Citat:
Ursprungligen postat av
Diagoras
Jag är av motsatt åsikt, förutsatt att Springare inte pudlar eller gör avbön. Om han står upp för det han skrev och vägrar ta skit från några hjärndöda PK-journalister är det bara bra att han får mer uppmärksamhet. Media har insett hur stor vreden är ute i landet över tillståndet med invandringen. Det går inte längre att tysta ned, och det går inte längre att bortförklara. Inga godhjärtade ledarsidor eller snyftreportage om 35-åriga flyktingbarn kommer ändra folks åsikter. Ju hårdare media försöker bortförklara och mörka sanningen desto fler kommer vända sig emot dem. Det är dags att folk slutar vika ned sig inför journalister!
Springare har redan sagt sitt i Radion efteråt med frågor som enbart handlade om en rasistisk vinkling.
Upprepade sig som en papegoja.
Ja men du sa ju.....
Ja men du antydde ju.....
Dvs de bryr sig inte ett förbannade dugg om det Springare sade.
De var helt och hållet och enbart intresserade av frågan RASISM.
Polisens problem och Polisens arbetsmiljö som Springare var "jävla trött på" berördes inte ett dugg.
Medier är enbart ute efter att få honom att framstå som rasist och främlingsfientlig.
Det han har uttalat sig om har redan skapat ringar på vattnet.
Vad ska han dit och göra?
Återigen prata med väggar?
Medier är ute efter blod. Statuera ett exempel och hota folket: där ser ni hur det går om ni talar sanning. Inte ens en Polis klarar sig he, he, he.....
Låtsas att de vill få honom att komma till tals.
Han har redan talat till folket. Det är viktigast.
Förstår vad du menar men han har redan stått upp för det han sade och han har rätt.
Det vet även våra medier.
Jag avskyr våra medier.
Vidriga människor som leker politiker.
Det är dom som är våra politiker idag.
Jag tycker att de kan dra åt helvetet alla.
Nu måste tiden få gå sin gilla gång.
Låt dem få vara utan material.
SPRINGARE! Ge dem inget mer.