2017-02-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Springare i veckans brott, ja tittarsiffrorna lär ju skjuta i taket.
men är det ett trick, alltså är det redan klart att han kommer dit eller är det en ärlig fråga?

Eller är allt uppgjort?
Det kan också vara så att de redan försökt lura dit Springare men fått nobben. Nu försöker de med sin överdrivna inbjudan inför tittarna att lura ut honom på banan.
Citera
2017-02-15, 00:25
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clostarwano
Det kan också vara så att de redan försökt lura dit Springare men fått nobben. Nu försöker de med sin överdrivna inbjudan inför tittarna att lura ut honom på banan.

Hoppas verkligen han hoppar på tåget.
Citera
2017-02-15, 00:27
Medlem
trojaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Om Springare ställer upp bör villkoret absolut vara att det ska ske i direktsändning. Här ska inte kunna klippas och klistras så att det passar SVTs agenda.

Stå på dig Peter!
Är inte Veckans brott direktsänt? Det trodde jag
Citera
2017-02-15, 00:33
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trojaner
Är inte Veckans brott direktsänt? Det trodde jag

Samma dag. Lite kodning och skit innan, och den obligatoriska pk censuren.
Citera
2017-02-15, 00:37
Medlem
Ignorera gammelmedia, dessa vidriga politiska kommissarier och deras filter, gå er egen väg via sociala medier. Låt etablissemanget sitta i sina unkna fisutnötta fåtöljer där på redaktionerna. Ingen kommer sakna dem i framtiden. Och skulle man mot förmodan göra just det så kan man alltid kolla in retroklippen på YouTube och samtidigt förundras över hur det en gång kunde vara så tokigt i ett demokratiskt och sekulärt land i norra Skandinavien.
Citera
2017-02-15, 00:39
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Personligen tycker jag att Springare skall dra sig ur all media hysteri nu.
Han har gjort det han skulle göra och skall nu undvika gamarna och heller inte bidra till deras tittarsiffror.
De är inte värda mer siffror. Folk skulle bojkotta hela skiten.
Min personliga åsikt.

Jag tror inte Springare kan annat än sitta där och få be om ursäkt.
Jag vill inte se det.
Hoppas han vägrar.

Springare! Är du här inne och läser.
Ge f..n i att ge dem mer.
Du har gjort ditt och gjort det bra.
Låt nu dem sitta där och kackla ihjäl varandra.
Du behöver inte säga mer.

Bra vinkel, håller helt med. Springare är bara en vanlig polis som saknar medial träning. GW och Kvartoft lär gå all in för att krossa Springare i direktsändning och framställa honom som rasist. Fortsätt vara en legend och ge inte media möjlighet till vare sig tittarsiffror och vinkla.
Citera
2017-02-15, 00:50
Medlem
Om han åker till Veckans Brott så bör han mediaträna, lite I allafall.

Citera
2017-02-15, 00:53
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Personligen tycker jag att Springare skall dra sig ur all media hysteri nu.
Han har gjort det han skulle göra och skall nu undvika gamarna och heller inte bidra till deras tittarsiffror.
De är inte värda mer siffror. Folk skulle bojkotta hela skiten.
Min personliga åsikt.

Jag tror inte Springare kan annat än sitta där och få be om ursäkt.
Jag vill inte se det.
Hoppas han vägrar.

Springare! Är du här inne och läser.
Ge f..n i att ge dem mer.
Du har gjort ditt och gjort det bra.
Låt nu dem sitta där och kackla ihjäl varandra.
Du behöver inte säga mer.

Jag är av motsatt åsikt, förutsatt att Springare inte pudlar eller gör avbön. Om han står upp för det han skrev och vägrar ta skit från några hjärndöda PK-journalister är det bara bra att han får mer uppmärksamhet. Media har insett hur stor vreden är ute i landet över tillståndet med invandringen. Det går inte längre att tysta ned, och det går inte längre att bortförklara. Inga godhjärtade ledarsidor eller snyftreportage om 35-åriga flyktingbarn kommer ändra folks åsikter. Ju hårdare media försöker bortförklara och mörka sanningen desto fler kommer vända sig emot dem. Det är dags att folk slutar vika ned sig inför journalister!
Citera
2017-02-15, 01:13
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Jag är av motsatt åsikt, förutsatt att Springare inte pudlar eller gör avbön. Om han står upp för det han skrev och vägrar ta skit från några hjärndöda PK-journalister är det bara bra att han får mer uppmärksamhet. Media har insett hur stor vreden är ute i landet över tillståndet med invandringen. Det går inte längre att tysta ned, och det går inte längre att bortförklara. Inga godhjärtade ledarsidor eller snyftreportage om 35-åriga flyktingbarn kommer ändra folks åsikter. Ju hårdare media försöker bortförklara och mörka sanningen desto fler kommer vända sig emot dem. Det är dags att folk slutar vika ned sig inför journalister!

