2014-02-11, 20:39
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Knner lika, men han har ju antytt att han fortstter denna ssongen motvilligt, och sagt att nu r det definitivt slut efter vrens omgng. S vi fr nog rkna med det.
Men vi fr gldja oss t att han istllet kommer dyka upp tillsammans med Lotta Lundgren i ett nytt jakt- och matprogram.
Citera
2014-02-11, 20:55
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackministern

Hoppas inte GW slutar i vr

Ja trist nr han slutar men man fr hoppas de hittar ngon lmplig ersttare men det tror jag blir svrt.

Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Men vi fr gldja oss t att han istllet kommer dyka upp tillsammans med Lotta Lundgren i ett nytt jakt- och matprogram.

Det dr knner jag inte till r det i SVT eller ngon annan kanal det ska sndas, har du koll p nr dessa program brjar i s fall?
Citera
2014-02-11, 20:58
Citat:

Vi fr se om det samarbetet slutar med en skilsmssa till.
Citera
2014-02-11, 20:59
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Ja trist nr han slutar men man fr hoppas de hittar ngon lmplig ersttare men det tror jag blir svrt.

Det dr knner jag inte till r det i SVT eller ngon annan kanal det ska sndas, har du koll p nr dessa program brjar i s fall?
Ja det r SVT som jag frsttt det. Verkar dessutom vara extremt bra personkemi mellan dem. Lste ngon intervju och GW var nstan lyrisk ver Lotta, han sa att hon var en av f som hade en stende inbjudan till hans hem och jaktmarker typ , medan Lotta verkade lska GW och att han nstan var som en far fr henne . Har inte ngra klara uppgifter nr det brjar, men jag gissar till hsten. Tror det kommer bli sjukt bra iaf. Sedan tror jag nstan veckans brott fr lggas ner, finns ingen som kan erstta GW.
Citera
2014-02-11, 21:00
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Serien kommer att d med GW:s eventuella frntrde det r ett som r skert.
Eller har du ngon srskild i tanke?
Citera
2014-02-11, 21:02
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ja det r SVT som jag frsttt det. Verkar dessutom vara extremt bra personkemi mellan dem. Lste ngon intervju och GW var nstan lyrisk ver Lotta, han sa att hon var en av f som hade en stende inbjudan till hans hem och jaktmarker typ , medan Lotta verkade lska GW och att han nstan var som en far fr henne . Har inte ngra klara uppgifter nr det brjar, men jag gissar till hsten. Tror det kommer bli sjukt bra iaf. Sedan tror jag nstan veckans brott fr lggas ner, finns ingen som kan erstta GW.

Den serien ska jag flja.

Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Serien kommer att d med GW:s eventuella frntrde det r ett som r skert.
Eller har du ngon srskild i tanke?

Nej det lr inte g att erstta honom och risken r att serien lgs ner men hoppet r det sista om verger en brukar man sga.
Citera
2014-02-11, 21:11
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Nej det lr inte g att erstta honom och risken r att serien lgs ner men hoppet r det sista om verger en brukar man sga.
Ser nu att jag kanske i viss mn missfrstod dig.
Men ja GW r utan tvekan oersttlig.
Jag tvivlar dock p dennes frntrde, det r nog mer ett spel fr gallerierna.
Jag tror vi kommer att se GW ett tag framver.
Citera
2014-02-11, 21:19
Medlem
haha, GW r envis; han vgrar sga vad han tnkte p
Citera
2014-02-11, 21:30
Medlem
Ratis avatar
Just nu intervjuar Camilla Sveriges farligaste kvinna om jag frsttt det rtt? Jag tror aldrig att Veckans Brott skulle gra en intervju med Sveriges farligaste man.
Senast redigerad av Rati 2014-02-11 kl. 21:43.
Citera
2014-02-11, 21:37
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Just nu intervjuar Camilla Sveriges fasligaste kvinna om jag frsttt det rtt? Jag tror aldrig att Veckans Brott skulle gra en intervju med Sveriges farligaste man.
Vem var hon? Det sg inte ut som hon den dr fylltanten som mrdat flera gnger, finns det fler fasligaste kvinnor?

edit; Carina Andr syftade jag p som fylltanten.
Citera
2014-02-11, 21:38
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Just nu intervjuar Camilla Sveriges fasligaste kvinna om jag frsttt det rtt? Jag tror aldrig att Veckans Brott skulle gra en intervju med Sveriges farligaste man.

Sg detta nyss.

Vem r kvinnan? Ngon som vet det?

Fr vrigt ett vldigt bra program. Sknt att slippa reklampauser, svt r bra p det sttet.

GW r mysig, ven om jag har hrt fyllehistorier om honom.

Hon programledarkvinnan passar bra med GW

Men vem r mrdarkvinnan?
Citera
2014-02-11, 21:39
Medlem
Sprngmedels avatar
Citat:

Vem r hon? kallas bara fr Sofie.. Lika nyfiken p vem hon sitter inne fr, vem ddade hon allts!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in