Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-12, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Så djurrättsaktivisterna har kikat på Flashback efter recept på bomber? Vem hade anat.

Hehe, noterade också samma. Här finns allt. GW hade en klar poäng när han tyckte det var usel uppklarningsprocent på "miljonbrott", som drabbar vanligt folk. Stöld, inbrott osv. Själv tycker jag det är ännu värre att s.k. hatbrott får så djäkla mycket resurser så det ryket. Vilket är värst, att göra inbrott och vandalisera eller att be en huckletant snabba på i kassan? Polisen haar resurser, men de använder dem fel, helt enkelt.
Citera
2014-03-12, 07:12
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
GW har sagt att han tackar nej till På spåret, Stjärnorna på slottet och alla andra TV-program som inte är rena intervjuprogram eller har direkt med kriminalitet att göra. Likväl tror jag att han har ett omättligt behov av att synas i rutan, så han dyker säkert upp i rutan ibland så länge han orkar rent fysiskt.

Han dyker snart upp i det där jakt/mat-programmet med Lotta Lundgren.
Citera
2014-03-12, 07:17
Medlem
Bjkpgs avatar
Hoppas GW fortsätter
Citera
2014-03-12, 08:55
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han dyker snart upp i det där jakt/mat-programmet med Lotta Lundgren.

Ja, just det. Jaktprogram får man inte glömma, dem är han nog med i så länge han kan hålla bössan stadig eller stycka ett rådjur.
Citera
2014-03-12, 17:24
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Hon måste tjata om "professorn". Det håller den gamle vresige på gott humör.

GW är med till hösten. Han kan inte hålla sig undan ljuset från kameran och pöbelns kärlek. Lite mattrams först bara. Blir operationen lyckad anmäler han sig säkert till Let's Dance också.

Citat:
Ursprungligen postat av Fartgupp
GW är nog inte helt lätt att ha att göra med om man som duo ska göra ett bra tv-program. Tycker fortfarande hon verkar vika sig och anstränga sig rejält för att verka tillsammans med GW.

Jag har aldrig uppfattat att GW är särskilt noga med titlarna eller att det är något han vill skryta med. Sånt kan man svänga sig med på en nobel-middag men lämpar sig sämre i ett kriminalprogram för den breda allmänheten. Själv brukar han presentera sig som kriminolog och författare, kort och gott.

Jag vidhåller att Camilla är överdrivet servil helt i onödan. Hon vet att hon är korkad jämfört med GW och försöker kompensera på ett passivt aggressivt sätt.
Citera
2014-03-12, 21:18
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Jag har aldrig uppfattat att GW är särskilt noga med titlarna eller att det är något han vill skryta med. Sånt kan man svänga sig med på en nobel-middag men lämpar sig sämre i ett kriminalprogram för den breda allmänheten. Själv brukar han presentera sig som kriminolog och författare, kort och gott.

Jag vidhåller att Camilla är överdrivet servil helt i onödan. Hon vet att hon är korkad jämfört med GW och försöker kompensera på ett passivt aggressivt sätt.

Jag tror bara att hon försöker få lite fart på gubben. GW blir lätt trött och lite seg när han är uttråkad.
Citera
2014-03-12, 22:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag tror bara att hon försöker få lite fart på gubben. GW blir lätt trött och lite seg när han är uttråkad.

Så är det självklart. Deras inbördes roller i programmet är noga analyserade. Kvartoft är den med redaktionell erfarenhet och skall se till att programmet rör sig framåt enligt plan.

Dom har båda personligheter som passar bra tillsammans och det är ingen slump att Kvartoft blivit utvald.
Citera
2014-03-13, 00:11
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Så är det självklart. Deras inbördes roller i programmet är noga analyserade. Kvartoft är den med redaktionell erfarenhet och skall se till att programmet rör sig framåt enligt plan.

Dom har båda personligheter som passar bra tillsammans och det är ingen slump att Kvartoft blivit utvald.

Jag vill minnas att det var så att det var GW själv som ville ha Camilla
som programledare för VB.
Citera
2014-03-13, 03:39
Medlem
Jag kan säga såhär, fortsätter inte G.W Persson, då fortsätter förmodligen inte jag heller.
Citera
2014-03-13, 18:08
Medlem
Rocket-Queens avatar
G.W., vilken lirare. Praktiserade på företaget som har hand om ljudproduktionen för Veckans brott förut och fan vad han svamlade. Inspelningen fick alltid kortas ner med cirka 40 minuter för att han bara babblade på.
Citera
2014-03-13, 18:22
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket-Queen
G.W., vilken lirare. Praktiserade på företaget som har hand om ljudproduktionen för Veckans brott förut och fan vad han svamlade. Inspelningen fick alltid kortas ner med cirka 40 minuter för att han bara babblade på.

Då borde du ha hört hur mkt Camilla svamlar.
Citera
2014-03-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina
Jag kan säga såhär, fortsätter inte G.W Persson, då fortsätter förmodligen inte jag heller.
Tror att du har med dig större delen av publiken på det. Jag ser inte hur de skulle kunna göra programmet intressant utan Leif faktiskt. De är nog medvetna på redaktionen vilket dragplåster namnet GW är, och utan honom kommer de nog tappa hälften av tittarna, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in