Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
...i den stora vapendebatten bevisar utdrag ur dessa ingenting då det är lätt att fejka.
Att du tror att de oficiella Palmedokumenten inte är redigerade och tillrättalagda säger för mig allt om din källkritik.
Ett exempel. Kan man bli avlyssnad i Viprummet på LO-borgen? Goggla på den du.
När det gäller din detaljgranskning av olika förhör etc så är det ganska förmätet att tro at detta inte skett tidigare.
Det intressanta som kommit till är Johannes. Här har det rört lite på sig. Jag har ställt frågor till fastighetsägaren och förvaltaren. ...det är troligt att dessa anslutningar finns och varit aktiva via Skandia vid tiden samt att hemlig verksamhet fortfarande finns i anläggningen kanske med aktiv entre via Skandiahuset vilket gör att man inte får kommentera något.
Hur förklarar du den genomgående raka och koniska sårkanal som är typisk för den hydrodynamiska expansion som enbart en betydligt hetare och spinnande gevärskula kan åstadkomma normalt? Kulor från kort pipa brukar tumla redan vid anslaget mot ryggrad eller skallben och böja av så kraftigt att den lätt kan bli kvar i kroppen och utgöra ovedersägligt bevis.
När bevisen är konstaterat tillrättalagda eller mörkade måste man fråga sig varför. Varför förnekar även du rikoschetten med omgivande blodstänk mot trottoaren?
Avlyssningstekniken har alltid funnits som överträffat vad folk kunnat ana. Där lönsamt intresse finns är det självklart att avlyssning finns.
Detaljer i förhöret med Kari Ormstad tolkades här rakt motsatt utan att någon annan än jag reagerade.
Skandiahusets förbindelse till Johannes har varit känd i vida kretsar i alla tider. Med HF-förbindelserna sedan till Östlings kontor ovanpå vore det märkligt om inte CIA ordnat förbindelsen till Echelon på tidigaste stadium såvida inte Fastighetsägarna gjort affärer med olika intressenter direkt. Nattväktarkåren kan man lita på står i förbindelse med undre världen och den ser till att alla håller absolut tyst.
/ Ove Mollvik