Citat:
Ursprungligen postat av
Carl Serung
Den bästa temaveckan var den engelska förr i tiden. Steak and ale pajen gick inte av för hackor.
Synd att den inte kommer tillbaka.
Sämsta temaveckan måste vara den finska.
Dom flesta temaveckorna har nån enstaka vara jag gillar.
Amerikanska: Steak-cut fries & lökringar
(gillade jordgubbs milkshaken dom hade förut men dom har bytt till nån tranbärsvariant)
Italiensk: Amarena körsbären, Amaretti kakorna, citronglassen, 4:a ostar pizzan
Finska: Kåldolmar/kållåda, Tjärshampo, fylld lakrits
Asiatiska: Glasnudlar, risvinäger, gyoza, svart ris
Grekisk: Honung, loukoumi/delight
Mexikanska: Monterey jack osten
Spanska: Juice, ostbrikan
Engelsk: Kolorna i glasburk dom hade förut men dom verkar ha försvunnit