Citat:
Ursprungligen postat av
DwWU
Den hr kvinnliga spanaren tycker jag verkar omttligt opassande att vara polis... eller vafan.. kanske r jag paranoid men r det inte skumt att hon nr hon ser en man i civila klder plus rnarluva med nt slags halloweenmotiv komma stegandes med ett automatvapen i hgsta hugg mot krogen.. s tnker hon tydligen direkt att det r en polis? ...och "varfr har jag inte ftt ngon information om det hr?"...
..sen kommer ytterligare en man med automatvapen gende... ven han med samma mask p huvet..( dock med en reflexvst med texten polis p)... och ven efter att dessa mn dratt in p krogen s tnker hon fortfarande att de var poliser... frst nr hon hr skottlossning s brjar hon tnka att de var nog inga poliser trots allt?
Brukar polisen genomfra razzior med civila klder utan skyddsutrustning men med automatvapen?... endast tv poliser dessutom.. ??? Anvnder sig polisen av ansiktsmasker med halloweenmotiv???
r inte det hr lite skumt?
Mvh
Tnkte ocks p det men det ramlar vl igenom ntter ven p polisskolans utbildning.
Kanske drfr dessa blir spanare i en tom lgenhet.
Dlig insatt vilka vapen som anvndes men misstnker ststatsvapen typ Ak-47 vilket svenska poliser aldrig br.
Den andra spanaren hade bttre koll.
Hller ven med att det var lgt av SVT och ta signalement p feta gubben som pltade nr alla vet vilka som gjorde 99% av vergreppen.
Camilla sa ngot om att inte nmna etnicitet osv varvid GW sger, n d blir det inte roligt.
Knns som GW ville sga mer men blev stoppad.
Mrkligt nr han spyr galla ver enskilda individer och svensk polis blir han aldrig stoppad.