2016-11-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Var det Leila K som fick stryk i den dr filmen ?

Ja
Citera
2016-11-30, 00:10
Medlem
Johnnythefoxs avatar
N nu ger jag upp det hr programmet. Det r dags fr frnyelse .
Varfr ska man in och rota i andra lnders brott? Som om det inte var brott i de hr jvla landet.
5 r hll det .
Citera
2016-11-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Varfr ska man in och rota i andra lnders brott? Som om det inte var brott i de hr jvla landet.
5 r hll det .
Fungerar inte med frnyelse lika bra lgga ner programmet och frska p ett nytt koncept.

Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
GW brjar se riktigt sliten ut. Snart kanske han fr problem med att ens ta sig till studion.
Nja sliten och sliten han ser jvligt verviktig ut. Innan var han bara viktig men nu brjar de g fr lngt. Vilken jvla mage han ligger inne med.
Citera
2016-11-30, 06:14
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
5 r hll det .

Eftersom programmet hller sig till dagsaktuella hndelser kan man vl knappast klaga p att det r ensidigt?

Amanda Knox-fallet r dessutom ett intressant fall som ftt stor uppmrksamhet. Dessutom tycker jag det r intressant med kriminalteknologi.
Citera
2016-11-30, 07:53
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Var det Leila K som fick stryk i den dr filmen ?

Vilken film?
Citera
2016-11-30, 07:53
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Fungerar inte med frnyelse lika bra lgga ner programmet och frska p ett nytt koncept.
Nja, det ser ju vldigt bra ut om man kikar p tittarsiffrorna. Frhoppningsvis finns programmet kvar lngt framver.

Frstaplats frra veckan om man ser p kanal 1-5.
https://www.pixeltopic.com/image/fqgxrvfhuixsqc/

Klla: http://hottoptv.mms.se/hottop.asp?profil=3
Citera
2016-11-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det r inte s ltt att f tag i en dd kropp med kort varsel
Leffa GW P fortstter att klcka ur sig klockrena oneliners
Aprop oneliners: https://www.youtube.com/watch?v=nbp1GZbHm8g
Citera
2016-11-30, 09:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Vilken film?

De visade ju ett reportage frn 1973, med att polisen var mer brutal d, ex vid hktingarna mm hade de sparkade in den intagne osv
och mer mnsklig numera, men visade den dr filmen/videoklipp nr en polis misshandlar Leila K som undantag..
Kolla SVTPlay s fr du se vilken film jag menar
Citera
2016-11-30, 09:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
5 r hll det .

Ett rtt internationellt uppmrksammat fall som har ftt lite uppsving nyligen i och med en nyproducerad dokumentr. Jag har som sagt inte sett den, men den lr vara bra. Finns p Netflix. Jag tycker det r kul att de tar upp sdant.

Jag skulle grna vilja se GW kommentera flera av de kriminalfall som nyligen har blivit uppmrksammade i truecrime-dokumentrer. Grna ocks genrens betydelse fr fallen. r det vinklad opinionsbildning eller tillfr det ngot?
Senast redigerad av mishima 2016-11-30 kl. 09:29.
Citera
2016-11-30, 09:38
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
De visade ju ett reportage frn 1973, med att polisen var mer brutal d, ex vid hktingarna mm hade de sparkade in den intagne osv
och mer mnsklig numera, men visade den dr filmen/videoklipp nr en polis misshandlar Leila K som undantag..
Kolla SVTPlay s fr du se vilken film jag menar

Jaha nu vet jag vilken film du menar.

Den dr nr hktesvakten knuffar och kastar ut henne frn hktet.
Citera
2016-11-30, 10:52
Medlem
Den dr Camilla blev vl chockad nr Leif sa "fanskapet" om en gubbe frn Iran. Man fr vl inte antyda att en utlnning kan vara ett riktigt fanskap i TV.
Citera
2016-11-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Den dr Camilla blev vl chockad nr Leif sa "fanskapet" om en gubbe frn Iran. Man fr vl inte antyda att en utlnning kan vara ett riktigt fanskap i TV.

Det vidriga brottet tycks inte intressera ynkliga svenskar. Knappt ngra reaktioner alls. De inom hemtjnsten som brjade snoka fick vl hraatt de var avundsjuka och frmlingsfientliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in