2017-02-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Springare i veckans brott, ja tittarsiffrorna lr ju skjuta i taket.
men r det ett trick, allts r det redan klart att han kommer dit eller r det en rlig frga?

Eller r allt uppgjort?
Det kan ocks vara s att de redan frskt lura dit Springare men ftt nobben. Nu frsker de med sin verdrivna inbjudan infr tittarna att lura ut honom p banan.
Citera
2017-02-15, 00:25
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clostarwano
Det kan ocks vara s att de redan frskt lura dit Springare men ftt nobben. Nu frsker de med sin verdrivna inbjudan infr tittarna att lura ut honom p banan.

Hoppas verkligen han hoppar p tget.
Citera
2017-02-15, 00:27
Medlem
trojaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Om Springare stller upp br villkoret absolut vara att det ska ske i direktsndning. Hr ska inte kunna klippas och klistras s att det passar SVTs agenda.

St p dig Peter!
r inte Veckans brott direktsnt? Det trodde jag
Citera
2017-02-15, 00:33
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trojaner
r inte Veckans brott direktsnt? Det trodde jag

Samma dag. Lite kodning och skit innan, och den obligatoriska pk censuren.
Citera
2017-02-15, 00:37
Medlem
Ignorera gammelmedia, dessa vidriga politiska kommissarier och deras filter, g er egen vg via sociala medier. Lt etablissemanget sitta i sina unkna fisutntta ftljer dr p redaktionerna. Ingen kommer sakna dem i framtiden. Och skulle man mot frmodan gra just det s kan man alltid kolla in retroklippen p YouTube och samtidigt frundras ver hur det en gng kunde vara s tokigt i ett demokratiskt och sekulrt land i norra Skandinavien.
Citera
2017-02-15, 00:39
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Personligen tycker jag att Springare skall dra sig ur all media hysteri nu.
Han har gjort det han skulle gra och skall nu undvika gamarna och heller inte bidra till deras tittarsiffror.
De r inte vrda mer siffror. Folk skulle bojkotta hela skiten.
Min personliga sikt.

Jag tror inte Springare kan annat n sitta dr och f be om urskt.
Jag vill inte se det.
Hoppas han vgrar.

Springare! r du hr inne och lser.
Ge f..n i att ge dem mer.
Du har gjort ditt och gjort det bra.
Lt nu dem sitta dr och kackla ihjl varandra.
Du behver inte sga mer.

Bra vinkel, hller helt med. Springare r bara en vanlig polis som saknar medial trning. GW och Kvartoft lr g all in fr att krossa Springare i direktsndning och framstlla honom som rasist. Fortstt vara en legend och ge inte media mjlighet till vare sig tittarsiffror och vinkla.
Citera
2017-02-15, 00:50
Medlem
Om han ker till Veckans Brott s br han mediatrna, lite I allafall.

Citera
2017-02-15, 00:53
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Personligen tycker jag att Springare skall dra sig ur all media hysteri nu.
Han har gjort det han skulle gra och skall nu undvika gamarna och heller inte bidra till deras tittarsiffror.
De r inte vrda mer siffror. Folk skulle bojkotta hela skiten.
Min personliga sikt.

Jag tror inte Springare kan annat n sitta dr och f be om urskt.
Jag vill inte se det.
Hoppas han vgrar.

Springare! r du hr inne och lser.
Ge f..n i att ge dem mer.
Du har gjort ditt och gjort det bra.
Lt nu dem sitta dr och kackla ihjl varandra.
Du behver inte sga mer.

Jag r av motsatt sikt, frutsatt att Springare inte pudlar eller gr avbn. Om han str upp fr det han skrev och vgrar ta skit frn ngra hjrndda PK-journalister r det bara bra att han fr mer uppmrksamhet. Media har insett hur stor vreden r ute i landet ver tillstndet med invandringen. Det gr inte lngre att tysta ned, och det gr inte lngre att bortfrklara. Inga godhjrtade ledarsidor eller snyftreportage om 35-riga flyktingbarn kommer ndra folks sikter. Ju hrdare media frsker bortfrklara och mrka sanningen desto fler kommer vnda sig emot dem. Det r dags att folk slutar vika ned sig infr journalister!
Citera
2017-02-15, 01:13
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Jag r av motsatt sikt, frutsatt att Springare inte pudlar eller gr avbn. Om han str upp fr det han skrev och vgrar ta skit frn ngra hjrndda PK-journalister r det bara bra att han fr mer uppmrksamhet. Media har insett hur stor vreden r ute i landet ver tillstndet med invandringen. Det gr inte lngre att tysta ned, och det gr inte lngre att bortfrklara. Inga godhjrtade ledarsidor eller snyftreportage om 35-riga flyktingbarn kommer ndra folks sikter. Ju hrdare media frsker bortfrklara och mrka sanningen desto fler kommer vnda sig emot dem. Det r dags att folk slutar vika ned sig infr journalister!

