2012-10-12, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
I slutändan så finns det egentligen bara en slutsats;

Marc Abramsson är oviktig,

Jimmy Windeskog är oviktig,

Vavra Suk är oviktig,

Nationell Idag är viktig...

Ja men det är inte oviktigt för vissa herrar att försöka lägga beslag på tidningen...
Citera
2012-10-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Finns bara en som Marc, resten av rörelsen är ganska hyggliga nationella.

Inte en aning kan du upplysa oss vad jag sagt Windeskog är en fylltratt, Nationell.nu är en skvallerblaska och Facebook är ett judiskt övervakningsverktyg. Det är väl vad jag tycker, men vad sa jag när vi träffades(?).

ps. Tror aldrig jag sagt att SvP ska ta 30% av SD:s röster, men att SD/ND kommer tappa röster till SvP hyser jag inga tvivel om.

/Micke

Om det inte fyller dina syften då förstås? då går det bra att inte skälla på langeén.
Citera
2012-10-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Uppenbart så ville SvP ta över tidningen tidigare. Varför kan de inte starta upp en egen?

Är det kanske för att de består av foliehattar som radio framåt, som förnekar månlandningen och tror på Atlantis?

Enklare att nästla sig in i en redan befintlig tidning, men som jag skrivit tidigare, vänta du så får du se att det är en massa svpare med i den nya tidningen.

Man får ju hoppas att hela historien runt södermans/skillts delaktighet i vissa saker kommer fram från dom som är/varit inblandade.
Citera
2012-10-12, 20:30
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Enklare att nästla sig in i en redan befintlig tidning, men som jag skrivit tidigare, vänta du så får du se att det är en massa svpare med i den nya tidningen.

Man får ju hoppas att hela historien runt södermans/skillts delaktighet i vissa saker kommer fram från dom som är/varit inblandade.

Varför denna fixering vid Söderman och Skillt? Har dem två gjort något mot dig personligen? Och kan du förklara hur du kan ha den insyn du skryter om? Är du Marcs flickvän?
Citera
2012-10-12, 20:30
Medlem
Faelledparkens avatar
fel
Senast redigerad av Faelledparken 2012-10-12 kl. 21:20. Anledning: fel, abba
Citera
2012-10-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Varför denna fixering vid Söderman och Skillt? Har dem två gjort något mot dig personligen? Och kan du förklara hur du kan ha den insyn du skryter om? Är du Marcs flickvän?

Dom allra flesta vet vad som hänt på det där kansliet, spela inte dum.
Det är idioter som håller dom bakom ryggen, och du är en av dom.

off topic: minns du att jag nämnde norskarnas parti förut?

"man kan väl åka och hälsa på folk utan att det ska vara något speciellt?" eller hur var det du skrev?

Jag som jämnt har fel
Citera
2012-10-12, 21:02
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Om det inte fyller dina syften då förstås? då går det bra att inte skälla på langeén.
Jag har nog aldrig haft något otalt med RL privat men att det är en skvallerblaska han driver har jag nog aldrig hymlat om. Men som person är han trevlig.

/Micke
Citera
2012-10-12, 21:29
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Dom allra flesta vet vad som hänt på det där kansliet, spela inte dum.
Det är idioter som håller dom bakom ryggen, och du är en av dom.

Jag vet inte exakt vad som hänt.

Citat:
off topic: minns du att jag nämnde norskarnas parti förut?

"man kan väl åka och hälsa på folk utan att det ska vara något speciellt?" eller hur var det du skrev?

Ja, det minns jag. Men det du då påstod har ju inte styrkts på något sätt.

Citat:
Jag som jämnt har fel

Ja, det har du för det mesta.
Citera
2012-10-12, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men hallå eller. Att kalla tidningen för oberoende när Nationell Idag numer har precis samma styrelse som partiet Nationaldemokraterna är väl ganska märkligt? Vari ligger oberoendet?

När Vavra satt som redaktör var han också i ND:s styrelse! Vari ligger skillnaden?
Citera
2012-10-12, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Förlåt. Jag tycker bra om Micke, och jag vill inte förringa honom -- men tror du i din konspiratoriska hjärna att han är en av SvP:s ideologer? Vad har du för källa på det?

Hans egna ord. Visst, det är ju en fantasi från honom, men ni låter ju skriva i er tidning!
Citera
2012-10-12, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men hallå eller. Att kalla tidningen för oberoende när Nationell Idag numer har precis samma styrelse som partiet Nationaldemokraterna är väl ganska märkligt? Vari ligger oberoendet?

Men så har det ju alltid varit. Inget har ju förändrats!
Senast redigerad av Gorillor 2012-10-12 kl. 22:00.
Citera
2012-10-12, 22:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Hans egna ord. Visst, det är ju en fantasi från honom, men ni låter ju skriva i er tidning!

För det första: Undvik att svara på samma inlägg två gånger. Jag vet att det är svårt att hantera ett tangentbord när man är stupfull men försök ändå. För det andra så vill jag gärna veta var Skillt har påstått att han är ideolog för SvP. För det tredje får alla möjliga sorters människor, även icke-anslutna, skriva på Realisten.se men detta vet du ju sedan tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in