2013-10-29, 21:53
Medlem
pyttefnaxs avatar
GW var ngot piggare fr ngra r sedan, vilken skillnad.
Citera
2013-10-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Tidigare har jag tyckt att han tminstone var klar i knoppen. I kvllens program verkade han lite frvirrad ibland.
Citera
2013-10-29, 22:27
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak
Tidigare har jag tyckt att han tminstone var klar i knoppen. I kvllens program verkade han lite frvirrad ibland.
disagree.

dremot har en jvla mage.. han har haft en stroke....hjrtgrejer ocks..........fan, leffe ta hand om hlsan nu r!
Citera
2013-10-30, 01:35
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
De kanske kan kasta in Brynolf W?
Ja, han skulle man grna terse faktiskt i en programserie fast han r nog lite vl
gammal och skrplig nu kanske och orkar inte delta i snt. Fdd 1925 s han r ju raskt p vg
mot de nittio.
Hr r den omtyckte profilen i ett klipp frn 1997:

http://www.youtube.com/watch?v=0zjwKTM-M_E
Citera
2013-10-30, 02:27
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Expressens avsljande om polisens Facebookgrupp UMF uppmrksammades i "Veckans brott" p SVT1 p tisdagskvllen.

Leif GW Persson sger att poliskren r gammaldags och manligt auktoritr.

Det r vl ingen verraskning att polismyndigheten innehller ett antal idioter. Jag vet vilka som skrev om mig, sger han i "Veckans brott".
Citat:
Frgar r om rikspolischefen Bengt Svenson klarar av en till skandal efter romregisteravsljandet.

Jag gillar Bengtson, hans problem r att han r fr snll, de skulle behva en elak gubbjvel ungefr som jag, sger Leif GW Persson.
http://www.expressen.se/nyheter/leif...-skrev-om-mig/
Citera
2013-10-30, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak

faktiskt, han verkade sluddra lite i dagens program. Uttalade inte orden lika tydligt som han gjorde frra veckan eller tidigare ssonger.
Citera
2013-10-30, 09:44
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
faktiskt, han verkade sluddra lite i dagens program. Uttalade inte orden lika tydligt som han gjorde frra veckan eller tidigare ssonger.
Kanske en kombination av singelmalt och vrktabletter? Han var riktigt slirig igr, satt bara och vntade p att han skulle gra ngot riktigt slirigt som att rka rapa hgt eller slppa en lng och sur fis.
Citera
2013-10-30, 11:37
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax

I den ldern kan det g snabbt utfr. Min egen far som r ngra r ldre n GW har p bara 2 r blivit en rullatorgubbe frn att ha varit hyfsat aktiv. Skter man inte hlsan s r det ingen garanti att man blir 70+ Har flera slktingar som blivit just 70 bast sen har det varit game over. Precis som GW s har dessa herrar tit fr mycket och druckit lite fr gott.

Bra program! Det dr med en nazistfraktion inom Polisen p 80-talet lt intressant. Knns som GW satt p en hel del info. Var det dessa nassesnutar som misshandlade den dr pundaren till dds p T banan?
Senast redigerad av Enzyme 2013-10-30 kl. 11:40.
Citera
2013-10-30, 12:30
Medlem
Det var ju lite olyckligt att professorn hade noll koll p 3D-printade vapen men ngon lr ju ppeka detta till nsta avsnitt.
Citera
2013-10-30, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jag skulle kunna tnka mig Jerzy Sanetsky... Cool och lagom politiskt inkorrekt.
Det finns tillrckligt med tv-profiler av judisk brd.
Citera
2013-10-30, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Bra program! Det dr med en nazistfraktion inom Polisen p 80-talet lt intressant. Knns som GW satt p en hel del info. Var det dessa nassesnutar som misshandlade den dr pundaren till dds p T banan?

Jag tror att det var den s kallande baseball ligan inom polisen som misshandlande pundaren till dds.
Men de kanske r de samma som nazistfraktionen som GW talade om.
Det lter ju inte helt otroligt att det skulle kunna finnas ngon koppling emellan eller vara samma de bda grupperna.
Citera
2013-10-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Jag tror att det var den s kallande baseball ligan inom polisen som misshandlande pundaren till dds.

Ja det stmmer, jag r ocks intresserad av att veta om det finns ngon koppling dr. Vore intressant att se/lsa mer av det i s fall.

Undrar ocks om det finns ngonstans man kan kika p avsnitt frn tidigare ssonger? Har missat en hel del nmligen, och det verkar ju inte finnas p SVT Play. Tar hemskt grna emot PM om ngon har en lnk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in