2014-03-12, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
S djurrttsaktivisterna har kikat p Flashback efter recept p bomber? Vem hade anat.

Hehe, noterade ocks samma. Hr finns allt. GW hade en klar pong nr han tyckte det var usel uppklarningsprocent p "miljonbrott", som drabbar vanligt folk. Stld, inbrott osv. Sjlv tycker jag det r nnu vrre att s.k. hatbrott fr s djkla mycket resurser s det ryket. Vilket r vrst, att gra inbrott och vandalisera eller att be en huckletant snabba p i kassan? Polisen haar resurser, men de anvnder dem fel, helt enkelt.
Citera
2014-03-12, 07:12
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
GW har sagt att han tackar nej till P spret, Stjrnorna p slottet och alla andra TV-program som inte r rena intervjuprogram eller har direkt med kriminalitet att gra. Likvl tror jag att han har ett omttligt behov av att synas i rutan, s han dyker skert upp i rutan ibland s lnge han orkar rent fysiskt.

Han dyker snart upp i det dr jakt/mat-programmet med Lotta Lundgren.
Citera
2014-03-12, 07:17
Medlem
Bjkpgs avatar
Hoppas GW fortstter
Citera
2014-03-12, 08:55
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han dyker snart upp i det dr jakt/mat-programmet med Lotta Lundgren.

Ja, just det. Jaktprogram fr man inte glmma, dem r han nog med i s lnge han kan hlla bssan stadig eller stycka ett rdjur.
Citera
2014-03-12, 17:24
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Hon mste tjata om "professorn". Det hller den gamle vresige p gott humr.

GW r med till hsten. Han kan inte hlla sig undan ljuset frn kameran och pbelns krlek. Lite mattrams frst bara. Blir operationen lyckad anmler han sig skert till Let's Dance ocks.

Citat:
Ursprungligen postat av Fartgupp
GW r nog inte helt ltt att ha att gra med om man som duo ska gra ett bra tv-program. Tycker fortfarande hon verkar vika sig och anstrnga sig rejlt fr att verka tillsammans med GW.

Jag har aldrig uppfattat att GW r srskilt noga med titlarna eller att det r ngot han vill skryta med. Snt kan man svnga sig med p en nobel-middag men lmpar sig smre i ett kriminalprogram fr den breda allmnheten. Sjlv brukar han presentera sig som kriminolog och frfattare, kort och gott.

Jag vidhller att Camilla r verdrivet servil helt i ondan. Hon vet att hon r korkad jmfrt med GW och frsker kompensera p ett passivt aggressivt stt.
Citera
2014-03-12, 21:18
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Jag har aldrig uppfattat att GW r srskilt noga med titlarna eller att det r ngot han vill skryta med. Snt kan man svnga sig med p en nobel-middag men lmpar sig smre i ett kriminalprogram fr den breda allmnheten. Sjlv brukar han presentera sig som kriminolog och frfattare, kort och gott.

Jag vidhller att Camilla r verdrivet servil helt i ondan. Hon vet att hon r korkad jmfrt med GW och frsker kompensera p ett passivt aggressivt stt.

Jag tror bara att hon frsker f lite fart p gubben. GW blir ltt trtt och lite seg nr han r uttrkad.
Citera
2014-03-12, 22:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag tror bara att hon frsker f lite fart p gubben. GW blir ltt trtt och lite seg nr han r uttrkad.

S r det sjlvklart. Deras inbrdes roller i programmet r noga analyserade. Kvartoft r den med redaktionell erfarenhet och skall se till att programmet rr sig framt enligt plan.

Dom har bda personligheter som passar bra tillsammans och det r ingen slump att Kvartoft blivit utvald.
Citera
2014-03-13, 00:11
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
S r det sjlvklart. Deras inbrdes roller i programmet r noga analyserade. Kvartoft r den med redaktionell erfarenhet och skall se till att programmet rr sig framt enligt plan.

Dom har bda personligheter som passar bra tillsammans och det r ingen slump att Kvartoft blivit utvald.

Jag vill minnas att det var s att det var GW sjlv som ville ha Camilla
som programledare fr VB.
Citera
2014-03-13, 03:39
Medlem
Jag kan sga shr, fortstter inte G.W Persson, d fortstter frmodligen inte jag heller.
Citera
2014-03-13, 18:08
Medlem
Rocket-Queens avatar
G.W., vilken lirare. Praktiserade p fretaget som har hand om ljudproduktionen fr Veckans brott frut och fan vad han svamlade. Inspelningen fick alltid kortas ner med cirka 40 minuter fr att han bara babblade p.
Citera
2014-03-13, 18:22
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
G.W., vilken lirare. Praktiserade p fretaget som har hand om ljudproduktionen fr Veckans brott frut och fan vad han svamlade. Inspelningen fick alltid kortas ner med cirka 40 minuter fr att han bara babblade p.

D borde du ha hrt hur mkt Camilla svamlar.
Citera
2014-03-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina
Jag kan sga shr, fortstter inte G.W Persson, d fortstter frmodligen inte jag heller.
Tror att du har med dig strre delen av publiken p det. Jag ser inte hur de skulle kunna gra programmet intressant utan Leif faktiskt. De r nog medvetna p redaktionen vilket dragplster namnet GW r, och utan honom kommer de nog tappa hlften av tittarna, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in