Deras nya räfflade potatis är grymt gott. Köp och testa det. Rekommenderas varmt. Goo kryddat och helt underbart gott. Lägg in de i ugnen och ta ut de och njut. Passar bra till stek eller burgare istället för pommes( eller så har man pommes också

gärna deras jumbo pommes). En ny favorit som alltid kommer finnas i mitt frys. En påse kostar ca 12kr.