

Tog en jävla massa espania grejer, även den där super stora tonfisk burken (900gr) för 59.90 lätt värt det.

Är lite skeptisk till bläckfisken såhär i efterhand dock - frågan är om jag verkligen har tagit bra beslut..nåja 30 spänn eller vad det vart för de där två förpackingarna kan vara kul att prova.

Plockade massa annat skit, sådant som man inte hittar på trök willys i vanliga fall...

Hade lidl legat närmare hemmet hade vi nog handlat där ofta, frun är förtjust i deras youghurtar blandannat.
Citera
2014-08-13, 09:39
  #3847
Medlem
heinos avatar
Lidls Grekiska yoghurt 10 % förr Eridanous, numera Milbona, är fantastiskt god. Det går inte att sluta äta när man väl öppnat burken. Passar bra på gröten och även vid linsgryta. Eller som gräddfil till potatis.
Citera
2014-08-13, 19:41
  #3848
Medlem
MultiHacker02s avatar
Crownfield nougatkuddar gick hem!
Citera
2014-08-19, 19:46
  #3849
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Tack vare den här tråden la jag ca 1300 kr på Lidl`s varor idag fyllde hela bilen

Känner mig ny frälst, har hittills hunnit pröva
Mcenndy`s 12 pack Nuggets inc sås ca10 kr mkt goa.
Vitakrone såser Tomatsalsa,chilibeansås och tsatsiki ca 10 kr st hur gott som helst..

Sen alla dessa underbara ostar som Chene d`argent frensh soft cheese ca 12 kr...
Har 100 fler varor i kyl,frys att pröva, Lidl Fucking rules!!!

Innan jag ger mig på Mcennedy`s fryspizzor hawai kr27 st är dom goa?
Citera
2014-08-19, 19:56
  #3850
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Tack vare den här tråden la jag ca 1300 kr på Lidl`s varor idag fyllde hela bilen

Känner mig ny frälst, har hittills hunnit pröva
Mcenndy`s 12 pack Nuggets inc sås ca10 kr mkt goa.
Vitakrone såser Tomatsalsa,chilibeansås och tsatsiki ca 10 kr st hur gott som helst..

Sen alla dessa underbara ostar som Chene d`argent frensh soft cheese ca 12 kr...
Har 100 fler varor i kyl,frys att pröva, Lidl Fucking rules!!!

Innan jag ger mig på Mcennedy`s fryspizzor hawai kr27 st är dom goa?
Dom pizzorna är väl pan-pizza. Dom är helt ok. Du ska dock istället prova pizzan av märket masterpiece.

Citera
2014-08-19, 21:21
  #3851
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Dom pizzorna är väl pan-pizza. Dom är helt ok. Du ska dock istället prova pizzan av märket masterpiece.


Såg dom där i frysen med salami på, men dom stora Pan -pizzzorna`s paket och pris lockade
mer men nästa gång blir det några MP`s.. Tack
Citera
2014-08-19, 21:23
  #3852
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Såg dom där i frysen med salami på, men dom stora Pan -pizzzorna`s paket och pris lockade
mer men nästa gång blir det några MP`s.. Tack

Du gillar säkert folköl?

Köp en platta Grafenswalder för 159 riksdaler. Tre femmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in