2013-04-15, 21:31
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Precis. Och skrivit lite mer om evenemanget, artikeln berör VE väldigt lite.
Jo den kändes mycket mer som om den bara var till för att kasta skit på SvP.
Citera
2013-04-16, 00:44
Medlem
FramtidensMans avatar
Mycket märklig artikel. Vad är syftet med den? Docklands finns inte kvar? Det var en gammal raveklubb som låg vid Finnboda varv i Nacka, Stockholm? Det är alltså här som Nationell Idag uppger att SvP hade sitt möte Vision Europa? Förutom ledarsidan och artikeln om SvPs möte, vilka mer fel kan vi hitta i nr 13 Nationell Idag? Som prenumerant av Nationell Idag kan man bara uppfatta detta som märkligt? Någon journalist från NI kan inte ha varit på Vision Europa? Var man inbjuden?

Om razzian på Docklands i Rapport 1995:
http://www.youtube.com/watch?v=dUWrKmJliXA

Se Gudrun Schyman dansa på Docklands, 3:45 in i klippet:
http://www-origin.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=2169595
Citera
2013-04-16, 09:21
Medlem
Sen alla sönderpixlade bilder i deras tidning...
Sen verkar det helt omöjligt att säga upp tidningen, vart kan man vända sig och ev anmäla detta?!
Senast redigerad av svartstol 2013-04-16 kl. 09:23.
Citera
2013-04-16, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
Sen alla sönderpixlade bilder i deras tidning...
Sen verkar det helt omöjligt att säga upp tidningen, vart kan man vända sig och ev anmäla detta?!

Presstödsnämnden
Citera
2013-04-16, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Presstödsnämnden
Konsumentombudsmannen är det man kontaktar.
Men var tydligen inte ensam att ringa ang NI...
Citera
2013-04-17, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidensMan
Mycket märklig artikel. Vad är syftet med den? Docklands finns inte kvar? Det var en gammal raveklubb som låg vid Finnboda varv i Nacka, Stockholm? Det är alltså här som Nationell Idag uppger att SvP hade sitt möte Vision Europa? Förutom ledarsidan och artikeln om SvPs möte, vilka mer fel kan vi hitta i nr 13 Nationell Idag? Som prenumerant av Nationell Idag kan man bara uppfatta detta som märkligt? Någon journalist från NI kan inte ha varit på Vision Europa? Var man inbjuden?

Om razzian på Docklands i Rapport 1995:
http://www.youtube.com/watch?v=dUWrKmJliXA

Se Gudrun Schyman dansa på Docklands, 3:45 in i klippet:
http://www-origin.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=2169595

NI var på VE, jag vet för jag talade med två av dem själv. Åtminstone den ena är välkänd bland folk i Stockholm.

Vad det gäller innehållet var ju detta med ledaren pinsamt, men nivå på tidningen får ändå sägas vara fortsatt hög. Senast när man skrev om propaganda var väldigt informativt, överlag är kulturartiklarna av hög klass.
Senast redigerad av folkdomstolen 2013-04-17 kl. 18:51.
Citera
2013-04-17, 19:51
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkdomstolen
Åtminstone den ena är välkänd bland folk i Stockholm.

Men du vill inte berätta vem det var?
Citera
2013-04-17, 23:57
Bannlyst
Citat:
Men du vill inte berätta vem det var?

På FB? Verkligen inte! Men jag kan ju säga så att han inte läts känna sig speciellt välkommen.
Citera
2013-04-18, 00:54
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
På FB? Verkligen inte! Men jag kan ju säga så att han inte läts känna sig speciellt välkommen.

Fram tills jag vet vad han heter tänker jag utgå från att ingen från NI var på plats.
Citera
2013-04-18, 09:33
Bannlyst
Citat:
Fram tills jag vet vad han heter tänker jag utgå från att ingen från NI var på plats.

Du får skapa din egen verklighet på vilka lögner du vill, det struntar nog de flesta i helt.
Citera
2013-04-18, 10:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Du får skapa din egen verklighet på vilka lögner du vill, det struntar nog de flesta i helt.

Jag kan inte veta att någon från NI var på plats och med tanke på det undermåliga reportaget gör jag inte fel som utgår från att någon sådan ej var på plats heller. Du är en anonym användare, ganska nyreggad dessutom, så det finns ingen anledning för mig att tro på dig.
Citera
2013-04-18, 10:40
Medlem
Citat:
Jag kan inte veta att någon från NI var på plats och med tanke på det undermåliga reportaget gör jag inte fel som utgår från att någon sådan ej var på plats heller. Du är en anonym användare, ganska nyreggad dessutom, så det finns ingen anledning för mig att tro på dig.

Undermåliga reportaget= det var ingen hyllning av evenemanget, därav undermåligt reportage
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in