2011-02-22, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FB77
Om Olof var hotet mot Sverige, var hon bara hustru.

Fel. Lisbet Palme var lngt ifrn "bara" hustru utan r/var en ganska domderande kvinna.
Men trots allt, ett vittne r ett vittne och har man precis avverkat landets statsminister p ppen gata...
Citera
2011-02-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Hon heter Camilla Kvartoft och jag tror hon anlgger sin korkade attityd fr att folk skall kunna identifiera sig med ngon annan n en belst, verviktig, mumlande besserwisser, ja.

Jag gillar GW, hans beskrivning av hur CP skulle ha betett sig vid Palmes lik om det var han som hade varit mrdaren, var en hjdare ikvll!!
Ja, GW var bra ikvll. Kndes som han gav lite extra och frskte flsa s lite som mjligt. Han hngde inte med huvudet en enda gng Beskrivningen av CP vid Palmes kropp var klockren, i den analytiska bemrkelsen allts. Kndes bde logiskt och trovrdig.

Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Fel. Lisbet Palme var lngt ifrn "bara" hustru utan r/var en ganska domderande kvinna.
Men trots allt, ett vittne r ett vittne och har man precis avverkat landets statsminister p ppen gata...
Jag veranalyserade nog att han skulle spilla tid p att skjuta Lisbet.
Citera
2011-02-23, 00:39
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB77
Ja, GW var bra ikvll. Kndes som han gav lite extra och frskte flsa s lite som mjligt. Han hngde inte med huvudet en enda gng Beskrivningen av CP vid Palmes kropp var klockren, i den analytiska bemrkelsen allts. Kndes bde logiskt och trovrdig.

Programmet var en enda stor kontaktannons till mrdaren. Vit skjorta och mnga antydningar till ett leende. En kaffe och ett lfte om att inte ange honom. Hoppas han nappar!
Citera
2011-02-23, 00:42
Medlem
cerns avatar
GW om mrdaren: "jag tror till och med att han kollar p det hr programmet nu, om han bara kunde hra av sig s skulle jag grna ta en kopp kaffe med honom och diskutera"
Citera
2011-02-23, 00:49
Medlem
Cruachans avatar
Ngon borde sga t Camilla Kvartoft att sluta le och skratta nr hon talar med mordoffers nra och kra.
Citera
2011-02-23, 01:11
Medlem
GW om hur Christer Pettersson hade agerat efter han skjutit Palme om det varit han:

"Han hade stannat kvar och skrikit, pekat finger, gjort vgen och varit vild"
Citera
2011-02-23, 02:40
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
GW om mrdaren: "jag tror till och med att han kollar p det hr programmet nu, om han bara kunde hra av sig s skulle jag grna ta en kopp kaffe med honom och diskutera"

Haha, han levererar alltid!

Jag gillar GW. Hoppas det hr programmet tar tittare frn Efterlyst med den inte lika gemytlige Hasse Aro. Vldigt sknt att slippa honom och reklamen.
Citera
2011-02-23, 03:07
Medlem
Fan va grymt om vi mnga r frn nu fr lsa i en memoarbok av GW vem mrdaren r fr att han efter det hr programmet hrt av sig till honom.

Det trkiga r att GW skert inte slpper boken frens efter sin dd och det vill jag inte ska hnda n p en 20r.
Citera
2011-02-23, 08:14
Medlem
Soterns avatar
GW sger att han tror grningsmannen kanske anvnt sitt eget vapen. Det kan vl inte vara s svrt att ta in alla som har licens p en S&W. Hur mnga i Sverige har det?

Frvrigt; varfr hackar alla p Camilla Kvartoft? Jag tycker hon fungerar bra som kontrast till GW.
Citera
2011-02-23, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
GW sger att han tror grningsmannen kanske anvnt sitt eget vapen. Det kan vl inte vara s svrt att ta in alla som har licens p en S&W. Hur mnga i Sverige har det?

Nej det vore vl inte s svrt nr man fann rtt Nissan Micra bland 2-3000 i Lasermannen utredningen.
Citera
2011-02-23, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Ngon borde sga t Camilla Kvartoft att sluta le och skratta nr hon talar med mordoffers nra och kra.
Grov verdrift, hon r helt okey det mrks att dom trivs ihop och det r bra fr programmet.
Citera
2011-02-23, 09:17
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Det lter s pubetalt men jag lskar GW och hans uttryck, sga vad man vill om honom men han r grym och har har en knsla samt erfarenhet som slr det mesta!

Frst gillade jag inte att han drog frn Efterlyst, men detta r ju fasen s mkt bttre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in