2013-02-28, 21:41
Medlem
Strodes avatar
Den hr jvla krringen som leder programmet med GW... Kan hon ngonsin lta honom prata frdigt? Hon avbryter han i exakt varje mening. Precis nr man tnker att NU kommer han sga ngot riktigt intressant, d avbryter hon det.... gah
Citera
2013-02-28, 21:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakan
Det var intressant med mordplatsunderskningen och f veta hur teknikerna och Skl arbetar.
Grningsmannen som de finurligt nog valt att kalla fr Fredrik har ingen chans utan Skl hittar allt vad som finns.
Nu var det inte SKL p den fiktiva brottsplatsen, det var vanliga kriminaltekniker. Och verkligheten visar att de kan gra missar.
Citera
2013-02-28, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nu var det inte SKL p den fiktiva brottsplatsen, det var vanliga kriminaltekniker. Och verkligheten visar att de kan gra missar.

Har de vl hittat en mordplats eller ett mordoffer som ska underskas tror jag inte de grs ngra som helst missar, de ska ju bara frsiktigt ska spr och samla ihop matriel fr att skicka till Skl och dr hittas allt som finns med.
Citera
2013-02-28, 22:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Har de vl hittat en mordplats eller ett mordoffer som ska underskas tror jag inte de grs ngra som helst missar, de ska ju bara frsiktigt ska spr och samla ihop matriel fr att skicka till Skl och dr hittas allt som finns med.
Jag knner till en brottsplats fr 2,5 r sedan, dr kriminalteknikerna missade en stor blodflck i en sng och ett kulhl i vggen. Jag tror att du har hrt talas om det ocks.
Citera
2013-02-28, 22:29
Bannlyst
Citat:
Jag knner till en brottsplats fr 2,5 r sedan, dr kriminalteknikerna missade en stor blodflck i en sng och ett kulhl i vggen. Jag tror att du har hrt talas om det ocks.

Ja jag har ett svagt minne av ngot snt.
Det var vl dr de inte ens hittade mordplatsen utan bara mrdaren, ja d har ju varken teknikerna eller Skl ngot att underska och d kan faktiskt grningsmannen komma undan rttvisan.
Men som i exemplet med GWs fall, han som de kallade Fredrik, dr klarar han sig inte undan.
Tack vare fyndet, teknikerna och Skl.
Citera
2013-02-28, 22:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ja jag har ett svagt minne av ngot snt.
Det var vl dr de inte ens hittade mordplatsen utan bara mrdaren, ja d har ju varken teknikerna eller Skl ngot att underska och d kan faktiskt grningsmannen komma undan rttvisan.
Men som i exemplet med GWs fall, han som de kallade Fredrik, dr klarar han sig inte undan.
Tack vare fyndet, teknikerna och Skl.
Nu minns du nog fel. De hittade brottsplatsen, men knde inte igen den, en klar teknikermiss. GM r inte funnen nnu. En man talades, men friades i tingsrtten och hovrtten. Men det r en helt annan historia, helt OT, berttas hr.
Senast redigerad av Quarrel 2013-02-28 kl. 22:39.
Citera
2013-02-28, 23:20
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Aftonbladet: GW krver ersttare till Veckans brott: Om jag skulle bli sjuk
Jerzy Sanetsky? (stavning)
Citera
2013-03-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jerzy Sanetsky? (stavning)

D slutar jag titta.
Citera
2013-03-01, 18:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
D slutar jag titta.
Mikael Rying kanske?
Citera
2013-03-01, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-ice
Hade inte Jens Lapidus varit ett mjligt alternativ om GW tvingas kasta in handduken?

Fr mig han var rtt bra i Efterlyst, men jag kan ha fel.

Jens Lapidus r frsvarsadvokat och ven deckarfrfattare. Han har drmed ett affrsintresse av att det begs brott. Om en sdan person r bra eller dlig fr programmet har jag ingen uppfattning om.
Citera
2013-03-02, 16:27
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19pints
Jens Lapidus r frsvarsadvokat och ven deckarfrfattare. Han har drmed ett affrsintresse av att det begs brott.

Leif GW r frvisso pensionr p pappret, men lika stort ekonomiskt intresse har han. Peter Althin skulle sitta fint som ersttare.
Citera
2013-03-02, 19:58
Medlem
Apdanss avatar
Hoppas GW hller ett par r till, ven om han brjar bli sliten nu. Angende ersttare s har de f artiklar jag lst av Stefan Wahlberg verkat vara vettiga, ven om jag inte r ngon vn av expo. Han verkar ha gedigen bakgrund inom omrdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in