Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Alltid kul att hra nr GW sgar klantigt sktta utredningar. Han skrder inte orden och inte heller nr han snser av programledaren Camilla Kvartoft nr hon har fr brttom och inte anpassar sig till hans svliga tempo.
Sga vad man vill om herr GW: nr han beter sig s (spontant vrre) mot CK, blir det jvligt intressant tv.

Ju ldre GW blir, ju mer ovntade moment och rena sjlvfrhvelsepastejer verkar hoppa ur hans mun ...
Citat:
Ursprungligen postat av Käg Malax
Det var verhuvudtaget vl mycket ego-boost i gr. Allt det hr tjatandet om vilka han knde och hade jagat med. Och avsnsandet av Kvartoft r rtt otrevligt egentligen, det sker sllan med ngot som liknar humor. Visst r GW en kunnig kriminolog och en annorlunda personlighet som man vill se och hra, men det frefaller som om han blivit s stor att han krver att allt ska vara p hans villkor och ingen vgar sga emot eller regissera honom p ngot stt.
Delar helt uppfattningen och dessa tankegngar.
GW:s i allt oftare utstrckning nstan ... egotism, r bde oroande och underhllande.
Det r som om han regelbundet bara mste vdra detta med att han knde typ alla dr d och
d OCH
d, he he ...
Med tanke p hur han nd fr med SVT och Camilla K. efter hans diskursiva premisser (hon blev ju nrmast otillbrligt dialogiskt undfallen senast efter GW:s tillrttavisning), brjar man nstan undra om ett av sklen till att han valde att lmna TV3 och Aro var att de inte ville g honom till mtes p det stt SVT nu gr.
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Det ser nstan ut som att Kvartoft ser upp till GW men andra sidan ska hon se till att programmet flyter och d ger medhll minst motstnd.
Jag tror ocks att han skarvade om inbjudan till Nobelmiddagen. Det r inte en inbjudan man glmmer.
Frgan r hur mycket han
skarvar n det ena och n det andra
egentligen? Jag tycker mig mrka att han ligger p grnsen hela tiden. Ett par gnger i varje program nstan r jag inne p att han utsmyckar och verdriver och hller p ...
Citat:
Ursprungligen postat av rzr
Men det r ju precis det gr hela programmet.. ingen vill hra trkiga statistiska utlggningar utan det r GW:s subjektiva "avdankad-polis" kommentarer som r showen!
Ngonstans har du rtt. Det han hller p med i och med de hr brodera(n)de inpassanekdoterna: blir ett slags kitt som tillfr programmet en extra dimension av somt slag.