Men fattar du inte att programmet kommer att klippas s det passar SVTs agenda? Springare kan grna stlla upp, men ska krva direktsndning i s fall.
Citera
2017-02-15, 01:32
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Men fattar du inte att programmet kommer att klippas s det passar SVTs agenda? Springare kan grna stlla upp, men ska krva direktsndning i s fall.

Jag undviker grna att stta p mig foliehatten, men lt oss anta att Springare kommer p besk hos Leif GW nsta vecka eller ngon annan gng under vren och har en seris debatt om invandrarkriminaliteten. Skulle SVT brja klippa och klistra p ett stt som undergrver eller vinklar andemeningen i det Springare sger s skulle han nog ganska fort meddela detta via olika kanaler, och d kommer kritikstormen mot SVT gra sig mrkt. Den saken r sker. MSM har fr mycket att frlora i det hr och jag tror faktiskt inte GW skulle uppskatta att ngon politruk kommer in med svartpennan i det hr och brjar censurera.
Citera
2017-02-15, 01:36
Citat:

Jag sg att Springare ltit meddela(i gruppen om att st upp fr Springare) att han p intet vis vill frknippas med vare sig vnster eller hger eller mittemellan, allts inte bli frknippad med politik verhuvudtaget(lst citerat)och eftersom GW i frra veckan p nrmast maniskt manr pratade om SD s givetvis skall inte Springare till denna studion och lta sig utmlas som en rasist.
Och sedan f bra hundhuvudet fr att alla som str upp fr Springare ocks kommer att stmplas som rasister.
Springare hade aldrig gtt ut med sitt frsta facebook- inlgg om han inte varit nra sin pension, det br man ha i tanke.

Jag tror dock att Peter som polis har det goda omdmet att inte lta sig luras in i denna fllan(ngon skrev om Hans och Greta), han har en alltfr lng yrkeserfarenhet av mnniskors manipulativa frmga fr det.
GW har ingen sdan karrir, dremot har han ett analytiskt sinnelag, ngot man inte br underskatta.
Springare mste avbja inviten och d med VL valda ord, hoppas han klarar det; hans skrivfrmga vittnar dock inte om detta.
Hoppas ngon stller upp fr Springare p den punkten.
Citera
2017-02-15, 01:46
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Springare har redan sagt sitt i Radion eftert med frgor som enbart handlade om en rasistisk vinkling.
Upprepade sig som en papegoja.
Ja men du sa ju.....
Ja men du antydde ju.....
Dvs de bryr sig inte ett frbannade dugg om det Springare sade.
De var helt och hllet och enbart intresserade av frgan RASISM.

Polisens problem och Polisens arbetsmilj som Springare var "jvla trtt p" berrdes inte ett dugg.

Medier r enbart ute efter att f honom att framst som rasist och frmlingsfientlig.

Det han har uttalat sig om har redan skapat ringar p vattnet.
Vad ska han dit och gra?
terigen prata med vggar?

Medier r ute efter blod. Statuera ett exempel och hota folket: dr ser ni hur det gr om ni talar sanning. Inte ens en Polis klarar sig he, he, he.....
Ltsas att de vill f honom att komma till tals.

Han har redan talat till folket. Det r viktigast.

Frstr vad du menar men han har redan sttt upp fr det han sade och han har rtt.
Det vet ven vra medier.
Jag avskyr vra medier.
Vidriga mnniskor som leker politiker.
Det r dom som r vra politiker idag.
Jag tycker att de kan dra t helvetet alla.
Nu mste tiden f g sin gilla gng.
Lt dem f vara utan material.

SPRINGARE! Ge dem inget mer.
Senast redigerad av goran744 2017-02-15 kl. 01:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in