Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Den enda sanningen är att rasister inte är lika smarta i huvudet som vi normala människor.
Vad använder du dig av för vetenskapligt vedertagna studier till detta uttalande ditt inavlade fanskap?
Citat:
Vad fan är det för fel om man påstår att en svart människa är mindre värd än vi vita.
Störst sannolikhet är det inget fel i det alls, det är tvärtom fullkomligt naturligt att värdera den egna gruppen och konkurrera med andra. Elementära kunskaper i autekologi (populationsdynamik) bör bekräfta detta. Är man en rasförrädande genusmupp med meriter från Södertörn kanske man inte kan briljera med något så värdefullt dock.
Citat:
Vilka smarta personer har vi sett som rasister?
I och med det oerhört kontroversiella att förespråka rasism öppet väljer många, i synnerhet de som faktiskt har något att förlora (som en framstående karriär) viss diskretion. Vad vi idag vet existerade Samfundet Manhem i Sverige under 1900talet, för att ta ett exempel på svenska intellektuella. Är du inte bekant med portalen Motpol.nu är det ett annat exempel på människor som sannolikt överstiger dig både vad gäller IQ och förmåga att uttrycka sig i skrift.
Citat:
Hur kommer det sig att det är en otroligt liten skara som är rasister och majoriteten tänker logiskt?
Väntar med spänning på den källa du kommer referera mig till.
Citat:
Vad har ni rasister för argument om varför ni just hatar de svarta?
Jag stödjer biologisk mångfald.
Citat:
Jag klassar inte alla SD-sympatisörer för rasister, många vill bara Sveriges bästa, men visst fan är de som röstar SD trögare i huvudet än vi normala människor.
Du förespråkar dessa intelligenta anti-nationalistiska tämligen väl. Du tillhör den intellektuella eliten av er icke-rasister, förmodar jag?