2016-03-09, 10:23
Medlem
flugzvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
http://www.svtplay.se/video/6701739/...g-12-avsnitt-7
Tack. Jag hade uppenbarligen missat den informationen.
Citera
2016-03-09, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
http://www.svtplay.se/video/6701739/...g-12-avsnitt-7
Avsnitt 8 r tillflligt borttaget pga tekniska problem. Vi beklagar detta och arbetar fr en snar lsning.
Var det i avsnitt 8 som GW anklagade Lvet fr att ha begtt brott nr han uttalade sig om Palmes mrdare?
Citera
2016-03-09, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Var det i avsnitt 8 som GW anklagade Lvet fr att ha begtt brott nr han uttalade sig om Palmes mrdare?

ja det var det.
Har ocks tnkt i de konspirations teorierna.
Att deras uppdragsgivare Staten har tryckt p.
Citera
2016-03-09, 15:15
Medlem
Vladulvens avatar
Fy fan vad PK han blir nr superfeministen och invandrarkramaren Camilla Kvartoft hller honom p halster nr det gller kvinnliga poliser och brott som uppenbart begs av invandrare.
Citera
2016-03-09, 15:40
Citat:
Ursprungligen postat av Vladulven
Fy fan vad PK han blir nr superfeministen och invandrarkramaren Camilla Kvartoft hller honom p halster nr det gller kvinnliga poliser och brott som uppenbart begs av invandrare.
Gillar Camilla.
Men r tveksam till om de flesta knner sig lika trygga med en kvinnlig polis, som med en manlig.
Beror skert p situationen.
Och poliserna r ju sllan dr, nr det hnder. Utan kommer oftast nr faran r ver.
Men i skarp lge, s vill jag nog ha den strsta och starkaste jag kan f. Och av naturliga skl, lr det inte bli en kvinna.
Citera
2016-03-09, 19:03
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tjockisen kan av och till knappt g men skjuta prick med pistol, inga problem?
Persson mste ha ett hvdelsebehov som f.

Nja, proven som ska genomgs klarar man ltt och utan problem om man trnat lite. Problemet r att mnga poliser har ett visst motstnd mot hela den grejen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Gillar Camilla.
Men r tveksam till om de flesta knner sig lika trygga med en kvinnlig polis, som med en manlig.
Beror skert p situationen.
Och poliserna r ju sllan dr, nr det hnder. Utan kommer oftast nr faran r ver.
Men i skarp lge, s vill jag nog ha den strsta och starkaste jag kan f. Och av naturliga skl, lr det inte bli en kvinna.

Hettar det till s r nog "vikingpolisen" att fredra. Srskilt nr det handlar om babbar som inte har s stor respekt fr kvinnor av ngot slag. Vare sig dom r i uniform eller inte.
Citera
2016-03-09, 19:34
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nja, proven som ska genomgs klarar man ltt och utan problem om man trnat lite. Problemet r att mnga poliser har ett visst motstnd mot hela den grejen.

Hettar det till s r nog "vikingpolisen" att fredra. Srskilt nr det handlar om babbar som inte har s stor respekt fr kvinnor av ngot slag. Vare sig dom r i uniform eller inte.
Klara ltt skulle jag inte sga, pistolskytte r betydligt svrare n gevrsskytte.
GW r ofrdig och i dligt fysiskt skick och har antagligen inte skjutit pistol p ratal om inte mer, jag tror inte en sekund p att han fixar provet efter ngra timmar, han fixar knappt att st och skjuta en serie.
Citera
2016-03-09, 19:50
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
ja det var det.
Har ocks tnkt i de konspirations teorierna.
Att deras uppdragsgivare Staten har tryckt p.
Den ligger uppe nu, oklippt. I alla fall det om Statsministerns groda.
Citera
2016-03-09, 22:08
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vladulven

Han r grsosse som lyckats tack vare Socialdemokratin. Han r ju alldeles stesolid-blek nu nr kvinnor inte kan g ut i stersund. Vrldsbilden rubbas.
Citera
2016-03-09, 22:22
Medlem
skippers avatar
Mste vi f en I&I diskussion i varenda jvla trd p flashback numera?
Citera
2016-03-09, 22:23
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Han har verkat riktigt pigg p sistone. Idag var han ju nstan fryntlig

Ja i dag hade han inte tagit Xanor eller Stesolid innan showen.
Han har blivit en riktig riktig Benso-tomte de senaste ren. Som gammal knarkare knner jag igen alla symptom.
Citera
2016-03-09, 23:03
Medlem
ace_secs avatar
Kul att se de tv kvinnliga poliserna nr tiggaren tog p dem kysste hnderna p dem!

TBC-kontroll nsta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in