Gjorde ett inlgg fr en tid sedan dr jag ifrgasatte kemin mellan kvartoft och gw. Tyckte d att den var katastrofal. Genast fick jag smll p fingrarna. "Har man inte sett s mycket av det s kanske den kan uppfattas som lite snsig" eller "du r en av de f som tycker det" hette det. Nvl, jag bestmde mig fr att stta mig in i mnet bttre, och efter att ha trskat mig igenom tskilliga avsnitt s kan jag bara sga att min sikt kvarstr. GW blir ju mrkbart irriterad gng p gng fr att hon stller s jvla pantade frgor, och hon blir (kanske inte lika, men nd ptagligt) frustrerad nr han ska vara s frbannat tjurig. Hon frsker ltta upp stmningen, frga hur lget r, vad han tycker om vdret, om han har vrknslor, om han har ftt vila p semestern, blah blah blaaaaaargh, och han vill inte veta av det dr vedervrdiga kallpratet. Han vill kra p, pang pang pang, slnga fakta och statistik till hger och vnster, analysera och argumentera, och det hela blir stundtals in i helvete besvrligt att titta p.
Varfr tittar jag p det d? Jo, fr att jag tycker att mnga av inslagen r grymt intressanta, och p varsitt hller tycker jag bde gw och kvartoft skter sig bra. Eller ja GW iallafall. Nr kvartoft gr intervjuer s brassar hon ju p med de dr typiskt ultrapantade public service frgorna fr att varenda mongolid ute i stugorna ska fatta. Inte heller verkar de alltid vara en del av manus. Hon har vl blivit s indoktrinerad av jtteblden som kallas SVT att de dr frgorna kan hon skjuta av frn hften med frbundna gon. I smnen. Men, s fort de brjar interagera med varandra s blir det pannkaka av alltihop.
Varfr tittar jag p det d? Jo, fr att jag tycker att mnga av inslagen r grymt intressanta, och p varsitt hller tycker jag bde gw och kvartoft skter sig bra. Eller ja GW iallafall. Nr kvartoft gr intervjuer s brassar hon ju p med de dr typiskt ultrapantade public service frgorna fr att varenda mongolid ute i stugorna ska fatta. Inte heller verkar de alltid vara en del av manus. Hon har vl blivit s indoktrinerad av jtteblden som kallas SVT att de dr frgorna kan hon skjuta av frn hften med frbundna gon. I smnen. Men, s fort de brjar interagera med varandra s blir det pannkaka av alltihop.