2011-02-02, 14:56
Medlem
Camilla r cool. Gillade hennes konstaterande med ett leeende att Polisen sjlva fr hlla sig med sperma till hundarnas sprtrning. (sjukhusets nedfrysta hade ingen lukt enligt Polismannen).
Citera
2011-02-02, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
OK, jag har redan sett det NU, men bra att VETA...TACK!

Fr er som gillar GW och jag har skert lnkat frr, men HR pratar han genialiskt och framfrallt nstan OSTRT i skert en timme p Gbg:s bokmssa:
http://www.youtube.com/watch?v=1AmiwRWCdEE
Missa inte ALLA delar.

//Crimson

Bra intervju faktiskt, tack. Bsta var historien om hur han ibland satt och sp och grt till sin outgivna diktsamling. Hans ungar: "pappa r full igen..." "det r ok, bara han inte ger ut den dr diktsamlingen".

Man mste hra det fr att f full effekt
Citera
2011-02-02, 22:32
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoiden
Bra intervju faktiskt, tack. Bsta var historien om hur han ibland satt och sp och grt till sin outgivna diktsamling. Hans ungar: "pappa r full igen..." "det r ok, bara han inte ger ut den dr diktsamlingen".

Man mste hra det fr att f full effekt

Jag r ett gigantiskt GW-fan...den intervjun har jag hrt ngra ggr...han r genialisk dr

//Crimson
Citera
2011-02-03, 13:53
Medlem
Gillar verkligen GW:s val av kldsel, alltid ifrd snygga vstar. Och vem kan bra upp dem bttre n honom? behvs nog lite kroppshydda fr det.
Citera
2011-02-03, 14:48
Medlem
spajdamans avatar
Mste sga att jag vart lite besviken p knarkhunden i programmet. Trodde han skulle hitta GWs "stash" mycket snabbare.
Generellt stt s knns det som man tror lite vl mycket om de dr hundarna. Det r ju trots allt doft den sker efter, och ligger lite vind p t "fel" hll r det nog svrt fr jycken att upptcka ngot.
Men det r klart, oftast r man vl i ganska sm utrymmen och sker.

F kan jag meddela att nr jag kte till USA fr ngra r sedan kom det en beagle och satte sig bredvid mig nr vi vntade p bagaget.
Jag hade ett pple i handbagaget som den reagerade p. S det var en frukthund mao. Vakten tog pplet s fick man ett litet vykort som "tack"
Citera
2011-02-03, 14:53
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Gillar verkligen GW:s val av kldsel, alltid ifrd snygga vstar. Och vem kan bra upp dem bttre n honom? behvs nog lite kroppshydda fr det.

Han kr ju lite p det dr jakt/godsgare-modet som Morberg ocks brukar kra p.
Citera
2011-02-03, 15:56
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf

Mycket bra avsnitt! GW r som alltid helt fantastiskt bra. Men hans mage r orovckande stor nu, den hr mannen FR inte d ty det r han alldeles fr skn fr, frhoppningsvis r han en sdan dr tuff karl som kr vidare lnge trots vacklande hlsa och osunt leverne.
Citera
2011-02-03, 20:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Inslaget dr hunden hittar hasch p Leif GW Persson r fanimej en TV-klassiker! Otroligt roligt! Hoppas den kommer upp p YouTube fr framtida generationer
Kan de va s att han inte va medveten om att han hade hasch p sig eller spelar han s bra? Roligt var det hursomhelst.

Men jag hller med spajdaman, knarkhunden var inte s extremt effektiv. Verkade mer vara trnad att ska en speciell yta n att g direkt dit den skulle.
Citera
2011-02-03, 22:04
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Inslaget dr hunden hittar hasch p Leif GW Persson r fanimej en TV-klassiker! Otroligt roligt! Hoppas den kommer upp p YouTube fr framtida generationer
Kan de va s att han inte va medveten om att han hade hasch p sig eller spelar han s bra? Roligt var det hursomhelst.

Men jag hller med spajdaman, knarkhunden var inte s extremt effektiv. Verkade mer vara trnad att ska en speciell yta n att g direkt dit den skulle.

Oj! GW verkade nrmast generad av att bli utpekad. Kul.
Citera
2011-02-04, 16:37
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Jvligt bra serie, Leif GW Persson kan sin sak mste man sga.
Citera
2011-02-04, 16:40
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neighbourhoodspaceman
Jvligt bra serie, Leif GW Persson kan sin sak mste man sga.

Ja, han r bde kompetent och verbal, vilket r en bra kombination.
Citera
2011-02-05, 21:15
Medlem
DisneyMouses avatar
Som sagt, bra avsnitt det senaste var
Kul att hunden hittade hash hos GW och att poliser runkar p jobbet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem