2013-07-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Fast han r lite av en dramaqueen nr det kommer till sin egen hlsa, han har pratat om hur dlig han r och hur nra dden han r i flera r. Tror det r lite terapi fr honom. Ganska typiskt fr gamla gubbar med dlig hlsa att verdriva riskerna lite.

Ja, onekligen. Han str grna i rampljuset och r en mstare p att placera sig dr. Det irriterande med den j-n r att han, inom sitt omrde, ofta r vl vrd att lyssna p/vl vrd uppmrksamheten han grna tar sig, ven nr han har fel.

VEM kan ens ndtorftigt "fylla hans skor" nr han r vck? DET blir svrt, mnga i Sverige r s j-a frsiktiga med sin samhllskritik, t.ex. nr det gller att kritisera missfrhllanden inom rttsvsendet.
Citera
2013-07-17, 23:46
Medlem
Ngon som vet om Veckans brott finns att se p ngon webb?,allts utan att behva ladda ner och hlla p och krngla.
Jag har skt p Youtube och hittat ngot enstaka avsnitt och dom verkar inte finnas kvar p svtplay heller?.

MVH
Citera
2013-08-09, 14:25
Medlem
WTFIJUSTDIDITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Fast han r lite av en dramaqueen nr det kommer till sin egen hlsa, han har pratat om hur dlig han r och hur nra dden han r i flera r. Tror det r lite terapi fr honom. Ganska typiskt fr gamla gubbar med dlig hlsa att verdriva riskerna lite.

Tror jag med, skulle vara typiskt fr en sn person som GW
Citera
2013-08-09, 18:41
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritzer11
Ngon som vet om Veckans brott finns att se p ngon webb?,allts utan att behva ladda ner och hlla p och krngla.
Jag har skt p Youtube och hittat ngot enstaka avsnitt och dom verkar inte finnas kvar p svtplay heller?.

S krngligt r det vl inte att ladda ned, nd? Det finns skert torrents som svarar mot hela ssonger p t.ex. Pirate Bay.
Citera
2013-08-09, 20:47
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritzer11

MVH

Till nsta ssong kan du anvnda Pirateplayer fr att bde titta p och spela in programmen:
http://pirateplay.se/pirateplayer/
Citera
2013-08-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Man blir lite bedrvad ver vandrande sjlvfrstrelsemekanismer som GW. Hans gamla polare Jan Stenbeck var ju likadan, kilovis med fet mat och litervis med alkohol nstan dagligdags och ingen motion. Inte konstigt att deras kroppar vill stmpla ut i frtid, och i Stenbecks fall blev det ju s.

Jvligt sjlviskt beteende, om de inte tnker p sig sjlva s kan de ju tminstone tnka p sina nra och kra. GW har barn och barnbarn som lskar sin pappa och morfar och en stor publik som lskar att se han i rutan och att lsa hans bcker.

Nu vet vi frsts inte exakt hur illa det str till men om GW omedelbart hoppar p hjrtvnlig vegetarisk kost och tar promenader flera gnger i veckan s att fettet frsvinner och hjrtat trnas s finns det ingen anledning att han inte skulle f leva i 10-15 r till, ven om han har hjrtproblem.

Ja, fast inga tecken p det. Verkar g i Gandolfinis fotspr, fast med vsentligt fler r "under bltet". Annars sgs det ju finnas ett samband mellan begvningsniv och frmga att skta hlsan... Inte alltid tydligen?
Citera
2013-09-02, 18:51
Medlem
nn som vet datumet fr nr hstssongen drar igng?
Citera
2013-09-09, 16:12
Medlem
BleAivanos avatar
bara en mnad kvar tills nsta omgng drar igng:

Veckans brott SVT ‏@veckansbrott 37m

Ni r mnga som frgar. Och lngtar, hoppas vi. Tisdagen den 8 oktober
i SVT1 kl 21.00 r vi tillbaka. Vlkomna
Citera
2013-09-09, 16:52
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
bara en mnad kvar tills nsta omgng drar igng:

Veckans brott SVT ‏@veckansbrott 37m

Ni r mnga som frgar. Och lngtar, hoppas vi. Tisdagen den 8 oktober
i SVT1 kl 21.00 r vi tillbaka. Vlkomna

Det blir roligt nr de drar igng igen d jag tycker det r ett bra program.
Citera
2013-09-09, 19:11
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Det blir roligt nr de drar igng igen d jag tycker det r ett bra program.

Ja, det r trevligt. Sedan ser man alltid med skrckblandad frtjusning fram emot att se hur professorn ser ut och fr sig nu. Har han blivit nnu grare mnntro? Tjockare? Har hans tics blivit nnu vrre? Kommer han att kunna leverera snrtiga repliker och djupsinniga analyser?
Citera
2013-09-12, 17:54
Medlem
SSONGSTART TISDAG 8 OKTOBER 21.00

http://www.svt.se/veckans-brott/

Vad vill vi se ?
Citera
2013-09-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
SSONGSTART TISDAG 8 OKTOBER 21.00

http://www.svt.se/veckans-brott/

Vad vill vi se ?

Jag nskar att se Lindas Chen - mrdare Mats Alm !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in