2012-05-28, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ja, alla med insyn. Vilken del var det du vill ha förklarat? Det där kansliet läcker som ett såll och kommer förmodligen alltid att göra.

Kort och gott, så kommer NI att överleva ND.

/Micke

Jo, din politiska fingertoppskänsla gör ju dig till en analytiker att sätta tilltro till.
Senast redigerad av trevligochmysig 2012-05-28 kl. 22:26.
Citera
2012-05-28, 22:24
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Det återstår att se, bara att säga upp kontraktet på lokalen och tryckmaskinen sen så kan man andas ut och slippa parasiterna.

/Micke

Du menar den där jättebilliga rymbåbäket som säkert har använts 5 ggr, som kostar en arm, ett ben och en förstfödd son? Men som har varit en kanooooninvestering?
Citera
2012-05-28, 22:26
Bannlyst
Citat:
Det återstår att se, bara att säga upp kontraktet på lokalen och tryckmaskinen sen så kan man andas ut och slippa parasiterna.

/Micke

Appopå parasiter ja.
Citera
2012-05-28, 22:28
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Du menar den där jättebilliga rymbåbäket som säkert har använts 5 ggr, som kostar en arm, ett ben och en förstfödd son? Men som har varit en kanooooninvestering?

Hur har du det med svenskan egentligen? "DET där jättebilliga rymdåbäket" heter det faktiskt.

Kan du svara på vad som hände med hemsidan förut idag? Allt som hände var att man blev länkad till IIS.net, som om sidan var borttagen i princip
Citera
2012-05-28, 22:32
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Hur har du det med svenskan egentligen? "DET där jättebilliga rymdåbäket" heter det faktiskt.

Kan du svara på vad som hände med hemsidan förut idag? Allt som hände var att man blev länkad till IIS.net, som om sidan var borttagen i princip

Hej min lilla gullunge, blev du överlycklig nu när du fick leka språkpolis? Jag vet inte riktigt vad felet var, men den är iaf uppe nu som den ska. Björn och mitt yngsta monster hälsar. Har du sett bilderna på vovven än? Harry Jr. Aaaw!
Citera
2012-05-28, 22:33
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Appopå parasiter ja.
Du tänkte på de 7000kr jag tog ut för mina 6 veckors arbete då jag tog ledigt från mitt fasta arbeta. Japp, parasit var ordet

/Micke
Citera
2012-05-28, 22:37
Bannlyst
Citat:
Du tänkte på de 7000kr jag tog ut för mina 6 veckors arbete då jag tog ledigt från mitt fasta arbeta. Japp, parasit var ordet

/Micke

Jag är säker på att du själv motiverade det för dig själv att du tillförde en massa.
Citera
2012-05-28, 22:39
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Hej min lilla gullunge, blev du överlycklig nu när du fick leka språkpolis? Jag vet inte riktigt vad felet var, men den är iaf uppe nu som den ska. Björn och mitt yngsta monster hälsar. Har du sett bilderna på vovven än? Harry Jr. Aaaw!

Så du säger, kärring. Oh ja! Jag älskar att korrigera dig och dina fel.
Ok, så inget allvarligt fel med andra ord, det var skönt det.
Du får hälsa tillbaka till dem, men nog med OT nu. Nu blir vi snälla igen och nej, jag har inte sett de bilderna än, får kolla upp dem
Citera
2012-05-28, 22:40
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Den har NI haft nytta av... verkligen

/Micke
Citera
2012-05-28, 22:42
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jag är säker på att du själv motiverade det för dig själv att du tillförde en massa.
Tillräckligt mycket för att ND skulle använda min idé om att göra olika flygblad Får man gissa att någon annan tog på sig äran för det. Tror du skulle behöva läsa protokollen från ledningsmötena, sen kan du få skicka lite blommor till mig. Som tack för hjälpen.

/Micke
Citera
2012-05-28, 22:47
Bannlyst
Citat:
Tillräckligt mycket för att ND skulle använda min idé om att göra olika flygblad Får man gissa att någon annan tog på sig äran för det. Tror du skulle behöva läsa protokollen från ledningsmötena, sen kan du få skicka lite blommor till mig. Som tack för hjälpen.

/Micke

Jo, jag tror ingen här betvivlar vilken nödvändighet och ikon du är för svensk nationalism. Detta med olika flygblad som är så mycket nytänkande. Förmodligen fanns ingen nationalism innan du föddes och frälste svenskarna.
Citera
2012-05-28, 23:04
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jo, jag tror ingen här betvivlar vilken nödvändighet och ikon du är för svensk nationalism. Detta med olika flygblad som är så mycket nytänkande. Förmodligen fanns ingen nationalism innan du föddes och frälste svenskarna.
Nja, men ett som var säkert var att ND och NI stod och trampade på samma ställe innan mig iaf. En kortare tid så fick ND synas och höras i radio och komma till tals i media. Det hölls nyrekryteringsmöten i Sundsvall och Piteå för att nämna två. De möten som hölls i Sundsvall och i Stockholm fyllde ändå salarna, när såg vi det sist? Låt mig tänka... 2008? I samband med att jag och Magnus kom till platsen så fick NI en energikick som ledde till det vi ser idag, även om Söderman skall tillskrivas det mesta av det.

I dagsläget så står NI på egna ben och går från klarhet till klarhet, de är opartiska och uppskattade av de flesta nationella. Hur tror du att ND klarar sig med fylltrattar som Windeskog som pissar ner sig på fyllan och sitter med abstinens i bussen ner till demon då han åkte med fria? Jag ser enbart fördelar med att ND som parti finns kvar, men det behöver rensas bland de som skrävlar men inget åstadkommer.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2012-05-28 kl. 23:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in