Citat:
Ursprungligen postat av
Diagoras
Jag r av motsatt sikt, frutsatt att Springare inte pudlar eller gr avbn. Om han str upp fr det han skrev och vgrar ta skit frn ngra hjrndda PK-journalister r det bara bra att han fr mer uppmrksamhet. Media har insett hur stor vreden r ute i landet ver tillstndet med invandringen. Det gr inte lngre att tysta ned, och det gr inte lngre att bortfrklara. Inga godhjrtade ledarsidor eller snyftreportage om 35-riga flyktingbarn kommer ndra folks sikter. Ju hrdare media frsker bortfrklara och mrka sanningen desto fler kommer vnda sig emot dem. Det r dags att folk slutar vika ned sig infr journalister!
Springare har redan sagt sitt i Radion eftert med frgor som enbart handlade om en rasistisk vinkling.
Upprepade sig som en papegoja.
Ja men du sa ju.....
Ja men du antydde ju.....
Dvs de bryr sig inte ett frbannade dugg om det Springare sade.
De var helt och hllet och enbart intresserade av frgan RASISM.
Polisens problem och Polisens arbetsmilj som Springare var "jvla trtt p" berrdes inte ett dugg.
Medier r enbart ute efter att f honom att framst som rasist och frmlingsfientlig.
Det han har uttalat sig om har redan skapat ringar p vattnet.
Vad ska han dit och gra?
terigen prata med vggar?
Medier r ute efter blod. Statuera ett exempel och hota folket: dr ser ni hur det gr om ni talar sanning. Inte ens en Polis klarar sig he, he, he.....
Ltsas att de vill f honom att komma till tals.
Han har redan talat till folket. Det r viktigast.
Frstr vad du menar men han har redan sttt upp fr det han sade och han har rtt.
Det vet ven vra medier.
Jag avskyr vra medier.
Vidriga mnniskor som leker politiker.
Det r dom som r vra politiker idag.
Jag tycker att de kan dra t helvetet alla.
Nu mste tiden f g sin gilla gng.
Lt dem f vara utan material.
SPRINGARE! Ge dem inget mer.