Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Den enda sanningen är att rasister inte är lika smarta i huvudet som vi normala människor.
Vad fan är det för fel om man påstår att en svart människa är mindre värd än vi vita.
Vilka smarta personer har vi sett som rasister?
Hur kommer det sig att det är en otroligt liten skara som är rasister och majoriteten tänker logiskt?
Vad har ni rasister för argument om varför ni just hatar de svarta?
Jag klassar inte alla SD-sympatisörer för rasister, många vill bara Sveriges bästa, men visst fan är de som röstar SD trögare i huvudet än vi normala människor.
HAHAHA, kul tråd, Henry Ford var superrasist när han levde, han hade ett idolporträtt av AH på sitt skrivbord och honom gick det skapligt för, den här negern i Zimbabwe, Robert Mugabe är väl också ett bra exempel på en rasist som gått ganska långt med svensk hjälp (sossarna har hjälpt till med pengar). Den här Usama bin Ladin kan också räknas som rasist i mina ögon och honom har det också gått skapligt för, det finns väldigt många framgångsrika rasister som inte tycker om vita jag orkar inte nämna alla.
Jag tror att det kan ha att göra med bildning om man är värd mer eller mindre som säger att t.ex. en vit som har gått i skola borde kanske vara lite smartare och därmed värd mer än en neger som kommer ut direkt från djungeln med sitt spjut och skriker bullabulla

. Den vita mannen får betalt i pengar för det arbete som han utför medan negern bara tänker på att klara dagen utan någon större insikt eller planeringar för framtiden så som semester och dyl.
Allvarligt talat så har jag haft släktingar som har varit i Sydafrika flera gånger från 1940-talet och framåt genom jobbet och att de svarta där har en speciell attityd och är, hör och häpna, väldigt primitiva helt utan empati.
En av dem berättade att t.ex. när en kaffer, han kallade de så, låg på trottoaren och höll på att dö så sket de andra kafferna fullständigt i det utan spottade på honom och tog av honom alla värdesaker (rånade) i stället för att hjälpa till. Har också hört av samme person om att han sett kaffer binda fast en annan kaffer för att sedan trycka fast bildäck över huvudet och ner över kroppen för att sedan tända eld på honom allt medan han blir levande bränd och de andra kafferna stod och jublade. Det glömmer han aldrig så länge han lever!
Jag har också hört att väldigt många invandrare som kommer hit är riktiga rasister som t.ex, många araber som ser ner på kurder som i sin tur ser ner på negrer osv i blandad ordning.