2016-11-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Var det Leila K som fick stryk i den där filmen ?

Ja
Citera
2016-11-30, 00:10
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Nä nu ger jag upp det här programmet. Det är dags för förnyelse .
Varför ska man in och rota i andra länders brott? Som om det inte var brott i de här jävla landet.
5 år höll det .
Citera
2016-11-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Varför ska man in och rota i andra länders brott? Som om det inte var brott i de här jävla landet.
5 år höll det .
Fungerar inte med förnyelse lika bra lägga ner programmet och försöka på ett nytt koncept.

Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
GW börjar se riktigt sliten ut. Snart kanske han får problem med att ens ta sig till studion.
Nja sliten och sliten han ser jävligt överviktig ut. Innan var han bara viktig men nu börjar de gå för långt. Vilken jävla mage han ligger inne med.
Citera
2016-11-30, 06:14
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
5 år höll det .

Eftersom programmet håller sig till dagsaktuella händelser kan man väl knappast klaga på att det är ensidigt?

Amanda Knox-fallet är dessutom ett intressant fall som fått stor uppmärksamhet. Dessutom tycker jag det är intressant med kriminalteknologi.
Citera
2016-11-30, 07:53
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Var det Leila K som fick stryk i den där filmen ?

Vilken film?
Citera
2016-11-30, 07:53
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Fungerar inte med förnyelse lika bra lägga ner programmet och försöka på ett nytt koncept.
Nja, det ser ju väldigt bra ut om man kikar på tittarsiffrorna. Förhoppningsvis finns programmet kvar långt framöver.

Förstaplats förra veckan om man ser på kanal 1-5.
https://www.pixeltopic.com/image/fqgxrvfhuixsqc/

Källa: http://hottoptv.mms.se/hottop.asp?profil=3
Citera
2016-11-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det är inte så lätt att få tag i en död kropp med kort varsel
Leffa GW P fortsätter att kläcka ur sig klockrena oneliners
Apropå oneliners: https://www.youtube.com/watch?v=nbp1GZbHm8g
Citera
2016-11-30, 09:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Vilken film?

De visade ju ett reportage från 1973, med att polisen var mer brutal då, ex vid häktingarna mm hade de sparkade in den intagne osv
och mer mänsklig numera, men visade den där filmen/videoklipp när en polis misshandlar Leila K som undantag..
Kolla SVTPlay så får du se vilken film jag menar
Citera
2016-11-30, 09:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
5 år höll det .

Ett rätt internationellt uppmärksammat fall som har fått lite uppsving nyligen i och med en nyproducerad dokumentär. Jag har som sagt inte sett den, men den lär vara bra. Finns på Netflix. Jag tycker det är kul att de tar upp sådant.

Jag skulle gärna vilja se GW kommentera flera av de kriminalfall som nyligen har blivit uppmärksammade i truecrime-dokumentärer. Gärna också genrens betydelse för fallen. Är det vinklad opinionsbildning eller tillför det något?
Senast redigerad av mishima 2016-11-30 kl. 09:29.
Citera
2016-11-30, 09:38
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
De visade ju ett reportage från 1973, med att polisen var mer brutal då, ex vid häktingarna mm hade de sparkade in den intagne osv
och mer mänsklig numera, men visade den där filmen/videoklipp när en polis misshandlar Leila K som undantag..
Kolla SVTPlay så får du se vilken film jag menar

Jaha nu vet jag vilken film du menar.

Den där när häktesvakten knuffar och kastar ut henne från häktet.
Citera
2016-11-30, 10:52
Medlem
Den där Camilla blev väl chockad när Leif sa "fanskapet" om en gubbe från Iran. Man får väl inte antyda att en utlänning kan vara ett riktigt fanskap i TV.
Citera
2016-11-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Den där Camilla blev väl chockad när Leif sa "fanskapet" om en gubbe från Iran. Man får väl inte antyda att en utlänning kan vara ett riktigt fanskap i TV.

Det vidriga brottet tycks inte intressera ynkliga svenskar. Knappt några reaktioner alls. De inom hemtjänsten som började snoka fick väl höraatt de var avundsjuka och främlingsfientliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in