2014-11-30, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
WTF? Tror Leif p spken nu? Blir lite besviken.

Klart orovckande om han ibland anser att det luktar massa mat mitt i natten nr han vaknar. Ljud och doft hallisar r vanliga vid vissa typer av tumrer i hjrnan.

Men kanske har spket flyttat in dr och lagar mat nr han vl flyttade in. Sger mer om hans mentala tillstnd nr ngot ovanligt dyker upp s r det spke som r frklaringen. Knns mer som att det r en inbjudande frklaring nr han brjar knna att han lever p lderns hst.
Citera
2014-12-01, 05:43
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metronomicum
Klart orovckande om han ibland anser att det luktar massa mat mitt i natten nr han vaknar. Ljud och doft hallisar r vanliga vid vissa typer av tumrer i hjrnan.

Men kanske har spket flyttat in dr och lagar mat nr han vl flyttade in. Sger mer om hans mentala tillstnd nr ngot ovanligt dyker upp s r det spke som r frklaringen. Knns mer som att det r en inbjudande frklaring nr han brjar knna att han lever p lderns hst.

Japp. GW brjar tappa det.

Hummandet om vargjakten var bara pinsam.

Ett spke, som legat lgt sedan de flyttade in, dyker pltsligt upp och SPRIDER MATOS.

Precis nr Leif brjat med 5:2...

Han verkar dock ha tappat minst 10 pannor, men det kanske har att gra med operationen och strre rrlighet?
Citera
2014-12-01, 16:28
Medlem
Quarrels avatar
I huvudet p en inbrottstjuv
Citat:
Camilla Kvartoft mter mannen som ertappades av tv 14-ringar i Tyres fr misstanke av inbrott. Karl-Axel, 84 r, blev frfljd, verfallen och rnad mitt p ljusa dan. I Veckans brott berttar han om hndelsen.
SVT1 i morgon kl 21:00
Citera
2014-12-01, 16:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Urs vilken cklig ddsmask, man kan verkligen frestlla sig hur hon sg ut efter dden.. Med huggen och blodet rinnande och uppsprrade gon.... Ska ju snart g o lgga mig....
Ja det var nog ingen vacker syn:

http://www.magasinetparagraf.se/syst...r-45175208.png
Citera
2014-12-02, 20:58
Bannlyst
Snds programmet live?

eller r det frinspelat
Citera
2014-12-02, 21:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwa
Snds programmet live?

eller r det frinspelat
Det r frinspelat samma dag som det snds.
Citera
2014-12-02, 21:13
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja det var nog ingen vacker syn:

http://www.magasinetparagraf.se/syst...r-45175208.png

Hade passat perfekt som mask till en seriemrdare i en skrckfilm

Om jag fattar det rtt lyckades nd Dahlman hugga genom hela huvudet p ett hugg, ven om det trffade fel. Frutom det lilla felhugget verkar han dock sktt sitt arbete klanderfritt. En sak jag inte fattar r om han hade andra arbetsuppgifter i sitt jobb eller endast jobbade med avrttningar. I s fall hade han endast sex arbetsdagar p 25 r
Senast redigerad av Uncle Duke 2014-12-02 kl. 21:18.
Citera
2014-12-02, 21:14
Medlem
kravodlat68s avatar
GW r brutalt rlig "Svenska bombmn r av tradition inte speciellt kompetenta" Hoppas han inte triggar igng nn idiot som stller en minibuss full med handelsgdsel och diesel i rtt blandning utanfr TV-studion..Usch vilken smll
Citera
2014-12-02, 21:15
Medlem
irrblosss avatar
En kulturberikare som rnar ldringar allts. Man blir ju inte frvnad.
Citera
2014-12-02, 21:16
Medlem
TRE MNADER?! Vilket jvla system vi tvingas leva med i det hr landet.

*= det straff som ldringsrnaren dmdes till.
Citera
2014-12-02, 21:21
Medlem
brianmolkos avatar
Jag tycker man ska kl ut Alexander Gustafsson till gamling med rullator och se vad som hnder om ngon frsker rna
Citera
2014-12-02, 21:25
Medlem
Ngon som knner till en tidningsartikel eller liknande om den 18riga ldringsrnaren? Eller knner till datum d han dmdes, mlnr eller liknande?

Jag r nyfiken och vill luska reda p domen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in