2018-12-18, 20:51
Moderator
farbror_barbros avatar
Kul med nystart.
TV4-varianten r bara... inte bra. Det r ngot som saknas, bde Kvartoft och ett vettigt manus?
Citera
2018-12-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Eftersom det r SVT vi talar om s kunde ju "experterna" lika grna ha besttt av Carin Gtblad, Jerzy Sarnecki och Anne Ramberg.

Ve och fasa 😧
Citera
2018-12-19, 20:18
Medlem
Hrligt med ett nytt gng som kr igng Veckans Brott.

Detta har vi vntat p

Bra jobbat goa gnget p SVT!
Citera
2018-12-19, 21:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Kul med nystart.
TV4-varianten r bara... inte bra. Det r ngot som saknas, bde Kvartoft och ett vettigt manus?
Tycker den r helt OK..men formatet i reklam-TV kan aldrig konkurrera med utan reklam.
Citera
2018-12-19, 21:50
GW och Strmstedt saknar helt den kemi och tajming som Kvartoft och GW hade tyvrr. Dessutom r studion med ljussttningen kallt som i en igloo. I Veckans Brott var dekoren och inredningen (liksom ljuset) lagom murrigt och mysigt som nere i ett arkiv. Strmstedt knns inte bekvm i programmet, utan r bara nervs och ngslig, mrkligt med tanke p hennes lnga erfarenhet. Jag vill tillgga att jag annars skarpt gillar Strmstedt i morgonsoffan och i hennes egen kvlls show.
Senast redigerad av HermanSerman 2018-12-19 kl. 21:53.
Citera
2018-12-20, 22:52
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runesune
Kriminologen r snarare en ny Jerzy sarnecki n en ny Leif. Sklart fr vi en en rasifierad polis och en kvinna med. Lgg ner skiten istllet, men lr vl f miljonen tittare som allt annat p SVT.

S en miljon tittare har frsttt ngot som inte du frsttt? Ofta kan det vara bra att se utanfr sin egna bubbla.
Citera
2018-12-20, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
GW och Strmstedt saknar helt den kemi och tajming som Kvartoft och GW hade tyvrr. Dessutom r studion med ljussttningen kallt som i en igloo. I Veckans Brott var dekoren och inredningen (liksom ljuset) lagom murrigt och mysigt som nere i ett arkiv. Strmstedt knns inte bekvm i programmet, utan r bara nervs och ngslig, mrkligt med tanke p hennes lnga erfarenhet. Jag vill tillgga att jag annars skarpt gillar Strmstedt i morgonsoffan och i hennes egen kvlls show.

Kvartoft r ju mer man n kvinna (inget vackert att vila gonen p allts) och mer PK n hela SVT ihop.
Citera
2018-12-21, 12:21
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Kvartoft r ju mer man n kvinna (inget vackert att vila gonen p allts) och mer PK n hela SVT ihop.

Nog kan jag hlla med om att Kvartoft r en smula manhaftig, dock finner jag henne smtt charmig med en trygg aura. Jag tycker ven att hon har fina former, men smaken r ju som baken.
Citera
2018-12-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Kul med nystart.
Plus massa snderhackande reklam.
Citera
2018-12-22, 17:39
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks

hade ju framsttt som oserist om man stllt dit victora silvstedt istllet fr att vila gonen p
Citera
2018-12-30, 20:12
Medlem
XeniaOnatopps avatar
SVT: Veckans brott fortstter men utan Leif GW Persson
Citat:
Nytt fr kommande ssong r att det kommer att sndas flera gnger i veckan. Frutom det ordinarie programmet i SVT1 kommer man snda flera kortare program i SVT Play.

Det gr att vi snabbt kan frdjupa och kommentera aktuella brott och andra kriminalnyheter. Tittarna kommer ocks f en inblick bakom kulisserna och flja redaktionens arbete och resonemang, sger Camilla Kvartoft.
SVT1 10 januari. Veckans brott blir inte detsamma utan GW, men blir det lika bra eller t.o.m. bttre? terstr att se.
Citera
2018-12-30, 20:52
Bannlyst
Mrkligt att man frst lgger ned Veckans brott, fr att sedan starta om det igen, om n i frndrad form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in