2014-11-30, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
WTF? Tror Leif på spöken nu? Blir lite besviken.

Klart oroväckande om han ibland anser att det luktar massa mat mitt i natten när han vaknar. Ljud och doft hallisar är vanliga vid vissa typer av tumörer i hjärnan.

Men kanske har spöket flyttat in där och lagar mat när han väl flyttade in. Säger mer om hans mentala tillstånd när något ovanligt dyker upp så är det spöke som är förklaringen. Känns mer som att det är en inbjudande förklaring när han börjar känna att han lever på ålderns höst.
Citera
2014-12-01, 05:43
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metronomicum
Klart oroväckande om han ibland anser att det luktar massa mat mitt i natten när han vaknar. Ljud och doft hallisar är vanliga vid vissa typer av tumörer i hjärnan.

Men kanske har spöket flyttat in där och lagar mat när han väl flyttade in. Säger mer om hans mentala tillstånd när något ovanligt dyker upp så är det spöke som är förklaringen. Känns mer som att det är en inbjudande förklaring när han börjar känna att han lever på ålderns höst.

Japp. GW börjar tappa det.

Hummandet om vargjakten var bara pinsam.

Ett spöke, som legat lågt sedan de flyttade in, dyker plötsligt upp och SPRIDER MATOS.

Precis när Leif börjat med 5:2...

Han verkar dock ha tappat minst 10 pannor, men det kanske har att göra med operationen och större rörlighet?
Citera
2014-12-01, 16:28
Medlem
Quarrels avatar
I huvudet på en inbrottstjuv
Citat:
Camilla Kvartoft möter mannen som ertappades av två 14-åringar i Tyresö för misstanke av inbrott. Karl-Axel, 84 år, blev förföljd, överfallen och rånad mitt på ljusa dan. I Veckans brott berättar han om händelsen.
SVT1 i morgon kl 21:00
Citera
2014-12-01, 16:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Urs vilken äcklig dödsmask, man kan verkligen föreställa sig hur hon såg ut efter döden.. Med huggen och blodet rinnande och uppspärrade ögon.... Ska ju snart gå o lägga mig....
Ja det var nog ingen vacker syn:

http://www.magasinetparagraf.se/syst...r-45175208.png
Citera
2014-12-02, 20:58
Bannlyst
Sänds programmet live?

eller är det förinspelat
Citera
2014-12-02, 21:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwa
Sänds programmet live?

eller är det förinspelat
Det är förinspelat samma dag som det sänds.
Citera
2014-12-02, 21:13
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja det var nog ingen vacker syn:

http://www.magasinetparagraf.se/syst...r-45175208.png

Hade passat perfekt som mask till en seriemördare i en skräckfilm

Om jag fattar det rätt lyckades ändå Dahlman hugga genom hela huvudet på ett hugg, även om det träffade fel. Förutom det lilla felhugget verkar han dock skött sitt arbete klanderfritt. En sak jag inte fattar är om han hade andra arbetsuppgifter i sitt jobb eller endast jobbade med avrättningar. I så fall hade han endast sex arbetsdagar på 25 år
Senast redigerad av Uncle Duke 2014-12-02 kl. 21:18.
Citera
2014-12-02, 21:14
Medlem
kravodlat68s avatar
GW är brutalt ärlig "Svenska bombmän är av tradition inte speciellt kompetenta" Hoppas han inte triggar igång nån idiot som ställer en minibuss full med handelsgödsel och diesel i rätt blandning utanför TV-studion..Usch vilken smäll
Citera
2014-12-02, 21:15
Medlem
irrblosss avatar
En kulturberikare som rånar åldringar alltså. Man blir ju inte förvånad.
Citera
2014-12-02, 21:16
Medlem
TRE MÅNADER?! Vilket jävla system vi tvingas leva med i det här landet.

*= det straff som åldringsrånaren dömdes till.
Citera
2014-12-02, 21:21
Medlem
brianmolkos avatar
Jag tycker man ska klä ut Alexander Gustafsson till gamling med rullator och se vad som händer om någon försöker råna
Citera
2014-12-02, 21:25
Medlem
Någon som känner till en tidningsartikel eller liknande om den 18åriga åldringsrånaren? Eller känner till datum då han dömdes, målnr eller liknande?

Jag är nyfiken och vill luska reda på domen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in