2020-12-07, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Är det bara jag som tycker mig se Down symptom på ungen?

Ja, det är nog bara du. Dessutom heter det Downs syndrom.

Trist att bloggen har blivit så dålig och sporadisk. Å andra sidan fullt förståeligt med tanke på barn och pågående pandemi.

Ska bli kul att se vad han köper för bil, hoppas även att han kan låta bli att pimpa sönder bilen.
Citera
2020-12-07, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det är läget som kostar. Sen är lite olja i gångjärnen lätt fixat. Husen är arkitektritade och har naturligtvis inte svensk standard.

Finns otroligt många hus från samma tidsepok som är relativt lika i Marbella. Så huset i sig är inte unikt på något sätt. Ska bli spännande att se vem som köper.. Läget och tomten är bra. Källaren med spa ser asnice ut men de övriga två våningarna är det urblåsning på i mina ögon och det är nog för dyrt för att en developer ska köpa.
Citera
2020-12-15, 20:01
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Vem ska bli först att komma in o gnälla på båtbygget??

Förvånad att ingen gjort det än.
Citera
2020-12-17, 22:45
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Vem ska bli först att komma in o gnälla på båtbygget??

Förvånad att ingen gjort det än.

massa sponsorer
säljer den under 2021
Citera
2020-12-19, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
massa sponsorer
säljer den under 2021

Så är det nog ja, men det är en snygg och välbyggd båt.
Citera
2020-12-19, 21:17
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
massa sponsorer
säljer den under 2021

Du menar att han är bra på business?

Jag tänkte på mer regelrätt gnäll.
Citera
2020-12-20, 11:44
Medlem
Citat:
Du menar att han är bra på business?

Jag tänkte på mer regelrätt gnäll.

Affärsidén är väl att bygga/beställa bilar, båtar mm och få så mycket spons som möjligt till investeringen. Sedan sälja relativt snabbt som iom det billiga inköpet blir en riktigt bra affär för honom privat?
Citera
2020-12-20, 12:27
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thundergod
Affärsidén är väl att bygga/beställa bilar, båtar mm och få så mycket spons som möjligt till investeringen. Sedan sälja relativt snabbt som iom det billiga inköpet blir en riktigt bra affär för honom privat?

Ja. Samt att få intresse kring sin person och spännande content till sina sociala media kanaler och på så sätt få fler inkomstströmmar via annonser och samarbeten.
Citera
2020-12-20, 18:43
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thundergod

har köpt en av hans bilar av honom en gång i tiden , då funkade det så att han pröjsar bilen själv , och får spons på alla uppgraderingar , sedan säljer han den privat . Han bodde i sverige då , så då kunde inte få spons på själva fordonet , det hade något med skatt att göra
Citera
2020-12-21, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
har köpt en av hans bilar av honom en gång i tiden , då funkade det så att han pröjsar bilen själv , och får spons på alla uppgraderingar , sedan säljer han den privat . Han bodde i sverige då , så då kunde inte få spons på själva fordonet , det hade något med skatt att göra

Ja. I Sverige kan man inte göra vad som helst.. då kommer Skatteverket som ett brev på posten.. Är det längesedan kanske han inte ens hade något bolag? Möjligt att det är ett liknande upplägg nu. Men båten som han bygger (är den som skulle byggas i Belgien fortfarande aktuell?) är ju ett custombygge från grunden om jag förstår det rätt, så där kanske det blir ett annat upplägg. Han har ju valt en mindre tillverkare som inte många känner till och som kanske har behov att att synas och stärka varumärket? Tror inte direkt Sunseeker t ex hade byggt en båt mer eller mindre gratis eller vad det nu kan handla om...
Citera
2021-01-30, 19:03
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Båten är till salu.

https://uk.boats.com/power-boats/200...an-84-7625553/
Citera
2021-02-08, 21:20
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Båten är till salu.

https://uk.boats.com/power-boats/200...an-84-7625553/

Det är ju Rickards båt.

Nu har han väl köpt en till Rolls Royce..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in