Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Jo, jag tror ingen här betvivlar vilken nödvändighet och ikon du är för svensk nationalism. Detta med olika flygblad som är så mycket nytänkande. Förmodligen fanns ingen nationalism innan du föddes och frälste svenskarna.
Nja, men ett som var säkert var att ND och NI stod och trampade på samma ställe innan mig iaf. En kortare tid så fick ND synas och höras i radio och komma till tals i media. Det hölls nyrekryteringsmöten i Sundsvall och Piteå för att nämna två. De möten som hölls i Sundsvall och i Stockholm fyllde ändå salarna, när såg vi det sist? Låt mig tänka... 2008? I samband med att jag och Magnus kom till platsen så fick NI en energikick som ledde till det vi ser idag, även om Söderman skall tillskrivas det mesta av det.
I dagsläget så står NI på egna ben och går från klarhet till klarhet, de är opartiska och uppskattade av de flesta nationella. Hur tror du att ND klarar sig med fylltrattar som Windeskog som pissar ner sig på fyllan och sitter med abstinens i bussen ner till demon då han åkte med fria? Jag ser enbart fördelar med att ND som parti finns kvar, men det behöver rensas bland de som skrävlar men inget åstadkommer.
/Micke