Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
De agerade efter sin moraliska kompass och de tog konsekvenserna av det, helt ok med andra ord.
Och det kan även appliceras på tidningen NI och även på ND:s representanter här i tråden. NI har agerat föredömligt och fortsätter därmed att växa, de står upp för de tror på. En tidning som tar ställning för nationalism och Sverigevänner medan den samtidigt är ödmjuk i sin framtoning. ND å andra sidan saknar allt det NI har och ja... enligt ND själva så växer man så det knakar, medan alla med insyn hävdar motsatsen. Vi får väl se vem som når sina mål först, ND eller NI. Jag sätter mina pengar på NI.
/Micke
Då antar jag att du anser det vara rätt av fria och skydda dom individerna, som dom gjorde efteråt.
Vi minns ju hur doping-robban välkomnade dom med öppna armar in i fria.
Enighet var det, du ser verkligen inte hyckleriet som vissa av dom håller på med?
Förövrigt anser jag att Ni är bra, dom önskar jag all välgång.
Sen kan man ju fråga sig varför det alltid är ok att hetsa mot nd/marc men inte mot någon annan org/person.
Man kan ju lugnt påstå att det marc nu påstås sig ha gjort är då inte i närheten av vad vissa andra org/personer gör/gjort.
Men då är det ok helt plötsligt. jävla hycklarrörelse helt enkelt