2017-01-17, 12:19
Medlem
I kvllens veckans brott 170117

Del 2 av 10.

- Leif GW Persson kommenterar det brutala mordet p 16-rige Ahmed i Malm.

- Leif och Camilla Kvartoft tittar ocks nrmare p ett mord som erkndes efter 22 r: I december tog en 63-rig kvinna kontakt med polisen fr att erknna ett mer n 20 r gammalt mord i Sdertlje. Vi har tittat lite nrmare p omstndigheterna kring svl erknnandet som sjlva mordet.

- Det blir ocks fortsttning p frra veckans reportage om hur polisen ver p skarpa lgen.

- Det historiska fallet r koffertmordet frn 1969.
Citera
2017-01-17, 21:17
Medlem
Quoters avatar
Kikade lite p frra veckans avsnitt dr Kaj Linna-fallet var p tapeten, dr slirade gurun Leif GW p sanningen n en gng. Han sa att frsta resningsfrsket var skiljaktigt med ett justitierd men det stmmer inte, den var enhllig.
Citera
2017-01-17, 21:29
Medlem
sunrays avatar
Fy fan nr GW brjade vifta med morakniven vid sin hals.
Sg framfr mig ett blodbad i direktsndning.
Citera
2017-01-17, 21:37
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Sknt gjort av honom

Tycker att den dr polisen i studion verkar vara lite mrklig p ngot stt. Ngon annan som knner samma och kan stta lite bttre ord p det?
Citera
2017-01-17, 21:39
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Sknt gjort av honom

Tycker att den dr polisen i studion verkar vara lite mrklig p ngot stt. Ngon annan som knner samma och kan stta lite bttre ord p det?
Tycker han verkar lugn och sansad och inte macho deluxe som en del kan vara.
Citera
2017-01-17, 21:45
Medlem
AA-suiteds avatar
Larmcentralens plats r ju vldigt hemlig... men alla vet ju nd vart den r s hr har ni adressen
Citera
2017-01-17, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Sknt gjort av honom

Och jag tyckte han var hur cool och skn som helst
Sade till och med till mig sjlv "gtt att se en sn lugn och klok Polis".
Lustigt hur vi kan lsa av s olika

Anton
Citera
2017-01-17, 22:42
Medlem
Vad hnde med programmet och kanske all SVT-sndning de sista minuterna? F-n nr det var som mest spnnande i GWs historia s dog sndningen!
Citera
2017-01-17, 22:49
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad hnde med programmet och kanske all SVT-sndning de sista minuterna? F-n nr det var som mest spnnande i GWs historia s dog sndningen!
Svensk DDR - censur reportaget var nog inte riktigt PK - rumsrent och d bryter man sndningen allt fr att skydda folket frn dom mrka krafterna.
Citera
2017-01-18, 06:38
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray

Fr mycket dramatik frn Ks sida.

Citat:
Ursprungligen postat av dack
Svensk DDR - censur reportaget var nog inte riktigt PK - rumsrent och d bryter man sndningen allt fr att skydda folket frn dom mrka krafterna.

Jag tittade jag p SVT play och dr fungerade hela sndningen perfekt. Sedan fr du grna frklara varfr SVT frst skulle spela in ett program fr att sedan i en eftersndning censurera det.
Citera
2017-01-18, 07:03
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag spelade in programmet p PVR och tittade i efterhand. Sndningen var felfri.
Citera
2017-01-18, 07:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Kikade lite p frra veckans avsnitt dr Kaj Linna-fallet var p tapeten, dr slirade gurun Leif GW p sanningen n en gng. Han sa att frsta resningsfrsket var skiljaktigt med ett justitierd men det stmmer inte, den var enhllig.
Professor Stnk och Stn drar rtt ofta saker ur rven, dock tvrskert. Det gr att folk tror han vet och kan, nr han chansar, minns fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in