Men fattar du inte att programmet kommer att klippas så det passar SVTs agenda? Springare kan gärna ställa upp, men ska kräva direktsändning i så fall.
Citera
2017-02-15, 01:32
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Men fattar du inte att programmet kommer att klippas så det passar SVTs agenda? Springare kan gärna ställa upp, men ska kräva direktsändning i så fall.

Jag undviker gärna att sätta på mig foliehatten, men låt oss anta att Springare kommer på besök hos Leif GW nästa vecka eller någon annan gång under våren och har en seriös debatt om invandrarkriminaliteten. Skulle SVT börja klippa och klistra på ett sätt som undergräver eller vinklar andemeningen i det Springare säger så skulle han nog ganska fort meddela detta via olika kanaler, och då kommer kritikstormen mot SVT göra sig märkt. Den saken är säker. MSM har för mycket att förlora i det här och jag tror faktiskt inte GW skulle uppskatta att någon politruk kommer in med svartpennan i det här och börjar censurera.
Citera
2017-02-15, 01:36
Citat:

Jag såg att Springare låtit meddela(i gruppen om att stå upp för Springare) att han på intet vis vill förknippas med vare sig vänster eller höger eller mittemellan, alltså inte bli förknippad med politik överhuvudtaget(löst citerat)och eftersom GW i förra veckan på närmast maniskt manér pratade om SD så givetvis skall inte Springare till denna studion och låta sig utmålas som en rasist.
Och sedan få bära hundhuvudet för att alla som står upp för Springare också kommer att stämplas som rasister.
Springare hade aldrig gått ut med sitt första facebook- inlägg om han inte varit nära sin pension, det bör man ha i åtanke.

Jag tror dock att Peter som polis har det goda omdömet att inte låta sig luras in i denna fällan(någon skrev om Hans och Greta), han har en alltför lång yrkeserfarenhet av människors manipulativa förmåga för det.
GW har ingen sådan karriär, däremot har han ett analytiskt sinnelag, något man inte bör underskatta.
Springare måste avböja inviten och då med VÄL valda ord, hoppas han klarar det; hans skrivförmåga vittnar dock inte om detta.
Hoppas någon ställer upp för Springare på den punkten.
Citera
2017-02-15, 01:46
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Springare har redan sagt sitt i Radion efteråt med frågor som enbart handlade om en rasistisk vinkling.
Upprepade sig som en papegoja.
Ja men du sa ju.....
Ja men du antydde ju.....
Dvs de bryr sig inte ett förbannade dugg om det Springare sade.
De var helt och hållet och enbart intresserade av frågan RASISM.

Polisens problem och Polisens arbetsmiljö som Springare var "jävla trött på" berördes inte ett dugg.

Medier är enbart ute efter att få honom att framstå som rasist och främlingsfientlig.

Det han har uttalat sig om har redan skapat ringar på vattnet.
Vad ska han dit och göra?
Återigen prata med väggar?

Medier är ute efter blod. Statuera ett exempel och hota folket: där ser ni hur det går om ni talar sanning. Inte ens en Polis klarar sig he, he, he.....
Låtsas att de vill få honom att komma till tals.

Han har redan talat till folket. Det är viktigast.

Förstår vad du menar men han har redan stått upp för det han sade och han har rätt.
Det vet även våra medier.
Jag avskyr våra medier.
Vidriga människor som leker politiker.
Det är dom som är våra politiker idag.
Jag tycker att de kan dra åt helvetet alla.
Nu måste tiden få gå sin gilla gång.
Låt dem få vara utan material.

SPRINGARE! Ge dem inget mer.
Senast redigerad av goran744 2017-02-15 kl. 01:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in