2010-04-17, 19:22
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Men alltså, som jag skrev tidigare. Det gällde fläskhare!!

~Paul~
Skriver dom Fläskfilé på hemsidan så ska dom fan sälja fläskfilé när man kommer dit.

Står det Fläskfilé så ska man få fläskfilé.
Citera
2010-04-17, 20:57
Medlem
Continental Ops avatar
Måste säga att 4-skivors brödrosten jag tjacka för 200 spänn var klart över förväntan. Den verkar rätt gedigen.

Tror jag hugger till på ångkoksinsatskastrullen nästa gång de kör den.

Har ni nån uppfattning om de brukar rea ut såna där veckovaror mkt eller tar de bara tillbaka dem till lagret ? Jag har aldrig bevakat det där men om man vet att de rear ut sånt som inte blir sålt för 50 procent så får jag nog börja hålla koll på dem

beträffande "mat" så provade jag ostbågarna som jag tyckte det var utmärkt smak på, lite mer smak än på vanliga doodles, cheezballz är dock lite godare. LidL:s kostar emellertid 7 kr o påsen är mer lagom stor, bra till rödvin

Squalo får gå upp lite tidigare på morgnarna tror jag. Hursomhelst så smakar dansk fläskfilé ingenting iaf
Citera
2010-04-17, 21:02
Medlem
Mr.Scullys avatar
Undvik chokladmjölken (Lidls motsvarighet till Pucko).
Tyckte först att den kändes smaklös, innan jag klippte upp förpackningen och såg att all choklad låg i en enda stor klump på botten.
Citera
2010-04-17, 21:42
Medlem
Grim_Reapers avatar
Läste du på förpackningen innan du öppnade den? Någonting säger mig att det står något i stil med "Omskakas" på den precis som på Pucko-förpackningarna.
Senast redigerad av Grim_Reaper 2010-04-17 kl. 21:45.
Citera
2010-04-17, 22:33
Medlem
Mr.Scullys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Läste du på förpackningen innan du öppnade den? Någonting säger mig att det står något i stil med "Omskakas" på den precis som på Pucko-förpackningarna.

Ja, jag skakade den, precis som en vanlig Pucko.
Citera
2010-04-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper

kanske var extra slammig på botten eftersom den fraktats långt
Citera
2010-04-18, 01:00
Medlem
Litet gult djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Scully
Tyckte först att den kändes smaklös, innan jag klippte upp förpackningen och såg att all choklad låg i en enda stor klump på botten.

Har druckit litervis av den utan problem, lite "krämigare" än Pucko. Inte optimal - det var Marabous chockladdryck som smakade Marabou chockladkaka - men helt OK.
Citera
2010-04-20, 21:07
Medlem
Tjippmunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Scully

aldrig märkt något konstigt med den. hur god som helst
Citera
2010-05-04, 18:58
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Tack för alla tips!

Dessa varor rekommenderas av mig (de flesta har väl redan nämnts, men men):

1 kg lasagne (Alfredos), prövade den efter att ha läst i denna tråd, och den är ju tamejfan beroendeframkallande!
Äppeljuice (Vitafit), beroendeframkallande även den.
Apelsinjuice på glasflaska
Vårrullar
Diverse alkoläsk
Pizzor (Alfredos)
Amerikanska muffins (McKennedy tror jag märket heter)
Valnösglass, en höjdare att blanda med ovannända muffins. Har inte smakat choklad- eller cauppuchinoglassen men de är säkert bra de också.
Chicken Cordon bleu
Frysta kycklingfileer
Djupfryst apfelstrudel (en efterrätt)
Citera
2010-05-04, 20:06
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Dufva1
Tack för alla tips!

Dessa varor rekommenderas av mig (de flesta har väl redan nämnts, men men):

1 kg lasagne (Alfredos), prövade den efter att ha läst i denna tråd, och den är ju tamejfan beroendeframkallande!
Äppeljuice (Vitafit), beroendeframkallande även den.
Apelsinjuice på glasflaska
Vårrullar
Diverse alkoläsk
Pizzor (Alfredos)
Amerikanska muffins (McKennedy tror jag märket heter)
Valnösglass, en höjdare att blanda med ovannända muffins. Har inte smakat choklad- eller cauppuchinoglassen men de är säkert bra de också.
Chicken Cordon bleu
Frysta kycklingfileer
Djupfryst apfelstrudel (en efterrätt)
alkoläsk på lidl? hmmmmm
Citera
2010-05-04, 20:44
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannecool
alkoläsk på lidl? hmmmmm
Finland
Citera
2010-05-04, 20:57
Medlem
Snurrens avatar
Deras prylar till kampanjpriser brukar ta slut på eftermiddagen den dag dom släpps. Men vi har köpte mycket bra grejer, min favorit är en ullmadrass att lägga på bäddmadrassen Samt deras mjuka trikålakan.

Bland maten är deras chicken Cordon Bleu en höjdare, och deras stora pommes frites är jättegoda. Nötterna i aluminiumpåse är jättefräscha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in